• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-04-14 11:00:51 följande:
    men vi skrev ju att den inre biten var viktig, jag tom sa att jag inte tyckte mitt x var snygg vid början. MEN det ligger i vår genetik att finna ngn vi tycker är attraktiv. Pga kvinnor väljer män med bra starka gener för att föda starka friska barn, jag gillar dyra parfymer å det doftar gott, ser inte mig själv som ytlig för det.Å som mitt x alltid sa-han vill inte ha hår i maten om du fattar ;)jag sa inte att ni inte kan vara ett snyggt par för det, din egen tolkning. utan jag sa-att vi får ofta höra att vi är ett snyggt par å matchar varandra rent utseende mässigt.
    Jo men om man pratar  geniktik och  varför man väljer sin partner så handlar ju inte det om hårmängd och parfymlukt, om du hänger med..?

det såg jag ett program om på tv, att den naturliga kroppslukten är den som gör att vi väljer "rätt" partner och gör att vi faller. När alla idag döljer sin naturliga doft med alla krämer och parfymer blir hjärnan lite "lurad". Det´ var faktiskt intresssant det programmet.

För mig är shopping, dyra kläder och parfymer en helt okänd värld.
    Lilla pyret väntas 100806
  • elinnnnn

godmorgon alla goa glada tjejer! hoppas ni mår bra idag. på tal om SD så har jag också haft några styckna fast dem går över rättså snabbt igen om jag vilar. det är ju helt normalt med lite sd nu. en annan sak som jag har och faktiskt lider utav är att magen är väldigt låg och jag kan varken sitta eller ligga bekvämt. tror det är bäckenet som tänjs ut. känns som det iallafall.. typ som (huvud)ärk fast i bäckenet hahaha imorrn ska vi ut och shoppa lite. jag ska köpa nya mammabyxor och eventuellt en mammakjol för mamma jeansen jag köpte för ett par veckor sen passar inte längre. dem passar över magen men inte över bäckenet/höfterna. :(

Vår älskade bebis har BF 100809
  • den kära leken

Vad var det för program? Vill gärna se. Kanske kommer du ihåg.

Jag kan inte heller nåt om shopping. Nödvändigt ont för min del :)

SweetLilly skrev 2010-04-14 11:05:26 följande:
    Jo men om man pratar  geniktik och  varför man väljer sin partner så handlar ju inte det om hårmängd och parfymlukt, om du hänger med..? det såg jag ett program om på tv, att den naturliga kroppslukten är den som gör att vi väljer "rätt" partner och gör att vi faller. När alla idag döljer sin naturliga doft med alla krämer och parfymer blir hjärnan lite "lurad". Det´ var faktiskt intresssant det programmet. För mig är shopping, dyra kläder och parfymer en helt okänd värld.
  • sofie och laura

TACK FÖR ALLA SVAR!

Jag har ju aldrig oroat mig så med andra 2 men nu... Nej detta kommer gå bra!
    Vet ej vf jag läser ngt sånt och kan verkligen inte företälla mig i hennes situation utan mår skit efter att jag läst det!
    Nej nu blir det NJUT TILL 100% tills ngt annat dyker upp!!!

• elinnnnn

(huvud)värk ska det stå... bokstaven v försvann :D

Vår älskade bebis har BF 100809
  • den kära leken

Men hej Elinnnn

Sovmorgon?

Som tur är fick jag en säck med kläder från min syrror så jag slipper shoppa. Men jag kan fortfarande ha vissa av mina gamla kläder men det börjar bli på håret nu. Rumpan har ju svullant lite med hehe

elinnnnn skrev 2010-04-14 11:06:00 följande:
    godmorgon alla goa glada tjejer! hoppas ni mår bra idag. på tal om SD så har jag också haft några styckna fast dem går över rättså snabbt igen om jag vilar. det är ju helt normalt med lite sd nu. en annan sak som jag har och faktiskt lider utav är att magen är väldigt låg och jag kan varken sitta eller ligga bekvämt. tror det är bäckenet som tänjs ut. känns som det iallafall.. typ som (huvud)ärk fast i bäckenet hahaha imorrn ska vi ut och shoppa lite. jag ska köpa nya mammabyxor och eventuellt en mammakjol för mamma jeansen jag köpte för ett par veckor sen passar inte längre. dem passar över magen men inte över bäckenet/höfterna. :(
  • Bubbis10

Sweetlily
    samt kära leken.

jag håller inte riktigt med er, då jag läst om att det ligger i kvinnans natur att finna den starka mannen med bra genetik. å det handlar inte bara om dofter utan om utseende! Å kallas jag då ytlig, ja men då e jag väl det =)
    jag skulle aldrig attraheras av en man som var skäggig, hårig osv. Vilket i sin tur bara e bra för er egenteligen, då får ni ju ha er man för er själva, för jag skulle inte titta åt han om han va hårig. Men som jag sa-vi är alla olika, å tur e väl det, tänk om alla skulle vilja ha min eller din man, hua jobbigt läge.

jag älskar shopping å parfymer, det e skitkul å vara mån om sitt yttre enl mig :)

Men nu släpper jag detta ämne då det verkar röra upp känslor :)

• SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-04-14 11:07:09 följande:
    Vad var det för program? Vill gärna se. Kanske kommer du ihåg. Jag kan inte heller nåt om shopping. Nödvändigt ont för min del :)
    nej. det var nog över ett år sedan! men tror det var ty vetenskapens värld eller så, det var en dokumentär på svt, det är jag kanska säker  på..
    Lilla pyret väntas 100806
  • carohl
    Jag får också SD igår tex var magen mer eller mindre hård hela kvällen men det släpper som sagt, jag är inte orolig {#lang_emotions_smile}
    Åh vad roligt att gå ut och shoppa! Jag har också köpt mig mammabyxor men ska sy upp de {#lang_emotions_smile} Det ska jag göra idag!
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • Bubbis10
    Godmorgon gumman, lite sju sovare idag :) jo mina Sd går åxå över rätt så fort, hade det så med lillan med...haha vad det gäller mammabyxor så spräckte jag mina, haha nu går det undan :) det du har ont av låter som foglossning, kanske ett gravidbälte?
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10