Inlägg från: knyzzel |Visa alla inlägg
  • knyzzel

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-07-04 00:31:29 följande:
    hihi tack, ja det hoppas jag, haha blev helt paff att hon vann, trodde det skulle bli ngn annan då hon inte e inne så mkt, pga jobb osv..
    ja, d va väl karman som slog till på ett lite oväntat sätt.. hahahaha
    Nå, vad har du gjort i dag? Gissar att ni oxå har haft ett underbart väder!
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-04 00:40:36 följande:
    haha jaa det måste det ha vart :)
    jag har stor shoppat igen, haha massor..å ska hämta det sista på fre i baby affären, sen e jag heeelt klar :)
    Köpte en massa idag å även till dottern :)
    Jaha???????? bara en massa?????????? NYFIKEN!!!!! å d vet du hahahaha
  • knyzzel

Sorry om d tar lite tid att svara, men jag bloggar lite samtidigt. Tips på intressanta trådar ikväll?

• knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-04 00:59:16 följande:
    jo 600 st tvättlappar, samt våtservetter med, inboxar dig länken moohahahahah
    Pregga skrev 2010-07-04 00:58:02 följande:
    haha ja asså jag la undan saker som ska hämtas på fre bla babylift, men jag har köpt mumin bäddset,badlakan igår,saängkläder igrå, ja en hel del igår men det jag köpte idag var mumin bäddset,sista kläderna,dr browns nappflaskor,amningsinlägg,regnskydd, en mascara till mig själv, haha skor till dottern,samt en kjol å klänning,fräck t-shirt/linne,hylla till hennes rum,simkort till badhuset,..hm, jisses...ja å lite annat...haha
    knyzzel skrev 2010-07-04 00:54:22 följande:
    Sorry om d tar lite tid att svara, men jag bloggar lite samtidigt. Tips på intressanta trådar ikväll?
    lungt, jo jag ska länka en tråd...haha finns en helbild på mig fr förra sommaren där :)
    jesus... Sånt e ju bara för kul alltså.... Bara shoppa låss! Fins saker som toppar d, men dem e inte många hahaha. Jag har Ikea-turen i morron JIPPI!
    Var ju på stranden idag. Jätte mysigt. Thyra bara älskade d! Vatten, men sen e hon ju född i vattumannens stjärntecken oxå hahaha. Jag fick plockat lite snäckor, stenar, drivved å blås tång i alla fall. Kanske lite i tidigaste laget, men bätter att var tidigt ute så att ingen annan snor d hahahaha
  • knyzzel

Go`kväll. Allt väl? Har varit inne på IKea idag! WIIIIIII
    Fick handlat allt utom bäddmdrass till Thyra, men "Lillebrors" säng e färdig nu å jag ska fota å lägga upp bild nu i kväll på den. Kommer strax tillbaka. Har en lite flicka här som e super trött.
    Ses snart.

• knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-04 21:27:55 följande:
    hey gumman, du...nu undrar jag över detta med jordgubbar, kommer det in djur i dom som med hallon? det gör det väl inte?

ÅÅHH va kul å se vad du köpt ,hihi jaja jag erkänner jag shoppade lite till idag, hahaha
    jag väntar på dig :)
    Där kan nog kom in djur, men inte på samma vis, tror jag inte i alla fall. Ska lägga upp bilderna nu.
    elinnnnn skrev 2010-07-04 22:01:57 följande:
    som sagt har jag aldrig varit med om larver i jordgubbarna, bara hål från sugna fåglar ;) och min morfar hade jordgubbsland och vi brukade plocka där varje sommar under hela min uppväxt :D
    knyzzel skrev 2010-07-04 21:24:55 följande:
    Go`kväll. Allt väl? Har varit inne på IKea idag! WIIIIIII
    Fick handlat allt utom bäddmdrass till Thyra, men "Lillebrors" säng e färdig nu å jag ska fota å lägga upp bild nu i kväll på den. Kommer strax tillbaka. Har en lite flicka här som e super trött.
    Ses snart.
    här är det bra, bara ont i ländryggen efter tvättandet i badkaret igår. ja vi har ingen tillgång till tvättmaskinerna eftersom den elake hyresvärden inte fixat än...
    vad roligt att ha lillebrors säng färdig iallafall :)
    jag fixade med vagnen idag, som kommer verka som sovplats den första månaden iallafall, och sorterade bebisens kläder (har inte tvättat allt ännu) och kollade babyskyddet (dvs läste bruksanvisningen så jag förstår mig på alla finesserna :P men det var ungefär likadant som dem andra vi haft)
    fy vad förlossningen eller tiden därefter känns nära när man pysslar med "boandet".
    MYYYYYYYYYYYYYYYSIGT :D
    Usch vad jobbigt. D får han/hon ju dra av på hyran..... För d står säkert i kontraktet att ni ska ha tillgång till tvättstuga....
  • knyzzel
    elinnnnn skrev 2010-07-04 22:41:20 följande:
    ingen aning, det gör det kanske. det är ju inte min lägenhet, utan mina föräldrars... ska kolla med dem imorrn... tror dock inte hyresvärden går med på något avdrag då han bara har 3 hyresgäster ;) men tack för tipset :D

nä som sagt, Godnatt alla! <3
    Tror inte jag heller, men han får kanske fingrarna ur r*ven hahaha

Här e "Lillebrors" säng
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-04 22:49:34 följande:
    haha har kollat upp det med flera vänner nu å dom tar sig inte in i jordgubben så som jag var rädd för :)
    elinnnnn skrev 2010-07-04 22:39:03 följande:
    nä det är nog för surt ;) som sagt jag har aldrig råkat på några djur inuti alla jordgubbar jag ätit under mitt liv, och det är en del om man säger så ;)

Men nä, nu ska jag logga ut och lägga mig ner och kolla på någon film, hoppas jag hinner se färdigt hela innan jag somnar ;)

Godnatt tjejer!
    ok, näe jag tror inte det heller, jag frågade ett par vänner nu på tel å alla sa samma sak-den har säkert följt med på ett blad typ...natti natt sov så gött :)
    Då e d bara du å jag igen. Så romantiskt... hahahahaha

Vad har du handlat då?
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-04 22:51:20 följande:
    jättefint ju, hihi jag har INTE bäddat än å kommer vänta lite med det å BB väskan, hihi
    men vad e det uppepå sängen då? skötbädd?
    Jag kommer att vänta med BB-väskan någon vecka till. Typ 10 dagar, då blir d en vecka kvar tills han kommer. Lite lagom lixom.
    Japp. Bor man trångt så får man bygga uppåt oxå.
  • knyzzel

Jesus! Vilken fin kula du har nu....... Jag ska oxå fota min..... Kommer strax.....

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10