• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • SweetLilly

Hu, idag mår jag illa, ska försöka med lite frukost strax.
    Idag ska vi iväg och fira svärfar, han fyller år idag, så det bli lite tårta, smaskigt
    Imorrn kommer min mamma på besök och stannar ett par dagara, hoppas vi inte har ihjäl varandra, utan kan få det trevligt. så jag skulle väl ha behövt städa, det ser förjävligt ut här, men orken finns inte, kanske att jag orkar plocka lite prylar iaf...

Lilla pyret väntas 100804
  • den kära leken

Vad roligt med födelsedagskalas. Vi kom aldrig iväg till min svärfars i söndags pga all snö =(

För mig räcker det med telefonen med mamma just nu. Tror jag ahde blivit väldigt irriterad på henne just nu. Ska åka ner till henne över påsken och hoppas verkligen jag kan hålla mig i skinnet då =)

SweetLilly skrev 2010-02-24 10:13:30 följande:
    Hu, idag mår jag illa, ska försöka med lite frukost strax. Idag ska vi iväg och fira svärfar, han fyller år idag, så det bli lite tårta, smaskigt Imorrn kommer min mamma på besök och stannar ett par dagara, hoppas vi inte har ihjäl varandra, utan kan få det trevligt. så jag skulle väl ha behövt städa, det ser förjävligt ut här, men orken finns inte, kanske att jag orkar plocka lite prylar iaf...
    BF 100817
  • den kära leken

Whiii snart halvägs hihi.

augustibarn10 skrev 2010-02-24 08:39:52 följande:
    Samma här :) Nu är det bara fyra veckor kvar till halvvägs ;)
    BF 100817
  • den kära leken

Tack! =)

Ns mamma skrev 2010-02-24 09:07:01 följande:
    Jag har inte fått svar än, får väl det i början på nästa vecka..Ja, man tänker ju en del på det, t ex vad man skall göra om man får negativt besked...
    BF 100817
  • mammailund85

Vad skönt Carohl att allt var bra med din lille och inte fel att bli framflyttad heller! Grattis ni andra med som fått höra hjärtljud! Här har de inte det som rutin förrän v25, men jag har iof inte frågat om man kan få göra tidigare. Jag känner mig iaf fortfarande rätt lugn efter mitt UL. Ibland får jag för mig att jag känner nåt i magen, men det kan likväl vara nåt annat. Nån fiskstjärt har jag då inte känt. 

Förresten detta med järnupptag. Jag äter ju en vitamintablett (apoteket kvinna) med bla järn och brukar ta den på morgonen. Men då äter jag gröt med mjölk samt dricker te (grönt). Kanske är det dumt att ta dem då? Äter visserligen oftast en apelsin då också. Det är inte aktuellt att byta frukostvanor, är väldigt nöjd med dem i övrigt.     
  • Angel20
    augustibarn10 skrev 2010-02-24 08:39:52 följande:
    Samma här :) Nu är det bara fyra veckor kvar till halvvägs ;)
    e d inte fem? ;o)
  • Bubbis10

Nu har jag inte kännt liten sen i förigår....å paniken ökar....

• puchelina88
    Pregga skrev 2010-02-24 10:47:03 följande:
    Nu har jag inte kännt liten sen i förigår....å paniken ökar....
    ta det lungt jag har inte kännt min heller men vet inte hur det ska kännas;)
    kram
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-02-24 10:48:34 följande:
    ta det lungt jag har inte kännt min heller men vet inte hur det ska kännas;)kram
    Tack gumman, men jag har ju kännt min ett tag nu varje dag å plötsligt -NAD!?
  • puchelina88
    Pregga skrev 2010-02-24 10:51:22 följande:
    Tack gumman, men jag har ju kännt min ett tag nu varje dag å plötsligt -NAD!?
    den kanske behöver sova lite;)
    Åååå gud vad jag vill ha den 23 mars nu så man får se Mini igen!!!!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10