Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

som jag sa redan innan han föddes så rasar jag i vikt pga amningen så nu har jag fått utskrivet på recept näringsdryck fr medecinkliniken då jag bara rasar å jag tänker INTE sluta att amma:) men dom smakar riktigt gött faktiskt, hehe å tur e väl det.

• Bubbis10

hahahahaah denna fejkhosta aså, han hostar å jag ojjar mig å han kiknar av skratt :)

• Bubbis10
    Oväntad skrev 2011-02-12 19:54:45 följande:
    Låter som min lille pojk..Visst är det helt underbart att ha kontakt med lite humor Skrattande
    haha jaa han e med på alla 100. :)
    Regnbågslycka skrev 2011-02-14 08:25:16 följande:

Ska strax läsa genom allt (ej varit inne på länge)

Ser att det idag är exakt 1 år sedan denna tråden startades och sedan vill jag även passa på att önska er alla....

Happy Valentines Day Hjärta
    Gulliga du ju :) jaa hoppas du fick en fin alla hjärtans dag, det fick jag å barnen..en god väninna kom förbi med pizza å presenter :)
    Regnbågslycka skrev 2011-02-14 08:50:25 följande:
    Ha ha...känner igen dedär Solig

Här har lilleman fått 2 tänder, fortsätter prata som bara den & är så mammig vissa dagar (har blivit främmande för vissa).
    Att sitta älskar han och försöker även ta sig fram o kommer en bit oxå!

Imorgon e de tid för bvc...6 månades-besöket (blir 6 månader på lördag) Ska bli intressant och se hur mycket han växt för oj oj oj vad han äter, han ÄLSKAR verkligen mat och fort ska det gå oxå.
    Sover fortfarande hela natten Tungan ute
    Hihi jag var på bvc idag för 6 månaderskontroll å dte gick galant,fick såå mkt beröm för min pojk ljuvlig som han är :)
    lillabambi skrev 2011-02-15 10:42:25 följande:
    Hoppas de är bra med er alla?
    Lite extra tankar till sofie och laura hoppas de går bra för er och att det går åt rätt håll{#emotions_dlg.flower}

Här är allt bra efter en helg med feber för Mille, första "sjukdomen" för han, han hade närmare 40 graders feber och var inte alls långt ifrån att torka ut, usch så fort de går, fick peta i han droppvis med vatten när han sov, han sov istortsätt i 24 timmar med lite blöjbyten och så.

Idag har han suttit helt själv utan stöd av något, han är så duktig våran lille Mille :)

Bubbis10 vännen hur går det för dig ? Tänker på dig!

Kram på er alla :) 
    Ååh va duktig han e som sitter, hehehe goa unge :)
    tack för omtanken gumman va gillig du e som tänker på mig, ska göra en liten update här strax,
    kraam
  • Bubbis10
    Flickor,ni är alla så speciella för mig..ni har följt mig genom min resa i min graviditet med min underbara son samt min glädje över honom.
     Nu händer det grejer å tänka sig att en viss ngn just idag tände en strimma av hopp i mitt hjärta,DEN känslan var överväldigande...En total främling.
    jag tror å hoppas att det blir så som jag önskar....

Vill Tacka Nik70 som är medlem på denna sidan åxå,en fantastisk person som ger mig en oerhörd styrka.
    tack N{#emotions_dlg.flower}
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2011-02-17 19:38:51 följande:
    Men gaaaaah, va jag vill ha tillbaka dig på fejjan Jag blir ju supernyfiken nu när du skriver sådär!!!! VILL ha en uppdatering på "din andra" tråd snart oxå om vad som händer

Sofie och Laura: Jag tänker på er!!! Hoppas det löser sig till det bästa för lilla Alvin!!!! Hjärta

Kram på er alla!!!
    Hej vännen min Hjärta vågar inte ha fejjan nu när det ser ut som det gör här å jag kan inte skriva på min andra tråd då jag förlorat min anonymitet, å en viss ngn kan läsa å ja använda det på ngt konstigt sätt..samma sak gäller fejjan, men jag kommer öppna den när allt e över. Pratade med min advokat igår som sa ngt sååå jag blev helt lyrisk,ngt jag inte alls tänkt på ens,MEN det e bara bra för mig ang den biten.
    så fort jag får vara anonym på den andra tråden så kommer jag uppdatera mer detaljerat,men jag e spärrad en månad, hahahaha
    MEN kan säja som såhär-det gäller inte ngn man för det ska jag inte ha ngn alls.

kraaam gumman
  • Bubbis10

Aså jag var ju på bvc å hade 6 månaderskontroll å tog då upp att lilleman "knakar" emellanåt.... å nu ikv tycker jag att han knakat lite mkt...ngn av er som känner igen detta? läkaren sa att det var fullt normalt pga deras leder ...ja ngt me dom minns inte exakt...

• Bubbis10

NU har jag bestämt mig, ska nog köpa en pytonorm :)

• Bubbis10
    elinnnnn skrev 2011-02-21 07:33:38 följande:
    pytonorm? finns väl inte att köpa eller?
    vi har haft boa ormar och majs snokar. ormar är fina :D
    haha jo pyton å kungsboa..blocket :)
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2011-02-22 11:44:09 följande:
    haha klockrent  ju ;)
    hahaha jaa ryggradslös orm..det ska jag nog fixa då jag gjort det....*host* innan...hahahahhaah
  • Bubbis10

Hej tjejer!

kikar in som snabbast då min lille nog vaknar snart då mamma rymt fr sängen, hahaha
    sr att ni pratar svullen mage, jag e lika platt som jag var innan jag blev gravid å har tom rasat så mkt i vikt att jag får näringsdrycker nu på recept. iallafall, när jag väntade min discoprins så blev jag laktosintolerant vilket jag aldrig varit förr å då svullnar jag upp över magen å ser gravid ut,men jag får ont åxå.
    så ingen mer laktos här.
    kanske kan vara det personlund?

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10