Inlägg från: knyzzel |Visa alla inlägg
  • knyzzel

Vi fortsätter, Bf aug 10

Go`kväll. Hur e d idag? Här e d ganska lugnt. Lite trött bara.

• knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-07 23:15:06 följande:
    Mjo det e klart att vill man bada ute vilket jag för övrigt avskyr,offentliga badplatser så e det ju värt det, sj badar jag gärna ute på en evskild plats :)
    knyzzel skrev 2010-07-07 22:53:10 följande:
    Go`kväll. Hur e d idag? Här e d ganska lugnt. Lite trött bara.
    Gokväll stumpan :)

en annan e aptrött men tvättar i vanlig ordning, just när man tror man tvättat upp lillemans saker så får man ngt nytt, haha såå nu tvättas det igen....shit va trött jag e asså...
    Ojdå. Vad sund om dej då hahahaha att få massa saker kan ju inte vara något kul alls hahahaha
    Vi ska tvätta i morron å tur e väl d för dottern pottränas ju å hennes trosor håller på att ta slut nu.
    Idag har hon verkligen varit jätte duktig. Mellan 7:30-15:00 så gick bara ett par till spillo. Jätte duktig flicka.
    Man blir så stolt JU
  • knyzzel
    elinnnnn skrev 2010-07-07 23:39:05 följande:
    gokväll! Här är det bara bra, är extremt trött bara vi var ute och grillade hela familjen alltså mina föräldrar och syskon och vi kom inte hem förräns vid 20-tiden. för mycket friskt luft och sol gör en trött hehe
    Pregga skrev 2010-07-07 23:15:06 följande:
    Mjo det e klart att vill man bada ute vilket jag för övrigt avskyr,offentliga badplatser så e det ju värt det, sj badar jag gärna ute på en evskild plats :)

Gokväll stumpan :)

en annan e aptrött men tvättar i vanlig ordning, just när man tror man tvättat upp lillemans saker så får man ngt nytt, haha såå nu tvättas det igen....shit va trött jag e asså...
    jojo även fast jag badar på enskild plats med så lite folk som möjligt så badar jag aldrig i bikini, tycker det är för avklätt. jag klär mig i en baddräkt som inte är för urringad varken bak eller fram och dessutom har jag en kjol på mig med (en sån bikiniunderdel med en kjol som döljer rumpan). :)
    Men jag väntar nog på att min make kommer hit så kan vi åka nånstans och bada tillsammans. Känns bättre så faktiskt...

Nä, nu ska jag stänga av datorn och lägga mig ner, börjar känna av dagens bravader, i ryggen nu, ajajajaj.
    imorgon ska jag till barnmorskan, tjohoooo :)
    och idag har vi förresten tvättat en del av prinsessans kläder. sköööönt :)
    sydspol var här igår och fixade stoppet i källaren. dyr räkning för hyresvärden men hade han byggt ordentligt från början hade det inte blivit stopp (stoppet beror på att nån pump inte sitter där den ska, sydspol sa att det absolut inte kan vara gjort av någon fackman).. så går det när man anlitar amatörer.

Godnatt tjejer!
    God natt å sov så sött
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-07 23:36:43 följande:
    haha asså jag, har tvättat så många nätter nu, så jag e sååå trött...men asså jag fick 2 plagg idag å sängkläder å måste tvätta upp allt då jag känner att det närmar sig..vill bli helt klar..
    klart du blir stolt, hihi duktig tjej ju..:)
    Förstår dej... Kunde bara inte låta bli.. Lät så kul bara.
    Själv så har jag ju TÄNKT att få tummarna ur baken å städa (damsuga å torka golv) å packa BB-väskan. Bara 14 dagar kvar om 17 min, men jag har inte hittat orken eller tiden till d. Lite tråkigt faktiskt.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-07 23:45:40 följande:
    NU ska jag gnälla-HELSIKE va ont jag har i fötterna!!! AAAJJJJJ
    Naw stackare! Själv så e d så illa att bara mina inneskor funkar nått så där, men jag ska inte klaga. Fick en helt underbar massage igårkväll när d var som värst å har blivt lov en i dag oxå Solig

Älskar att bli ompysslad på detta viset hahahaha

Börjar få lite panik över att tiden går så fort nu på slutet. dagarna bara försvinner utan att man kan göra nått åt d.Obestämd
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-07 23:59:03 följande:
    haha misstänkte det, men klart man e tacksam...men jag börjar känna mig lite stressad å bli klar, då jag tror han blir lite tidig med ju...
    knyzzel skrev 2010-07-07 23:51:23 följande:
    Naw stackare! Själv så e d så illa att bara mina inneskor funkar nått så där, men jag ska inte klaga. Fick en helt underbar massage igårkväll när d var som värst å har blivt lov en i dag oxå Solig

Älskar att bli ompysslad på detta viset hahahaha

Börjar få lite panik över att tiden går så fort nu på slutet. dagarna bara försvinner utan att man kan göra nått åt d.Obestämd
    jag ska inte klaga dock, jag e ju välsignad...å min underbara dotter masserade mina fötter lite, å sa-OJ va svullna dom e mamma, stackars dig....ja nu går det undan, vi ska fixa här imon med å sen på fre hämtas baby skyddet å det sista, sen e allt klart :)
    Låter härlig. Bra att du nämde babyskyddet! Hade nästan glömt d. hahahaha Kanske hämtar d ikväll. Klädselen e redan tvättad å ska bara på. Får väl hitta någon kul leksak oxå....
  • knyzzel

ÅÅÅÅÅÅHHHHH vad d kliar på hela kroppen å svettas gör jag. Jätte jätte Äckligt ju!

Hur mår du annars? Fortfarande torr i hårbotten? Här e man dyblöt.. ÖRK!

• knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-08 00:19:38 följande:
    jo men det e skönt, jag har fixat allt nu å jag har gjort det själv *stolt* hihi ska lägga mig nu för det värker rejält i fossingarna....men på fre har jag hämtata det sista på baby butiken, sen kan man bara slappna av å vänta in prinsen :)
    natti natt, sov så gött..kram
    Ska få lite fotmassage nu å sen så ska vi oxå sova. Kram på dej.
  • knyzzel

Hej hej... Nu Går man in i vecka 37 å d e bara 14 dara kvar nu tills han e här. bar måste fixa d sista idag känns d som i alla fall.

• knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-08 18:43:21 följande:
    Måste berätta ngt, idag på mvc så var det en tjej där å jag pratar ju med allt å alla..haha iallafall, hon var i v 13 å hade bälte för foglossning OCH KRYCKOR!! så illa däran va hon, fy så tidigt med, stackare...uch
    Fy vad jobbigt! Skulle bli tokig.....
    carohl skrev 2010-07-08 15:27:26 följande:
    14 dagar?! Det är verkligen INGENTING! Åh vad roligt för er Skrattande
    Ja, fast man börjar bli lite stressad nu lixom.  Såpringer runt å gör massa saker hela tiden för att d känns som om man inte hinner färdigt. Tänkte åka å hälsa på alla bnära å kära nu innan, sen tar d ett tag innan jag vill ha hem folk. Vill att Thyra å hundarna ska komma till ro runt Lill-Prinsen först.
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10