Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Oväntad skrev 2011-03-04 07:28:00 följande:
    Det där är rätt smart och dessutom så får den eventuella tvistparten inte så mycket insyn i ditt liv heller.. Vilket kan vara bra för dig och din familj
    sant såå sant....känner mig piggare än på lääänge så det blir bra att hålla mitt privata för mig sj...
  • Bubbis10
    Malten skrev 2011-03-07 16:22:08 följande:
    bubbis vad läskigt med krampanfallet, förstår att du blev rädd. skönt att det inte var nån fara
    ja det var fruktansvärt,jag var helt förstörd aså...hoppas det aldrig händer igen....tack för omtanken <3
  • Bubbis10

ska svara er tjejer snarast...hinner inte nu,e superstressad..haha men på ett bra sätt :)
    ang maten så har jag helammat i snart 2 veckor nu men nu ska det börjas med mat igen.
    hahahaha nu kom min dotter å sa-mamma jag måste fråga en sak fast det låter kanske lite äckligt men...luktar fisarna mer å mer äckligt ju större man blir? hahahahahahahaha

• Bubbis10
    ssssssss8 skrev 2011-03-14 07:59:48 följande:
    Bubbis: Nej va tråkigt att det ska vara så där jobbigt men hoppas det reder sig till det bästa för dig/er ! KRAMAR till dig!
    Skönt att du vet vilka som är riktiga vänner dom syns mest till när det krisar runt en.Solig Jagt har en sån också som jag inte träffar så ofta men när vi verkligen behöver varandra då finns vi bara därHjärta

Hur sover ni på nätterna? Här vaknar vi MINST 4-5 ggr/ natt. Jobbigt värre men så är det att ha småbarn, de två andra har vakat till 2 och 4 år såå.....
    Tack gumman men jag mår faktiskt skitbra, mina underbara ungar  förgyller min vardag, saken e den att jag har bestämt mig för att inte låta han komma åt mig mer,å då kan han inte det heller.
    ang vänner, jaa man upphör aldrig att förvånas..man befinner sig eller gjorde iallafall i en kris å vips så får man ett sms -jag e ledsen men jag vill inte vara din vän pga dina bekymmer ...hahaha eh ok, vet du vad-du slipper! en sådan "vän" kan jag klara mig utan. detta är INTE ngn ni här inne känner ska jag poängtera.
    men jag har åxå underbara vänner som finns där i alla lägen å dom e jag oerhört tacksam för.
    var lite sne igår men det e bortblåst idag:)

ang sömn så sover min lille hela natten så det e skönt,men han ligger jämte mig å tuttar sj när vi sover så det stör inte sömnen. men han är en riktig piggelin,vaken sålänge jag är men som sagt..jag får ju sova så jag klagar inte.
  • Bubbis10
    Oväntad skrev 2011-03-15 07:52:59 följande:
    Ja om han vill få till ett umgänge och eventuellt gemensam vårdnad så misslyckas han ju fatalt. Grunden för att få till det är ju att man kan komma överrens och fatta gemensamma beslut om barnet och kanske framför allt inte misstänkliggör dig som mamma. Tycker du gör rätt i att stanna umgänget för det är inte i er lillemans intresse.

Tur att du har vänner som stöttar dig. Skrattande
    ja aså det blir ohållbart i längden när han inte ser lillemans intressen före sina egna, han verkar helt seriöst tro att lillen e en accesoar eller en trofe att visa upp för polarna. han tycker att han kan slita lilleman fr mitt bröst för att han vill ju det?!
    imon e det möte på fr å då ska saker upp till ytan å jag kommer kräva ett umgängesstöd,jag ska inte behöva stå ut med kränkningar vid varje umgänge.
    ja jag har underbara vänner tack å lov aså...
    dom tackar jag för Hjärta
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2011-03-17 08:28:54 följande:
    min tjej har haft en bra period då hon sovit 5 timmar utan att vakna en enda gång men dem 2 senaste nätterna har hon vaknat typ en gång i timmen :S hon vaknar inte helt utan ligger mest och gnäller i sömnen!?

