• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • knyzzel

Kul att så många har vaknat till liv i kväll!{#lang_emotions_laughing} Länge sedan jag pratat med några av er.

• lillabambi
    knyzzel skrev 2010-04-13 23:20:59 följande:
    Jo, d e lugnt. Mycket foglossningar, många toabesök å lite sömn.... men d e ju d som är lite charmen med att vara gravid.. att man får gnälla  lite å tycka synd om sig själv. Har varit med maken å dotten på Skånes Djurpark idag... Vi hade 18c varmt å strålande sol. Jätte mysigt!
    fy vd mysigt :)'
    vi har med fått ett underbart vårväder här i dalarna o snön är borta ytterst lite kvar på vissa ställen..
    Jo man måste ju få gnälla av sej lite :) som du säger det hör till :)
  • Bubbis10

du milde tid vilken SD jag fick nu...OJ

• knyzzel
    Belly skrev 2010-04-13 23:25:12 följande:
    Ah, men de var okej pris på dom ju! Häftiga båda två! Flaskvärmare? Har man den istället för att köra in flaskan i micron?
    Ja eller så slipper du att packa ner micron när du ska någon stans. Vi hade vår i sov rummet så slapp man att gå upp till köket. Vår fungerar som ett litet vattenbad med timer å så kan man ställa in graderna.
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-04-13 23:24:19 följande:
    ååh gungan va jättefin:) hahahaah *skratt* mja jag tänkte mer på ngn strålning typ....hahahah
    hahaha ja men du kommer nog säkerligen få all strålning man kan tänka sej det är därför du är så knas :P asg
  • Belly
    knyzzel skrev 2010-04-13 23:28:50 följande:
    Ja eller så slipper du att packa ner micron när du ska någon stans. Vi hade vår i sov rummet så slapp man att gå upp till köket. Vår fungerar som ett litet vattenbad med timer å så kan man ställa in graderna.
    Ahaaa! Väldans smart!! Tror misann att jag skriver ner flaskvärmare på inköpslistan..:D
    BF: 2010-08-27
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-04-13 23:29:01 följande:
    hahaha ja men du kommer nog säkerligen få all strålning man kan tänka sej det är därför du är så knas :P asg
    haha mja det kan nog ligga ngt i det e jag rädd för.....hahahahaha
  • carohl
    Pregga skrev 2010-04-13 23:21:05 följande:
    hey gumman, så du e vaken?! hihiasså du, jag undrar om jag förgiftat mig sj genom att ha andats in ngt giftigt när jag skulle blåsa i ventilen på datan, skulle ju dra in luft för att kunna blåsa in...å fick in varm luft i mig hua...å URK, men det e la inget giftigt? tänker på strålning osv?? hahahhahahah men gumman, så illa e det INTE! drick du ett glas cola om du e sugen på det. har aldig i mitt liv hört att ngn har fått Mf pga det. ok, ska kolla dina bilder :)
    Pregga: Jag tror INTE att det är någon fara!! Du kan nog vara lugn {#lang_emotions_wink}
    knyzzel skrev 2010-04-13 23:23:18 följande:
    Jätte fin. Du kommer att ha nytta av den! D kan jag lova! Första valet ligger på 1100:- nypris å andra valet (som jag hade till dottern) 950:- nypris

Det tror jag med! Tänkte att det kanske inte är så bra att värma i micron så det här blir super!

Fin gunga du har hittat! Vi har också en gunga till våran sessa som väntas.
    Vi har denna som min syster hade till sin lilla underbara dotter och hon rekommenderade den:

http://www.alltforforaldrar.se/classifieds/showproduct.php?product=1736&cat=92#

Jag hittade ingen bättre bild och jag orkar inte gå upp och knäppa kort på den...

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • carohl
    lillabambi skrev 2010-04-13 23:12:38 följande:
    hej tjejor :)frågade i morse om facebook och så glömde jag helt av mej men ni som har facebook kan väl adda...madde sandström o finns bara en :)hur mår ni idag?
    Jag lägger till dig sen när jag loggar in {#lang_emotions_smile}
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • Belly
    carohl skrev 2010-04-13 23:33:22 följande:
    Pregga: Jag tror INTE att det är någon fara!! Du kan nog vara lugn Det tror jag med! Tänkte att det kanske inte är så bra att värma i micron så det här blir super!Fin gunga du har hittat! Vi har också en gunga till våran sessa som väntas.Vi har denna som min syster hade till sin lilla underbara dotter och hon rekommenderade den:www.alltforforaldrar.se/classifieds/showprodu...# Jag hittade ingen bättre bild och jag orkar inte gå upp och knäppa kort på den...
    Aww..vad fiiin den va!
    BF: 2010-08-27
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10