• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • den kära leken

Vart beställer man de då? Jag har inte beställt!

knyzzel skrev 2010-04-16 08:54:19 följande:
    Go`morron tänkte titta in innan skolan å säga hej- "Hej" har ni beställt alla gratisboxarna?
  • den kära leken

Hur mycket mailar och ringer de sen då? Är det grymt jobbigt eller?

Lysmasken skrev 2010-04-16 09:29:03 följande:
    www.babybox.se  har jag för mig att en heter
  • mammailund85

Hej! 

Idag gick jag in i v22 :) Såg att ni prata städning innan. Både min bm och sjukgymnast har beordrat att man inte ska dammsuga som gravid (iaf inte om man har problem med fogarna). Så nu är det enbart min man som städar golven här, skönt för mig haha. 
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-04-15 23:30:04 följande:
    .en sak som slog mig idag det e sweetlily, hon har ju som ni vet Ms....å jag kom på mig sj ida att förundras över hennes mod, hennes längtan efter barn det tar henne igenom detta, utan medeciner mm. Hon e ju egenteligen fantastisk. å jag tror hon lider mkt mer än vad hon vill säja.....det e verkeligen stark av henne.
    Godmorgon!

Såg den inderbara presenten, sen skulle jag läsa igenom allt ni skrivit idag, och så ser jag se detta! Jag blev så rörd! Jag ser mig inte själv som stark, men det är skönt att få höra det! Jag vet inte vad jag ska säga.. bara massa kärlek till dig!
    Lilla pyret väntas 100806
  • den kära leken

Swetlilly: Du är superstark! En enormt bra inställning. Du kommer ha ett gott liv på grund av den.

Hade du det bra på Gekås? Fick du mycket shoppat?

• SweetLilly
    knyzzel skrev 2010-04-15 23:36:18 följande:
    Den tanken har oxå slagit mej. HUR ORKAR HON?! Hon måtte var Hulkens lillasyster eller nått. Vilken drivkraft å här gnäller man över lite jobb å städning... man ska ju bara vara tacksam egentligen.
    {#lang_emotions_heart}
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-04-16 10:10:56 följande:
    Swetlilly: Du är superstark! En enormt bra inställning. Du kommer ha ett gott liv på grund av den.Hade du det bra på Gekås? Fick du mycket shoppat?
    Tack!

Ja jag skrev upp en liten lista med priser igår, men den kanske försvann i nån annan diskution
    Men gjorde massa fynd och nu kan jag inte låta bli att tafsa på alla fina saker hihihi
  • den kära leken

Åhh jag vet. Man kan inte låta bli. Vi ska köpa spjälsäng imorgon. Må tro jag kommer gå och kolla på den och hänga alla andra saker där. Måste ta kort på koftan jag stickat och lägga upp här men det blir liksom inte va på kvällen när jag kommer hem.

SweetLilly skrev 2010-04-16 10:15:09 följande:
    Tack! Ja jag skrev upp en liten lista med priser igår, men den kanske försvann i nån annan diskution Men gjorde massa fynd och nu kan jag inte låta bli att tafsa på alla fina saker hihihi
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-04-16 10:17:44 följande:
    Åhh jag vet. Man kan inte låta bli. Vi ska köpa spjälsäng imorgon. Må tro jag kommer gå och kolla på den och hänga alla andra saker där. Måste ta kort på koftan jag stickat och lägga upp här men det blir liksom inte va på kvällen när jag kommer hem.
    ja den vill ja se! vad duktig du är som stickar! Jag kan inte alls sånt, jag hade träslöjd i skolan ist
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10