Pregga skrev 2010-07-04 00:59:16 följande:
jo 600 st tvättlappar, samt våtservetter med, inboxar dig länken moohahahahah
Pregga skrev 2010-07-04 00:58:02 följande:
haha ja asså jag la undan saker som ska hämtas på fre bla babylift, men jag har köpt mumin bäddset,badlakan igår,saängkläder igrå, ja en hel del igår men det jag köpte idag var mumin bäddset,sista kläderna,dr browns nappflaskor,amningsinlägg,regnskydd, en mascara till mig själv, haha skor till dottern,samt en kjol å klänning,fräck t-shirt/linne,hylla till hennes rum,simkort till badhuset,..hm, jisses...ja å lite annat...haha
knyzzel skrev 2010-07-04 00:54:22 följande:
Sorry om d tar lite tid att svara, men jag bloggar lite samtidigt. Tips på intressanta trådar ikväll?
lungt, jo jag ska länka en tråd...haha finns en helbild på mig fr förra sommaren där :)
jesus... Sånt e ju bara för kul alltså.... Bara shoppa låss! Fins saker som toppar d, men dem e inte många hahaha. Jag har Ikea-turen i morron JIPPI!
Var ju på stranden idag. Jätte mysigt. Thyra bara älskade d! Vatten, men sen e hon ju född i vattumannens stjärntecken oxå hahaha. Jag fick plockat lite snäckor, stenar, drivved å blås tång i alla fall. Kanske lite i tidigaste laget, men bätter att var tidigt ute så att ingen annan snor d hahahaha