men å andra sidan så har hon nyss kommit på ett nytt läte... MAMAMAMAMAMAMAMAMMMMMMAAMMMMMA
    haha hon förstår ju inte vad hon säger, men det känns ju i mitt hjärta :D
    hahahaah jaa hon säjer helt klart mamma ,hihihi såå ta åt dig gumman :) min lille discoprins säjer mamma klart å tydligt samt hej,och igår pappa...enl Bvc så är han väldigt tidig i motoriken mm,han går typ helt sj i gåstolen..mkt starka ben,så han trallar iväg men tappar såklart balansen ibland å då e det bra med just gåstol innan han blir stabil. aså min lille är VÄLDIGT aktiv hela dagarna men sover så bra på natten,somnade med mig igår vid 22.00 å sover fortfarande,har vaknat å tuttat 1 gng inatt å 1 gng vid 8 imorse :)
  • Bubbis10

Elinnnn

kan ej citera men-

Att din lilla kan vara orolig på natten kan bero på flera olika saker,bla alla nya intryck,OCH tandsprickning.
    Min lilleman gnager febrilt på bitringen som just nu e det bästa som finns förutom mamma såklart, hahaha
    ang att dom säkert inte vet vad mamma är så tror jag fektiskt helt säkert att dom vet exakt, iallafall min lille. När ngn säjer -var är mamma så tittar han på mig å säjer mamma :)
    jag blir nästan tårögd, hahaha goa unge aså.
    Idag ska vi till bvc å det ser jag fram emot...
    å igår så tror jag att jag fick ett genombrott med en viss ngn å det kändes så jäkla skönt:)
    kan nog bli bra tills sist kanske..
    jag sa det till en god vän igår-Dominic kommer gå före han kryper,e väldigt stark i benen å står upp själv när jag håller han i armarna endast för balansen..hihihi Nu går det undan :)

Hur äter din lilla? här e det ett mål om dagen men nu har han inte gjort nr 2 på 2 dagar heller...oron kommer smygandes...men jag avvaktar å ser..han måste ju börja med riktig mat med.

• Bubbis10

Hej tjejer...
    så roligt att se att tråden lever vidare, hehe
    Oväntad-tack så mkt å ja mötet gick väldigt bra ;) å umgänget fungerar över all förväntan så det e jag glad för.
    Sj åkte jag in akut med ambulans igår å lades in med dropp i många timmar å ska genomgå en stor utredning på endokronologen tror jag det hette ,endorkrina avd...ngt sånt.
    jag var kraftigt undernärd å uttorkad så kroppen strejkade helt enkelt å jag började kräkas våldsamt å tappade känsel i ben å händer osv..helt matt. Tack gode gud för min väninna som satt vid min sida hela tiden å faktiskt .....mitt x som kom direkt å hjälpte mig..

jag bara rasar i vikt å det slutar inte å ja till viss del beror det på amningen men inte så att jag ska rasa så väldigt, väger bara 44 kg nu...å jag går inte upp eller stannar av även med näringsdrycker...
    så dom tror att jag fått ngn hormonell rubbning,eller giftstruma, eller nåt annat så det ska jag utredas för nu..
    för övrigt så mår vi toppen,lilleman var sååå snäll igår hela tiden fast det var en tråkig miljö..

Han väger nu 8120 och är 68 cm lång, hahaha bvc e helt facinerade av att han går upp så bra i vikt trots att jag nästan helammar, jag har bytt ut 1 mål helt nu om dan så han äter midda med oss, men nu ska jag byta ut 2 mål from imon.

Sofie&laura-Tack för att du ringde å kollade hur det var med mig igår......puss gumman <3

• Bubbis10

Sen vill jag tillägna en tanke åt min älskade svärfar som e saknad i stor sorg....
    papi detta var din absoluta favorit...vaya con dios papi....

">

• Bubbis10
    elinnnnn skrev 2011-03-27 15:19:17 följande:
    bubbis10: hoppas du mår bättre snart och får ordning på din kropp. kram
    Tack gumman, ja jag hoppas dom tar reda på snart vad det är för dom säjer ju själva att det e ngt fel...nu ligger min stora å kräks i vinterkräksjuka me,annars så ser saker riktigt ljust ut vad det gäller allt Glad

min lilleman har inte fått ngn tand än men jag e ganska så säker på att det e på g nu,gnager i allt han kommer över,haha  grör avskyr han fortfarande så det får jag bara inte ner,men 1 helt mål om dagen med tuttis till efterätt gäller här, resten amning å ngn halv banan..men hans mage e känslig så han blir förstoppad direkt...så nu e det laktulos som gäller samt 1 gng lavenemang..hua...
    kramar
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10