• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-04-14 10:36:49 följande:
    Haha jag har jättekrav på hur min karl ska se ut och som tur är så är både jag och min karl av samma filosofi och för båda är hår ett big NO NO....Min karl är en stooooor kille med stooooora armar så han får självklart raka de med så syns hans stora muskler mera och jag trivs då mer hihi...
    hahahah din kåtnisse.....du ser han allt som ett sexobjekt då va?! *asg*
  • carohl
    Pregga skrev 2010-04-14 10:39:08 följande:
    hahahah din kåtnisse.....du ser han allt som ett sexobjekt då va?! *asg*
    Jäpp that´s me!
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-04-14 10:38:24 följande:
    Ja vi är verkligen olika. För mig är det ohygieniskt att raka sig. Håret finns där för att skydda och hålla bort smuts. Tar man bort det får man lättare infektioner. Jag menar inte att alla får infektioner bara för att man rakar sig men håret utgör ändå ett skydd och är i allra högsta grad hygieniskt. Men alla gör precis som dom vill och det är det bästa!
    jag tycker ju om att dusha, helst 2 gng om dan så jag luktar alltid frächt, hihihi det e hygien, å jag e slätrakad då jag har en tatuering rakt på musen....håret samlar svettlukt....men som sagt som du säjer, vi e alla olika {#lang_emotions_wink}
  • den kära leken

Okej, ja för mig är det viktigaste att man trivs ihop och att personligheterna och värderingarna stämmer överens. Givetvis attraheras jag nåt otroligt av min man men utseendet är inte viktigt. Mår man bra är man attraktiv! Och vissa behöver fixa med sitt yttre för att må bra och mår inte bra om de inte får göra det. Jag är inte en av dem. Vi är alla olika :)

carohl skrev 2010-04-14 10:36:49 följande:
    Haha jag har jättekrav på hur min karl ska se ut och som tur är så är både jag och min karl av samma filosofi och för båda är hår ett big NO NO.... Min karl är en stooooor kille med stooooora armar så han får självklart raka de med så syns hans stora muskler mera och jag trivs då mer hihi...
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-04-14 10:39:50 följande:
    Jäpp that´s me!
    i know your horny bastard....en annan lever ju i celibat...emot min vilja...hahahahahah
  • den kära leken

Hade jag dushat 2 ggr om dan hade jag luktat pyton. Då hade jag förstört kroppens naturliga balans. Jag luktar mer svett om jag tar bort mitt hår men antar att det varierar med.

Pregga skrev 2010-04-14 10:40:47 följande:
    jag tycker ju om att dusha, helst 2 gng om dan så jag luktar alltid frächt, hihihi det e hygien, å jag e slätrakad då jag har en tatuering rakt på musen....håret samlar svettlukt....men som sagt som du säjer, vi e alla olika
  • carohl
    Pregga skrev 2010-04-14 10:40:47 följande:
    jag tycker ju om att dusha, helst 2 gng om dan så jag luktar alltid frächt, hihihi det e hygien, å jag e slätrakad då jag har en tatuering rakt på musen....håret samlar svettlukt....men som sagt som du säjer, vi e alla olika
    Jag älskar också att duscha, det är ju lyx!! Man kan aldrig duscha för länge och ja kör också slätrakat, har gjort det i så många år att annat skulle bara kännas konstigt.
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-04-14 10:42:58 följande:
    Hade jag dushat 2 ggr om dan hade jag luktat pyton. Då hade jag förstört kroppens naturliga balans. Jag luktar mer svett om jag tar bort mitt hår men antar att det varierar med.
    haha ok....första gng jag hör det....:) men som du säjer, det varierar nog...
    den kära leken skrev 2010-04-14 10:40:59 följande:
    Okej, ja för mig är det viktigaste att man trivs ihop och att personligheterna och värderingarna stämmer överens. Givetvis attraheras jag nåt otroligt av min man men utseendet är inte viktigt. Mår man bra är man attraktiv! Och vissa behöver fixa med sitt yttre för att må bra och mår inte bra om de inte får göra det. Jag är inte en av dem. Vi är alla olika :)
    jag är inte det minsta ytlig å endast går efter utseende, då jag träffade mitt x så tänkte jag uuuuuu glöm att du får peta på mig, men sen när han log så såg jag ngt heeeelt annat, han blev med en gng den vackraste jag sett..hihihi
    så visst kan en pers bli otroligt vacker med sin personlighet.
    Men rent genetiskt så söker kvinnor män som har bra gener, där skiljer vi oss inte fr djuren. Å där kommer attraktionen in.
    där e jag å mitt x mkt lika, han hatar hår, bla å gillar å klä sig i märkeskläder,ha dyra parfymer, mm.å där e vi lika.
    vi fick alltid hör att vi var ett snyggt par {#lang_emotions_smile}
  • carohl
    den kära leken skrev 2010-04-14 10:40:59 följande:
    För mig är det inre allra viktigast såklart men det yttre är också viktigt för som du säger så ska man attraheras av varandra och det yttre spelar in en liten del i det då med. Båda han och jag är fåfänga och jag gillar det, älskar att klä' mig snyggt i höga skor tex (inte nu när jag är gravid såklart) och att ha goda parfymer och accessoarer är mycket viktigt för mig och väskor hahaha nä nu ska jag sluta då jag skulle kunna hålla på i en all evighet. Och denna tråd handlar ju bebisar och inte hår och fåfänga, men jag måste tillägga att min Christian Dior läppglans är ett måste! {#lang_emotions_laughing}
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-04-14 10:43:00 följande:
    Jag älskar också att duscha, det är ju lyx!! Man kan aldrig duscha för länge och ja kör också slätrakat, har gjort det i så många år att annat skulle bara kännas konstigt.
    wiiii jag med :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10