• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • knyzzel
    Pregga gumman Jag måste snart gå å lägga mig. Har lite tröthetsstickningar i ryggen nu. Hoppas att vi ses i morron Samma tid - samma kanla! bolibompa, bolibompa, boli boli bloi bolibompa... har vi setts va! På kanal ett!

Se där gjorde jag d igen.. Störigt men sant. sov gott, natti natti å Hälsa carohl
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-16 00:12:50 följande:
    Pregga gumman Jag måste snart gå å lägga mig. Har lite tröthetsstickningar i ryggen nu. Hoppas att vi ses i morron Samma tid - samma kanla! bolibompa, bolibompa, boli boli bloi bolibompa... har vi setts va! På kanal ett! Se där gjorde jag d igen.. Störigt men sant. sov gott, natti natti å Hälsa carohl
    hahahaha japp där gjorde du det igen din busa, hahaha jaa jag ska med gå å lägga mig med en kalle anka tidning här,japp see you tomorrow.....stavas det så? haha
    sov så göttans, å jag ska hälsa henne :) natti natt..kraam
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-16 00:14:49 följande:
    hahahaha japp där gjorde du det igen din busa, hahaha jaa jag ska med gå å lägga mig med en kalle anka tidning här,japp see you tomorrow.....stavas det så? haha sov så göttans, å jag ska hälsa henne :) natti natt..kraam
    tomorrow, tomorrow. I see you tomorrow.... (från filmen "Annie")
  • den kära leken

God morgon!

Freeeedag, whiiii. Så jävla gött!

Hittade en superfin spjälsäng på blocket för 300 som vi köper imorgon! Gött e de :)

• lillabambi
    den kära leken skrev 2010-04-16 07:03:17 följande:
    God morgon!Freeeedag, whiiii. Så jävla gött! Hittade en superfin spjälsäng på blocket för 300 som vi köper imorgon! Gött e de :)
    God morgon tjejen :)
    Hur är det?
    Åh härligt att du hittat spjälsäng :)
  • den kära leken

Jo det är bara fint med mig. Mår verkligen toppen. Det enda är att det känns som om tiden går så långsamt. Trodde det skulle kännas som om det gick snabbare efter halvtid men jag tycker inte det. Men om två veckor börjar jag ta ut lite flex och övertid och ska va ledig fredagar. Så jäkla gött ska det bli.

Hur är det själv?

lillabambi skrev 2010-04-16 07:32:35 följande:
    God morgon tjejen :) Hur är det? Åh härligt att du hittat spjälsäng :)
  • lillabambi
    den kära leken skrev 2010-04-16 07:39:55 följande:
    Jo det är bara fint med mig. Mår verkligen toppen. Det enda är att det känns som om tiden går så långsamt. Trodde det skulle kännas som om det gick snabbare efter halvtid men jag tycker inte det. Men om två veckor börjar jag ta ut lite flex och övertid och ska va ledig fredagar. Så jäkla gött ska det bli. Hur är det själv?
    Låter underbart och få ledig fredagar.. Jag ska inte klaga förresten jobbar vissa vardagar på en resturang bara och sen som bartender vissa helger så är ledig ganska mycket...
    Men jag mår fantastiskt bra första gången igår vi kände våran bacon rejält med riktiga sparkar och inte bara buffar och nu känner jag h*n hela tiden :) Såg även igår sparkarna utan på m,agen  :)
  • den kära leken

Det är supermys med riktiga sparkar. Igår höll trollet på i säkert en timma. Man såg hur hela magen flyttade på sig och hoppade till när den sparkade. Haha

lillabambi skrev 2010-04-16 07:44:51 följande:
    Låter underbart och få ledig fredagar.. Jag ska inte klaga förresten jobbar vissa vardagar på en resturang bara och sen som bartender vissa helger så är ledig ganska mycket... Men jag mår fantastiskt bra första gången igår vi kände våran bacon rejält med riktiga sparkar och inte bara buffar och nu känner jag h*n hela tiden :) Såg även igår sparkarna utan på m,agen  :)
  • den kära leken

Har varit lite halvkass på att göra yogan denna veckan, förra med. Märks så mycket. Det är verligen skitbra för rörligheten och så känns det som det bli mycket mer plats i magen.

• knyzzel

Go`morron tänkte titta in innan skolan å säga hej- "Hej"

har ni beställt alla gratisboxarna?

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10