elinnnnn skrev 2011-03-07 13:48:41 följande:
Bubbis:inget påhopp så missförstå inte
haha lungt gumman alla e vi olika :) min e som bortblåst å jag e tacksam för det .
Igår så hände ngt fruktansvärt här hemma...å det slutade med att jag hysteriskt gråtandes åkte in till akuten med min lille prins,vi busade i sängen å jag pussade å naffsade han i tårna å han skrattade så han kiknade,men plötsligt så händer det...han går in i kramp...hela hans lilla kropp hoppade med armar å ben, å ögonen öppnades å stängdes å tårar rann men han skrek inte...jag blev livrädd!! jag skrek hans namn å lyfte upp honom..anfallet släppte å han blev rädd å började gråta på riktigt för första gng i sitt liv.
väl inne på akuten så tog dom det på fullaste allvar å tog massa med prover å misstänker affekt kramp vilket man kan få om man blir vääääldigt glad eller arg..inte så vanligt men inte heller ovanligt.
skulle det hända igen så vet jag att det e ofarligt men otäckt,skulle han dock få kramp utan att han e lyrisk av glädje eller ilska så ska vi ta ambulans in å ta en annan koll för att utesluta Ep anfall,men det tror varken läkaren eller jag att han har.
Kitty 1982 skrev 2011-03-07 10:33:48 följande:
Självklart var det synd det inte tog sig men men får ta nya tag vid komande ÄL och hoppas på att det vill flytta in någon bebis där
Sen efter det så stänger "lårfabriken" sin verkstad för gott

Tjejen...du vet att jag är väldigt rak å ärlig så det tänker jag vara nu med å hoppas att det inte sårar för det är INTE min avsikt,men hur i helsike tänker du nu?
din minsta kan väl inte vara mer än ca 5 1/2 månad? å din man ville ju att du skulle göra abort med henne?
ska ni skaffa en till nu då så tätt inpå? ditt val såklart men jag verkeligen fattar det inte, du fick ingen hjälp av din man utan fick krypa till toa av smärta å han gjorde inget för att underlätta? han sparkade dig på benet å ville att du skulle ta upp abort med mvc,du ville inte längre vara gravid när du var i mitten av graviditeten...så jag måste undra å fråga-hur tänker du nu?
jag försöker verkeligen att inte döma dig,tro mig jag försöker därav frågan....å jag menar INTE att såra dig!