Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Några av er har sett mig på fejjan men andra inte så jag gör en liten pres av mig sj nu, haha
    samantha heter jag å e 33 år till sommaren,mamma till 2 underbara barn å just nu ser tillvaron riktigt fin ut.
    Lilleman e sjövild..å då menar jag VILD! haha men det e roligt som attanHjärta

såå skickar jag en liten puss till er underbara som varit ett jätte stöd för mig under lång tid,å nu ser saker sååå mkt bättre ut här.
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2011-03-03 08:22:18 följande:
    Vad roligt för dig! Dessutom hittar jag inte dig på fejjan igen =( . Du ska ha ett stort tack. Du hjälpte mig väldigt mycket ska du veta. {#emotions_dlg.flower}

Vill också passa på att tacka de som alltid fanns här och de som stannade kvar för att stötta oss efter släntare! {#emotions_dlg.flower}
    hey gumman :)
    jag har inte kvar fejjan då jag fick vetskap om att det kan slå tillbax på mig i en ev tvist, att allt som skrivs där kan användas emot mig...såå jag ska rensa all text jag skrivit ngn vacker dag å sen öppna den igen...kanske:)
    såå lite gumman, du e en jättego tjej å i like u {#emotions_dlg.flower}
    kramar
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2011-03-03 08:24:18 följande:
    Aaa kanske men jag får inte ont eller något efter att jag druckit mjölk. Men tack för tipset. Tror att jag pajade magen när jag började träna igen. Lite dumt, men jag får väl vänta ett tag och se. En bebis är gäna välkommen men inte just nu. Melwin kan få ett syskon om några år =)
    ok, kanske ska ta det lite lungt med träningen nu då..för e det laktos så tro mig-det känns..
    mer barn blir det inte här iallafall...eller ja det tror jag inte,haha men så sa jag ju för 12 år sedan med,men å andra sidan så blir jag äldre åxå så ska man ha fler vilket jag verkeligen inte tror så skulle det få bli inom 2 år,kanske 3...åååå nej tack! hahaha

Min lille säjer mamma och hej helt rent nu, vilket e skitkul när man ser folks chockade ansikten...haha
    Regnbågslycka skrev 2011-03-03 08:26:05 följande:
    Heeej snäckan...vilken fin bild på dig!

Tack själv för att du finns Hjärta
    Massor av kramar till dig & barnen
    Heeeej ma babe :)
    hihi tack...Skäms...tänkte att några av er har ju inte ens sett mig så en liten press vore ju på sin plats,hahaha
    ang min situation så börjar saker se mkt ljusare ut faktiskt å det känns riktigt bra,söker ny läg å lite annat som jag inte kan gå in på ser bättre ut,kan ta det via inboxen isåfall. Du är en strimma ljus i mitt liv vännen,puss å kram till dig med famHjärta
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2011-03-03 08:31:55 följande:
    Jaha då förklarar det ju saken. Men jag hoppas att du startar den senare. Vill ju hålla kontakten med dig. Går ju lite fortare att skriva där Skrattande. 33år det kan man verkligen inte tro! Men du kanske kan starta en annan och be folk att inte skriva om det där? Aja skitsamma, allt bra med er? Tycker om dig också Flört
    mja jag har ju msn Flört haha näe jag brukar få höra att jag ser yngre ut, haha å det ska jag väl ta som en komplimang:)  allt e toppen här just nu faktiskt,det händer en del positiva saker så jag har fått en helt ny kraft å energi.
    Perssonlund skrev 2011-03-03 08:39:53 följande:
     Ja jag har slutat att träna för tillfället. Ska prova igen lite senare fast på ett annat sätt.
    Nawe vad gulligt! Jag hade nog också blivit chockad Skrattande . Min lille krabat börjar så sakta gå i sin gåstol och börjar få in snittsen på att krypa Skrattande. Nää det där med barn kommer som det kommer. {#emotions_dlg.flower}
    Ok,ja men ta det lite lungt med träningen då:) har du fått tillbax din röda vecka? här e den borta med vinden å jag e såå nöjd,men det beror nog på att jag ammar än å kommer fortsätta med det.
    ang att han säjer hej, och mamma..haha ja det e så kul å se reaktioner fr andra,däremot så sitter han inte helt stadigt än,men det kommer..kryper gör han i sängen speciellt när han får syn på taaaaadaaaaaaa tutte! då blir det fatb på han, hahahahahah
  • Bubbis10
    Regnbågslycka skrev 2011-03-03 09:01:56 följande:
    "...mer än DU tror..." skulle de ju stå såklart! Flört
    hehe underbara du gumman {#emotions_dlg.flower}
    såg att du undrade lite om detta mellan pojkar å flickor ang utvecklingen,min dotter var åxå tidig med att sitta å var lite mer, hm...självständig! lilleman e jättemammig å vill tutta i ett å hänga där dagarna i ända typ, hahaha han fick sin gåstol igår å han fullkomligt älskar den,han tjuter av glädje.
    han sitter dock inte stadigt än å jag jämför inte heller med varken dottern eller ngt annat barn, alla individer e ju olika som vi :)
    kraam
  • Bubbis10

