Oväntad skrev 2011-02-12 19:54:45 följande:
Låter som min lille pojk..Visst är det helt underbart att ha kontakt med lite humor

haha jaa han e med på alla 100. :)
Regnbågslycka skrev 2011-02-14 08:25:16 följande:

Ska strax läsa genom allt (ej varit inne på länge)
Ser att det idag är exakt 1 år sedan denna tråden startades och sedan vill jag även passa på att önska er alla....
Happy Valentines Day

Gulliga du ju :) jaa hoppas du fick en fin alla hjärtans dag, det fick jag å barnen..en god väninna kom förbi med pizza å presenter :)
Regnbågslycka skrev 2011-02-14 08:50:25 följande:
Ha ha...känner igen dedär
Här har lilleman fått 2 tänder, fortsätter prata som bara den & är så mammig vissa dagar (har blivit främmande för vissa).
Att sitta älskar han och försöker även ta sig fram o kommer en bit oxå!
Imorgon e de tid för bvc...6 månades-besöket (blir 6 månader på lördag) Ska bli intressant och se hur mycket han växt för oj oj oj vad han äter, han ÄLSKAR verkligen mat och fort ska det gå oxå.
Sover fortfarande hela natten

Hihi jag var på bvc idag för 6 månaderskontroll å dte gick galant,fick såå mkt beröm för min pojk ljuvlig som han är :)
lillabambi skrev 2011-02-15 10:42:25 följande:
Hoppas de är bra med er alla?
Lite extra tankar till
sofie och laura hoppas de går bra för er och att det går åt rätt håll
Här är allt bra efter en helg med feber för Mille, första "sjukdomen" för han, han hade närmare 40 graders feber och var inte alls långt ifrån att torka ut, usch så fort de går, fick peta i han droppvis med vatten när han sov, han sov istortsätt i 24 timmar med lite blöjbyten och så.
Idag har han suttit helt själv utan stöd av något, han är så duktig våran lille Mille :)
Bubbis10 vännen hur går det för dig ? Tänker på dig!
Kram på er alla :)
Ååh va duktig han e som sitter, hehehe goa unge :)
tack för omtanken gumman va gillig du e som tänker på mig, ska göra en liten update här strax,
kraam