ssssssss8 skrev 2010-09-23 08:41:15 följande:
Redan på bb sa de till mig att jag måste väcka honom för att äta så det gör jag nog om det behövs det är nog flera veckor sen nu men...
Han vaknar inte heller helt utan äter och sover på samma gång.

puchelina88 skrev 2010-09-22 22:50:40 följande:
hmm vet inte!
tänkte bara att har hört att man får mycket mera flytningar efter att man har vart gravid har int ehaft de innan.
Jag har också jättemycket flytningar och googlade på det och tydligen kan det komma sårvätska istället för blod från såret som uppstod efter moderkakan, så för mig har det varit lite rosa och så igen bara gult.Nej ingen ny tråd än iaf.

Pregga skrev 2010-09-22 13:42:08 följande:
Jo man får ägglossning men man ska inte få mens om man ammar. Min syster var utan mens i 1 1/2 år då hon ammade :)
Mens har jag fått med mina andra barn 6 veckor efter förlossning och nu går jag ibland med mensvärk hoppas bara att den hålls borta.
Jag har hört att får man mens så äter de sämre eftersom mjölken får en bismak av järn de första dagarna.
Så det är individuellt det där också

Ok,verkar lite som om man får olika fakta lite var stans då..Till mig sa dom-han vaknar när han e hungrig å sover han länge så e det för att han behöver det..
tetta skrev 2010-09-23 09:55:32 följande:
Här har man fått kasta nappen för hon sög i sig för mkt luft och kaskad kräktes. :(
Så för att få henne att kräkas mindre så skulle jag mata ofta och hon äta lie mindre. Pumpar ur lite så hon får den feta mjölken..
Exakt samma sak som hände här!
Malinski79 skrev 2010-09-23 12:55:39 följande:
Men ägglossning och blödning hör väl inte ihop????
Jag har då aldrig blödit i samband med en ägglossning iaf!
jag kanske e helt ute å cyklar känner jag nu så jag fåt ta tillbax det jag sa innan om mens å ägglossning...