• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • carohl
    den kära leken skrev 2010-04-14 10:20:11 följande:
    Väldigt fint täcke! Jag älskar också att greja och skapa saker. Har stickat en kofta till trollet och håller på med en filt nu. Lägger upp kort när det är färdigt :)
    Gör det! {#lang_emotions_smile}
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • den kära leken

Jag har inte heller så kraftig hårväxt. Rakar inte äns benen. Det värsta jag vet är stubb. På den tiden då jag brydde mig om hårväxt, typ i tonåren, så vaxade jag. Armhålor, benen och muttan. Stubb har jag aldrig fixat.

SweetLilly skrev 2010-04-14 10:16:57 följande:
    Jag rakar mig heller inte ofta, benene bara om jag ska visa dem, har inte så mycket alls, under armarna växer det några strån, det tar jag med pincett och busken behöver jag bara mota in mot mitten nån gång då och då, hehe
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-04-14 10:16:47 följande:
    Det är enkelt gumman! Man måste bara ha tålamod och jag älskar småpillrande så detta passar mig som handen i handsken
    men jag har inget tålamod med sånt, hahahaha
    SweetLilly skrev 2010-04-14 10:16:57 följande:
    Jag rakar mig heller inte ofta, benene bara om jag ska visa dem, har inte så mycket alls, under armarna växer det några strån, det tar jag med pincett och busken behöver jag bara mota in mot mitten nån gång då och då, hehe
    haha ok, men då tar du ju ändå bort det värsta å har du inte mkt så e det ju jätteskönt...hihi
    den kära leken skrev 2010-04-14 10:18:19 följande:
    Nej jag skojar absolut inte. Jag trivs väldigt bra med hår. Hår är inte äckligt utan väldigt naturligt.
    jisses, ja som sagt alla e vi olika....jag avskyr kroppshår...urk...hahahahaah
  • den kära leken

Ja vi är väldigt olika och tur är väl det :)

• Bubbis10

Det enda håret jag gillar på en man är det han har på bröstet, sen ska han vara rakad på ´huvudet å snoppen ska se ut som en kyckling klubba :)
    Typ porrpung, me like =) hahahahahahahah

• Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-04-14 10:27:27 följande:
    Ja vi är väldigt olika och tur är väl det :)
    Jo sant, skulle bli bra tråkigt annars {#lang_emotions_smile}
  • den kära leken

Jag har inga speciella krav på hur mannen ska göra. Bara han känner sig bekväm så är jag nöjd. Sen är det jäkligt sexigt med skägg ;) Mums

Pregga skrev 2010-04-14 10:28:11 följande:
    Det enda håret jag gillar på en man är det han har på bröstet, sen ska han vara rakad på ´huvudet å snoppen ska se ut som en kyckling klubba :) Typ porrpung, me like =) hahahahahahahah
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-04-14 10:29:59 följande:
    Jag har inga speciella krav på hur mannen ska göra. Bara han känner sig bekväm så är jag nöjd. Sen är det jäkligt sexigt med skägg ;) Mums
    haha ok, ja vi är verkelign olika. för mig e hår ohygeien....å jag tycker det e extremt sexigt med en kille som e rakad på huvve...haha går igång direkt ju..grrr HOT! hahahaha
  • carohl
    den kära leken skrev 2010-04-14 10:29:59 följande:
    Haha jag har jättekrav på hur min karl ska se ut och som tur är så är både jag och min karl av samma filosofi och för båda är hår ett big NO NO....
    Min karl är en stooooor kille med stooooora armar så han får självklart raka de med så syns hans stora muskler mera och jag trivs då mer hihi...
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • den kära leken

Ja vi är verkligen olika. För mig är det ohygieniskt att raka sig. Håret finns där för att skydda och hålla bort smuts. Tar man bort det får man lättare infektioner. Jag menar inte att alla får infektioner bara för att man rakar sig men håret utgör ändå ett skydd och är i allra högsta grad hygieniskt.

Men alla gör precis som dom vill och det är det bästa!

Pregga skrev 2010-04-14 10:35:50 följande:
    haha ok, ja vi är verkelign olika. för mig e hår ohygeien....å jag tycker det e extremt sexigt med en kille som e rakad på huvve...haha går igång direkt ju..grrr HOT! hahahaha
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10