• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-04-14 10:28:11 följande:
    Det enda håret jag gillar på en man är det han har på bröstet, sen ska han vara rakad på ´huvudet å snoppen ska se ut som en kyckling klubba :)Typ porrpung, me like =) hahahahahahahah
    Men fy!! Usch nej en man ska vara naturlig, min man är väldigt hårig, haha
    Lilla pyret väntas 100806
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-04-14 10:48:11 följande:
    För mig är det inre allra viktigast såklart men det yttre är också viktigt för som du säger så ska man attraheras av varandra och det yttre spelar in en liten del i det då med. Båda han och jag är fåfänga och jag gillar det, älskar att klä' mig snyggt i höga skor tex (inte nu när jag är gravid såklart) och att ha goda parfymer och accessoarer är mycket viktigt för mig och väskor hahaha nä nu ska jag sluta då jag skulle kunna hålla på i en all evighet. Och denna tråd handlar ju bebisar och inte hår och fåfänga, men jag måste tillägga att min Christian Dior läppglans är ett måste!
    Gumman du har såå rätt, tråden handlar inte om vår ytlighet, utan om bebbar :)
  • den kära leken

:) Vad underbart att ni hittat varandra! Ni verkar väldigt lyckliga ihop. Grattis.

Haha, läppglans. Jag har inte sminkat mig på flera år. Använder tvål, schampo, balsam, tandkräm och ibland deo och mjukgörande kräm. Åsså den där oljan att smörja magen med som jag fick av bästa kompisen. Den luktar dock lite för mycket parfym för min smak. Tycker inte om parfym.

carohl skrev 2010-04-14 10:48:11 följande:
    För mig är det inre allra viktigast såklart men det yttre är också viktigt för som du säger så ska man attraheras av varandra och det yttre spelar in en liten del i det då med. Båda han och jag är fåfänga och jag gillar det, älskar att klä' mig snyggt i höga skor tex (inte nu när jag är gravid såklart) och att ha goda parfymer och accessoarer är mycket viktigt för mig och väskor hahaha nä nu ska jag sluta då jag skulle kunna hålla på i en all evighet. Och denna tråd handlar ju bebisar och inte hår och fåfänga, men jag måste tillägga att min Christian Dior läppglans är ett måste!
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-14 10:51:06 följande:
    hahahhahaah va roligt, vi är verkeligen olika....{#lang_emotions_smile}
  • den kära leken

min med, haha. Dessutom är han skäggig som en sjöbuse just nu. Ska frisera skägget lite till helgen.

SweetLilly skrev 2010-04-14 10:51:06 följande:
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-04-14 10:47:46 följande:
    .där e jag å mitt x mkt lika, han hatar hår, bla å gillar å klä sig i märkeskläder,ha dyra parfymer, mm.å där e vi lika.vi fick alltid hör att vi var ett snyggt par
    fast man behöver inte vara så "ytlig" för att vara ett snyggt par... vi är väldigt udda eg från vanligt folk, kulle VÄGRA köpa märkeskläder, och folk kallas oss för ett väldigt snyggt par också

jag håller med den kära leken om att ytan inte är det viktigaste utan för att komma överrens och komlettera varandra krävs personlighet och värderingar, inte dyra parfymer..
    Lilla pyret väntas 100806
  • den kära leken

Här är en bra tråd med många bra tips för oss som vill förbereda sig och få lite tips: www.familjeliv.se/Forum-2-13/m51899020.html

Sweetlilly: vi får höra att vi är ett väldigt harmoniskt par men mycket kärlek och att vi ser så lyckliga ut. Sen ser jag ut som en skolförken och han som en sjöbuse så vi passar nog inte så bra ihop haha.

• Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-14 10:56:09 följande:
    fast man behöver inte vara så "ytlig" för att vara ett snyggt par... vi är väldigt udda eg från vanligt folk, kulle VÄGRA köpa märkeskläder, och folk kallas oss för ett väldigt snyggt par också jag håller med den kära leken om att ytan inte är det viktigaste utan för att komma överrens och komlettera varandra krävs personlighet och värderingar, inte dyra parfymer..
    men vi skrev ju att den inre biten var viktig, jag tom sa att jag inte tyckte mitt x var snygg vid början. MEN det ligger i vår genetik att finna ngn vi tycker är attraktiv. Pga kvinnor väljer män med bra starka gener för att föda starka friska barn, jag gillar dyra parfymer å det doftar gott, ser inte mig själv som ytlig för det.
    Å som mitt x alltid sa-han vill inte ha hår i maten om du fattar ;)
    jag sa inte att ni inte kan vara ett snyggt par för det, din egen tolkning. utan jag sa-att vi får ofta höra att vi är ett snyggt par å matchar varandra rent utseende mässigt.
  • Bubbis10

Som Carohl sa-trots allt å våra olikheter så handlar ju inte denna tråden om ytlighet :)

• den kära leken

Såg du förra avsnittet av vetenskapens värld. Mycket intressant. Handlar om hur vi genom vår livsstil påverkar vilka gener som uttrycks. Vi föds ju med en uppsättning gener men det är väldigt få av dem som egentligen uttrycks. Och vilka som uttrycks avgörs av vilken miljö vi vistas i och hur vår livsstil ser ut.

Pregga skrev 2010-04-14 11:00:51 följande:
    men vi skrev ju att den inre biten var viktig, jag tom sa att jag inte tyckte mitt x var snygg vid början. MEN det ligger i vår genetik att finna ngn vi tycker är attraktiv. Pga kvinnor väljer män med bra starka gener för att föda starka friska barn, jag gillar dyra parfymer å det doftar gott, ser inte mig själv som ytlig för det. Å som mitt x alltid sa-han vill inte ha hår i maten om du fattar ;) jag sa inte att ni inte kan vara ett snyggt par för det, din egen tolkning. utan jag sa-att vi får ofta höra att vi är ett snyggt par å matchar varandra rent utseende mässigt.
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10