• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • t0va

Sen kan det vara så att om du ätit det länge ihop med liknande frukost kan det vara lika bra att fortsätta om dina värden är bra. För säg att du får halva effekten och sen byter tid så får du en större effekt och kanske förhöga provvärden. 

Men sånt kan man ju kolla upp. Vi har haft denna diskussion på ett annat forum där folk äter diverse piller som inte ska kombineras men kom fram till att om man äter som man brukar och värdena är bra så funkar det även om man egentligen borde ätit pillrena på andra tidpunkter. Bättre att man äter det och kanske får halv effekt men att det räcker än att man glömmer bort det helt. 
  • mammailund85

Jag kommer inte heller träffa bm förrän v25 och senaste jag träffade henne var i v8. RUL är ju förstås innan men här är inte bm inblandad alls i det. 

Har just varit och vattengympat förresten, kan starkt rekommendera det för er som inte testat. Bra träning, men ändå väldigt skonsamt. Sen att det är mest damer 70+ är ju en annan sak haha.  
  • mammailund85

det låter klokt tOva. Jag hade ju bra järnvärden på inskrivningen, hon verkade nästan förvånad eftersom jag inte äter kött. 

• Lysmasken
    augustibarn10 skrev 2010-02-24 14:56:03 följande:
    Men du måste väl gå på rul innan dess?
    Jo, ska på RL nästa vecka 3 mars kl 08,45
  • SweetLilly

är helt slut idag alltså.. bara ligger hela tiden.. Körde in revben i ugnen just så nu kan jag slappa en timme till
    Imorgon kommer mamma..*suck* och hemmet ser ut som ett kaos...får väl bara vara beredd på suck och stön och klagande från hennes sida antar jag.. eller så gör hon en helomvänding och sympatiserar och städar åt mig Man vet aldrig med henne..tyvärr..

Lilla pyret väntas 100804
  • SweetLilly
    lillabambi skrev 2010-02-24 17:33:42 följande:
    Brudar.... :)Jag har fått tid för rul den 30 mars är då i v 20 är inte de lite sent??
    nja jag tror de brukar sätta mellan v17-20!
    Lilla pyret väntas 100804
  • Angel20
    lillabambi skrev 2010-02-24 17:33:42 följande:
    Brudar.... :)Jag har fått tid för rul den 30 mars är då i v 20 är inte de lite sent??
    mnja... dom säger att man bör gå på RUL mellan vecka 17-20  min läkare sa att d e en fördel om man gått 18 fulla veckor då e d lättast att se att allt ser bra ut =0) jag ska på RUL i vecka 19
  • knyzzel

go`kväll allihopa. Sorry att jag missat er någon dag nu, men har somnat på soffan innan dottern, så d har inte varit riktigt läge lixom. Nu har hon somnat tidigt. Den lilla stackaren har 39 c i feber å hostar. Annars då?

• Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-02-24 13:08:54 följande:
    Pregga: Jag tror precis som t0va att det kan skapa oro. Visst det är en rolig grej men det skapar nog ingen trygghet. Är man orolig kommer man dessutom alltid att "hitta" något att oroa sig för. Hoppas du förstår vad jag menar. Det bästa du kan göra är nog bara att försöka lite på att det kommer att gå bra. Försök intala dig själv att det kommer verkligen att bli en bäbis i augusti. Jag tänker på dig!
    Hehe tusen tack för allt stöd ni underbara tjejer här inne :) jag har kännt min lille nu på kvällen, hehheehe e såå lycklig :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10