Utvecklingen går framåt vare sig man vill eller inte :)

• Bubbis10
    Kitty 1982 skrev 2011-03-07 09:37:24 följande:
    Kikar in då och då för att se att allt e bra med er

Ha det gott och kram på er och era små...
    Hey....hur har det gått med allt? var du gravid igen?
    kram
  • Bubbis10
    Kitty 1982 skrev 2011-03-07 10:25:23 följande:
    Nepp inte gravid utan mensen har precis avslutats så jag får vänta på ÄL nu och sen BIM och det är ju som vanligt superlång väntan
    Ok, hehe men va skönt va? eller vill du igen nu när du skriver Bim?? haha här e mensen som bortblåst,underbart :) men jag ammar ju..hehe
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2011-03-07 13:48:41 följande:
    Bubbis:inget påhopp så missförstå inte
    haha lungt gumman alla e vi olika :) min e som bortblåst å jag e tacksam för det .

Igår så hände ngt fruktansvärt här hemma...å det slutade med att jag hysteriskt gråtandes åkte in till akuten med min lille prins,vi busade i sängen å jag pussade å naffsade han i tårna å han skrattade så han kiknade,men plötsligt så händer det...han går in i kramp...hela hans lilla kropp hoppade med armar å ben, å ögonen öppnades å stängdes å tårar rann men han skrek inte...jag blev livrädd!! jag skrek hans namn å lyfte upp honom..anfallet släppte å han blev rädd å började gråta på riktigt för första gng i sitt liv.
    väl inne på akuten så tog dom det på fullaste allvar å tog massa med prover å misstänker affekt kramp vilket man kan få om man blir vääääldigt glad eller arg..inte så vanligt men inte heller ovanligt.
    skulle det hända igen så vet jag att det e ofarligt men otäckt,skulle han dock få kramp utan att han e lyrisk av glädje eller ilska så ska vi ta ambulans in å ta en annan koll för att utesluta Ep anfall,men det tror varken läkaren eller jag att han har.
    Kitty 1982 skrev 2011-03-07 10:33:48 följande:
    Självklart var det synd det inte tog sig men men får ta nya tag vid komande ÄL och hoppas på att det vill flytta in någon bebis där

Sen efter det så stänger "lårfabriken" sin verkstad för gott
    Tjejen...du vet att jag är väldigt rak å ärlig så det tänker jag vara nu med å hoppas att det inte sårar för det är INTE min avsikt,men hur i helsike tänker du nu?
    din minsta kan väl inte vara mer än ca 5 1/2 månad? å din man ville ju att du skulle göra abort med henne?
    ska ni skaffa en till nu då så tätt inpå? ditt val såklart men jag verkeligen fattar det inte, du fick ingen hjälp av din man utan fick krypa till toa av smärta å han gjorde inget för att underlätta? han sparkade dig på benet å ville att du skulle ta upp abort med mvc,du ville inte längre vara gravid när du var i mitten av graviditeten...så jag måste undra å fråga-hur tänker du nu?
    jag försöker verkeligen att inte döma dig,tro mig jag försöker därav frågan....å jag menar INTE att såra dig!
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2011-03-06 13:25:57 följande:
    hej tjejer!
    hoppas allt är bra med er!

nu har jag gett min lilla lite smakisar ett tag, det hon smakat hittills är bara potatis och morot alltså som riktiga smakisar, idag gör jag squash till henne.
    Men vad mer kan man hitta på...ja förutom ärtor och majs...

Förslag på smakisar tack :D
    skulle ge dig förslag men ser att du redan fått en del :) jag fick lägga ner smakisar helt nu sen ett litet tag då hans mage e lite känslig så nu helammas det igen :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10