Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Nu känner jag mig orolig aså....lillemans bajs e grön aktigt i färgen å luktar riktigt surt?? sen kräks han jättemkt, dom säjer ju att det e överflödet som kommer upp, men jag ammar inte lika ofta som innan då jag har lärt mig att ge han napp EFTER amning så jag vet att han e mätt, jag har dock mkt mjölk så han kanske håller sig lite längre nu bara..uch, känner mig orolig..ska ringa bvc å be å få en tid innan nästa gng ändå..

har era bebisar grönt bajs? å luktar det surt? ngn mer som har en spykråka?

• Bubbis10
    Sulfur76 skrev 2010-10-10 10:39:05 följande:
    Pregga:Min dotter har så nu och hon har en liten infektion i kroppen men ej baktriell utan bara förkylning och då kan man få så som din prins har. Det är inget farligt för honom, min dotter har haft så här nu i snart en månad i.o.m att fökylningen började.  Jag kan säga att hon spyr oxå my
    ok, tack så mkt..pust..vi var ju inne med han för ett par veckor sedan då han hade feber å var just det förskyld..så kanske det so hänger sig kvar då. det började åxå med förskylningen som du säjer nu när jag tänker efter, å japp kräket e slemmigt emellanåt, inte varja gng men det händer..tack för svaret :)
  • Bubbis10

Lillskruttet

tack för svar ang bajs å kräkningar, jag ska ringa bvc imon å se om jag kan kika förbi då han hostat lite idag..suck! denna oro...sen kräks han kaskader aså..å det e lite slemmingt men jag upplever inte att han e snorig?!

• Bubbis10

Idag blir det bvc för min spykråka :)

• Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-10-11 14:19:35 följande:
    Men åhh min lillkille har fått torsk :( jag som varit så noga med att koka allt innan han får de i munnen, vatten o bikarbonat blir de nu, och amningsnapp, vill inte ha de på bröstvårtorna

från de ena till det andra fick jag första skrattet i dag som lät lite grann :) stolt mamma!
    Men fy va jobbigt gumman, ja akta brösten..fy tusan.

Fina bilder på era små tjejer, så söta :)

Idag har jag beställt tårtor till dopet, dom kostar ynka 2100 kr-HUTLÖST! men men vad gör man, nu i veckan ska det köpas stearinljus,dukar mm till prästgården som vi hyrt. ska bli så trevligt, min lillasyster ska hålla tal :)
  • Bubbis10

hihi va lustigt, jag gick in å kikade på lilleman som sover...å just när jag tittar lite närmre så log han i sömnen :)

• Bubbis10

En nyvaken liten prins, japp jag skryyyyter igen :) hahaha
  • Bubbis10
    Catsa skrev 2010-10-11 22:54:44 följande:
    Gud så fin :D

Det är så gulligt när dom ler i sömnen :D
    Nellie låg i famnen hos sin mormor och sov förut och då skrattade hon till och med i sömnen :D
    Så himla sött! :D
    hihi tack gumman, han e såå underbar :) ja visst e det, man blir ju varm i hela kroppen :)
    var på bvc idag ang hans kräkningar men det spelar ingen roll att han kräks i ett tydligen för han går bra upp i vikt å antagligen så e han lite glupsk, haha matvraket..hihi
  • Bubbis10
    Catsa skrev 2010-10-11 23:11:05 följande:
    Gud vad skönt att det inte är någon fara. :)

Nu börjar Nellie röra på sig en massa, dax för mat antar jag ;)

Godnatt på dig (Och er andra om ni är inne ;D)
    matade just lilleman här med :) jo det va skönt att höra då han kräks så otroligt mkt.
    natti natt sov så gött, kram
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-10-12 09:17:59 följande:
    hihi ok, ja men dom e ju jättefina , jag e helnöjd :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10