• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • knyzzel
    carohl skrev 2010-04-13 23:43:40 följande:
    Haha det är väl inte löjligt! Man ska ta det man vill ha Nu så tjejer min karl raggar med mig till sängen och kär som jag är följer jag självklart med hehe... Kram och god natt!
    Ja, eller hur... Jag har oxå fått frågaon, men sen hittade han ett nytt spel i sin hylla som han var tvungen att testa först å här sitter vi nu, men sov så gott nu.
  • knyzzel
    lillabambi skrev 2010-04-13 23:44:54 följande:
    okej fränt....med min son hade jag inge sd försen de var dax inge som kändes allafall :)
    Har haft små små sd, men knappt så att man kan urskilja dem. Yttrar sig mer som håll! Förra graviditeten hade jag inga alls (planerat kejsarsnitt) så d var en helt ny graj som kom denna graviditeten. Annar så? Allt lugnt där uppe?
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-13 23:42:20 följande:
    Gör du så! Ska in i morron med vid 21:00-00:00 i alla fall om jag nu tillhör dina favoriter (Klart att jag gör! Vem kan motstå mig... hahahaha) ha d gött så läng gumman.
    hahaha klart du gör, see you tomorrw darling :)

innan jag loggar ut, det e la fler som får Sd nu?? vi e ju ganska så långt gågna...
    carohl skrev 2010-04-13 23:43:40 följande:
    Tack! Nu är det gjort! Hihi... Haha det är väl inte löjligt! Man ska ta det man vill ha Nu så tjejer min karl raggar med mig till sängen och kär som jag är följer jag självklart med hehe...Kram och god natt!
    kram å godnatt gumman :)
    knyzzel skrev 2010-04-13 23:44:41 följande:
    Skönt att han spratlar lite i alla fall... Ligg nu ner å mys med magen lite å prata med din prins så ska du se att d släpper snart.
    jo det e skönt å känna han..underbart..hihi
    lillabambi skrev 2010-04-13 23:44:54 följande:
    okej fränt....med min son hade jag inge sd försen de var dax inge som kändes allafall :)
    oj, det hade jag med lillan ofta..haha så olika det kan vara asså..min Bm sa att det e livmoderns om tränar inför en förlossning :)
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-13 23:49:06 följande:
    oj, det hade jag med lillan ofta..haha så olika det kan vara asså..min Bm sa att det e livmoderns om tränar inför en förlossning :)
    Jo, jag känner lite "håll" ibland efter långa arbetspass. Jag fattar d inte MÅNAD 6 REDAN! Var har tiden tagit väen? Snart sitter vi här å väöntar på varandra i omgångar för att höra hus förlossningen gick å se bilder på småttingarna. Helt sjukt.
  • lillabambi
    knyzzel skrev 2010-04-13 23:49:05 följande:
    Har haft små små sd, men knappt så att man kan urskilja dem. Yttrar sig mer som håll! Förra graviditeten hade jag inga alls (planerat kejsarsnitt) så d var en helt ny graj som kom denna graviditeten. Annar så? Allt lugnt där uppe?
    ja det är kanon här upp i landet :) solen gillas skarpt.... bara jag som är sjukt trött men har inte så mycket vett så jag kan kasta mej i säng:) sj?
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-04-13 23:49:06 följande:
    hahaha klart du gör, see you tomorrw darling :)innan jag loggar ut, det e la fler som får Sd nu?? vi e ju ganska så långt gågna... kram å godnatt gumman :) jo det e skönt å känna han..underbart..hihi oj, det hade jag med lillan ofta..haha så olika det kan vara asså..min Bm sa att det e livmoderns om tränar inför en förlossning :)
    jo jag kan tänka mej att de är så.. så olika graviditeter vi har allihopa :)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-13 23:49:05 följande:
    ok, mja min mage reser sig å blir stenhård, men så hade jag det med lillan med så jag ska nog inte oroa mig för det....kram på er...
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-13 23:51:56 följande:
    Jo, jag känner lite "håll" ibland efter långa arbetspass. Jag fattar d inte MÅNAD 6 REDAN! Var har tiden tagit väen? Snart sitter vi här å väöntar på varandra i omgångar för att höra hus förlossningen gick å se bilder på småttingarna. Helt sjukt.
    jaa tiden har gått FORT! mina sd gör inte ont å e inte täta, å jag känner igen det fr förra...natti natt...ses imon hoppas jag...kraam
  • knyzzel
    lillabambi skrev 2010-04-13 23:53:29 följande:
    ja det är kanon här upp i landet :) solen gillas skarpt.... bara jag som är sjukt trött men har inte så mycket vett så jag kan kasta mej i säng:) sj?
    Jo, här rullar jag på i snigeltempo om dagarna. Mina arbetspass är inte speciellt effektiva just nu:0/ Men chefen har förståelse. Ska antagligen börja på nytt jobb (bemanningsbyrå för förskolor å åk: 1-9) nu i april-maj så d ska bli spännande. Bäst att jobba på nu så att man kan klara sig på mammapengen så länge som möjligt
  • knyzzel

Nä, nu ska jag sova lite. Go`natt alla vakna här inne

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10