Vi fortsätter, Bf aug 10
Perssonlund skrev 2010-08-12 08:11:48 följande:
Måste bara få ut mina känslor lite..... Jag är så fruktansvärt glad att jag "trillade" in på denna tråden. Den har stärkt mig så mycket inför förlossningen. Kollade också på Livet på BB igår... Inget där blev jag skrämd över vilket jag hade blivit tidigare... Jag tar det faktiskt med en nypa salt... Det är inget man behöver oroa sig för nu innan...Ni är så underbara och såna fina människor!!!! ÖNSKAR att jag kunde träffa er alla! Jag vet inte men de flesta är nog några år äldre än mig, men jag trivs som handen i handsken med er!!! Ni är så UNGA!!!
Tack för all hjälp!!! 
Gick upp några gånger inatt för toa besök... Men nu sist gick jag upp kl 05:00 och gjorde frukost till min sambo och körde sedan honom till jobbet. Måste bara säga att jag fattar inte att man kan kissa så ofta och att man kan ha varit på toa och kissat, efter någon minut är det dags igen och då får man sitta där en stund.... Kanske då man byter ut vattnet?

Hmm vem var det jag skickade länken till igår? Fungerade den? Tyvärr kan jag inte prova själv då jag vet det "hemska" med det....
SNÄLLA BEBISAR kom UT NUUUU!!! Inte ska väl vi som är kvar behöva gå på övertid? Tycker ni inte att vi har haft nog med värkar och obehag?
kram