Inlägg från: knyzzel |Visa alla inlägg
  • knyzzel

Vi fortsätter, Bf aug 10

Hej igen. NU e jag på plats för i kväll... hahahaha

• knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-05 22:47:45 följande:
    haha se där ja. :)
    Har du saknat mig?????? hihi
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-05 23:17:52 följande:
    Jo men såklart, alltid...hihi springer mellan tvättstugan å data igen, haha
    Jasså..... Nu igen?! hahaha... Vad har du nu köp till honom som du tvättar? (en ren gissning)
    Här kör vi potträning för fulla muggar å hon börjar redan fatta galoppen tack å lov.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-05 23:37:40 följande:
    haha japp, nya sängkläder,lakan,frotte skydd, samt lite kläder...hihi
    åh va trevligt att hon börjar få tjing på det, när min dotter satte sig på pottan så sprang jag runt som en hulligan å dansade krigsdans typ å gjorde en massa konsrtiga ljud så dottern skrek av glädje, haha men hon blev torr mkt fort. Kissade en enda gng i sängen natte tid, inte mer.:)
    Ojdå! Vi har som sagt bara Thyras bäddmadrass kvar att hämta hem från Ikea, babyskyddet ska få på sig klädslen å BB-väskan ska ju packas (ursäkta om jag upprepar mig, men jag har varit i många olika trådar ikväll hahahaha)
    Här testar vi dagarna nu denna veckan å så tar vi natten sen om vi nu gör lite mer framsteg 5 par trosor har fått sig en omgång av begagnad saft. hahahaha
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-05 23:48:48 följande:
    ok, ja jag hämtar det sista på fre,babyskydd mm....ja du ska ju ha snart så du får packa nu, hihi
    jo men man får ju börja dagtid..
    Ja, å d hade varit skönt om hon vet lite vad d handlar om när lillebror kommer. Mina fötter har svullnat som bara den i dag å mitt skinn på ben å fötter stramar å sticker. E ganska så obehagligt faktiskt.

Vad va d om din mamma? Skumläste bara lite.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-06 00:00:28 följande:
    jo det e klart, mina fötter svullnar åxå på kvällen å även händerna...
    sen e jag såå torr i hårbotten, kliar sönder mig å har tom luskammat mig men har ju inget, men kliar gör det...

min mamma frågade innan om mitt x hört av sig så svarade jag nej, å då sa hon-inte ens frågat efter att du var uppe sist på akuten hur det gått? jag svarade nej, inte ett ljud...då sa hon-ja då har han nog träffat ngn annan då (full var hon med) ...det e möjligt att det e så, å det e med blandade känslor...
    Ja, men d e ingen respekt att säga så. d kan hon hålla för sig själv.

Min pappa e en periodare å väldigt otrevlig dem perioderna. Han e nog lite som din mamma när d gäller födelsedagar, men han glömmer en helt. jag fyllar år den 24 å den 27 ringde han mig.
    Vårt samtal
    pappa - hej her e d?
    jag - jo d e bra. Själv?
    pappa - jo bara bra.
    sen bara bla bla om vad han gjort å hur han mådde....
    jag - så du ringde inte för att du har tagit fel på min födelsedag?
    pappa - va, har du fyllat år?

Kul att få höra å när han fylla år så bjöd min lillebror, jag å sambon honom på restaurang. Sen så hade han mage att skylla på mamma för att hon inte hade påmint honom... DEM E SEPARERADE! fan va lågt d va.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-06 00:47:22 följande:
    Knyzzel

e du sjukt torr i hårbotten?
    Nä, inte vad jag har tänkt på i alla fall.

Sov gott gumman.
  • knyzzel

NU e jag här. Inboxar dej så du vet d Pregga

• knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-07 00:22:54 följande:
    haha japp i know it :)
    så nu har jag läst ifatt oxå.

Vilka super bilder du har fått! Verkligen jätte fina.
    Vi fick oxå några riktigt goa på Thyra

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10