• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • carohl
    Pregga skrev 2010-04-14 11:10:18 följande:
    Sweetlilysamt kära leken.jag håller inte riktigt med er, då jag läst om att det ligger i kvinnans natur att finna den starka mannen med bra genetik. å det handlar inte bara om dofter utan om utseende! Å kallas jag då ytlig, ja men då e jag väl det =)jag skulle aldrig attraheras av en man som var skäggig, hårig osv. Vilket i sin tur bara e bra för er egenteligen, då får ni ju ha er man för er själva, för jag skulle inte titta åt han om han va hårig. Men som jag sa-vi är alla olika, å tur e väl det, tänk om alla skulle vilja ha min eller din man, hua jobbigt läge.jag älskar shopping å parfymer, det e skitkul å vara mån om sitt yttre enl mig :)Men nu släpper jag detta ämne då det verkar röra upp känslor :)
    Shopping är bland det bästa jag vet! Haha vissa kan köra med Prozac andra med annat min terapi är shopping och jag lööööövar det! {#lang_emotions_laughing}
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • SweetLilly
    Sweetlilysamt kära leken.jag håller inte riktigt med er, då jag läst om att det ligger i kvinnans natur att finna den starka mannen med bra genetik. å det handlar inte bara om dofter utan om utseende! Å kallas jag då ytlig, ja men då e jag väl det =)jag skulle aldrig attraheras av en man som var skäggig, hårig osv. Vilket i sin tur bara e bra för er egenteligen, då får ni ju ha er man för er själva, för jag skulle inte titta åt han om han va hårig. Men som jag sa-vi är alla olika, å tur e väl det, tänk om alla skulle vilja ha min eller din man, hua jobbigt läge.jag älskar shopping å parfymer, det e skitkul å vara mån om sitt yttre enl mig :)Men nu släpper jag detta ämne då det verkar röra upp känslor :)
    Ja genetiken är ju viktig som jag skrev men långt tillbaka så ville vi kvinnor ha långa, grova män som kunde jaga och skydda oss
    Det här med att vi vill att de ska lukta calvinKlein och vara hårlösa det är en miljö och samhällsfråga. Greppar du?

Ja vi släpper det där, vi är alla så olika och alltid kommer man ihop sigom nåt..

Jag ska ju till Ullared imorgon, ska jag skriva ut min handlingslista..?
    Lilla pyret väntas 100806
  • carohl
    sofie och laura skrev 2010-04-14 11:07:13 följande:
    TACK FÖR ALLA SVAR!Jag har ju aldrig oroat mig så med andra 2 men nu... Nej detta kommer gå bra!Vet ej vf jag läser ngt sånt och kan verkligen inte företälla mig i hennes situation utan mår skit efter att jag läst det!Nej nu blir det NJUT TILL 100% tills ngt annat dyker upp!!!
    Vad bra gumman, klart att du ska njuta av din grav. Vi har ju våra bebisar i magen, vad underbart! {#lang_emotions_heart}
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-04-14 11:07:13 följande:
    TACK FÖR ALLA SVAR!Jag har ju aldrig oroat mig så med andra 2 men nu... Nej detta kommer gå bra!Vet ej vf jag läser ngt sånt och kan verkligen inte företälla mig i hennes situation utan mår skit efter att jag läst det!Nej nu blir det NJUT TILL 100% tills ngt annat dyker upp!!!
    Klart det kommer gå bra gumman :) asså jag läste med den ena efter den andre skräckhistorien fr början...men det hjälper inte...såå jag tycker du gör helt rätt i att njuta nu, vi har gått så långt nu med :)
    kraam
  • den kära leken

Nej jag håller med dig pregga. Vi ska lägga ner denna diskussionen. Jag har läst alldeles för mycket, både på univeristet och av eget intresse om detta med gener, arv, det naturliga urvalet (som även gäller det sexuella urvalet) och genetik och har alldeles för mycket att säga om den saken för att vi ska ta det här. Vi släpper det!

För mig är det bara positiva känslor. Älskar det ämnen och kan prata länge om det!

Sweetlily samt kära leken. jag håller inte riktigt med er, då jag läst om att det ligger i kvinnans natur att finna den starka mannen med bra genetik. å det handlar inte bara om dofter utan om utseende! Å kallas jag då ytlig, ja men då e jag väl det =) jag skulle aldrig attraheras av en man som var skäggig, hårig osv. Vilket i sin tur bara e bra för er egenteligen, då får ni ju ha er man för er själva, för jag skulle inte titta åt han om han va hårig. Men som jag sa-vi är alla olika, å tur e väl det, tänk om alla skulle vilja ha min eller din man, hua jobbigt läge. jag älskar shopping å parfymer, det e skitkul å vara mån om sitt yttre enl mig :) Men nu släpper jag detta ämne då det verkar röra upp känslor :)
  • den kära leken

jajaja, ge oss listan!

SweetLilly skrev 2010-04-14 11:14:01 följande:
    Ja genetiken är ju viktig som jag skrev men långt tillbaka så ville vi kvinnor ha långa, grova män som kunde jaga och skydda oss Det här med att vi vill att de ska lukta calvinKlein och vara hårlösa det är en miljö och samhällsfråga. Greppar du? Ja vi släpper det där, vi är alla så olika och alltid kommer man ihop sigom nåt.. Jag ska ju till Ullared imorgon, ska jag skriva ut min handlingslista..?
  • Bubbis10
    Ja genetiken är ju viktig som jag skrev men långt tillbaka så ville vi kvinnor ha långa, grova män som kunde jaga och skydda oss Det här med att vi vill att de ska lukta calvinKlein och vara hårlösa det är en miljö och samhällsfråga. Greppar du?Ja vi släpper det där, vi är alla så olika och alltid kommer man ihop sigom nåt..Jag ska ju till Ullared imorgon, ska jag skriva ut min handlingslista..?
    jag väljer att inte kommentera detta pga jag vill ha trevlig stämning i tråden.
    Men ullared låter såå kul, å jag älskar ju å shoppa :)
  • carohl
    Ja genetiken är ju viktig som jag skrev men långt tillbaka så ville vi kvinnor ha långa, grova män som kunde jaga och skydda oss Det här med att vi vill att de ska lukta calvinKlein och vara hårlösa det är en miljö och samhällsfråga. Greppar du?Ja vi släpper det där, vi är alla så olika och alltid kommer man ihop sigom nåt..Jag ska ju till Ullared imorgon, ska jag skriva ut min handlingslista..?
    Vad roligt med Ullared! Jag vill också! Jag skulle nog shoppa ihjäl mig hahahahaha...
    Ja att skriva ut handlingslistan låetr ju faktiskt riktigt smart!
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-04-14 11:11:26 följande:
    Jag får också SD igår tex var magen mer eller mindre hård hela kvällen men det släpper som sagt, jag är inte orolig Åh vad roligt att gå ut och shoppa! Jag har också köpt mig mammabyxor men ska sy upp de  Det ska jag göra idag!
    jo jag har ju hört fr min Bm både denna gng å förra gng att Sd är kroppens förberedelse så inget som oroar mig :) skulle kanske vara mer konstigt om livmodern inte tränade upp sig....
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10