elinnnnn skrev 2010-07-07 23:39:05 följande:
gokväll! Här är det bara bra, är extremt trött bara vi var ute och grillade hela familjen alltså mina föräldrar och syskon och vi kom inte hem förräns vid 20-tiden. för mycket friskt luft och sol gör en trött hehe
Pregga skrev 2010-07-07 23:15:06 följande:
Mjo det e klart att vill man bada ute vilket jag för övrigt avskyr,offentliga badplatser så e det ju värt det, sj badar jag gärna ute på en evskild plats :)
Gokväll stumpan :)
en annan e aptrött men tvättar i vanlig ordning, just när man tror man tvättat upp lillemans saker så får man ngt nytt, haha såå nu tvättas det igen....shit va trött jag e asså...
jojo även fast jag badar på enskild plats med så lite folk som möjligt så badar jag aldrig i bikini, tycker det är för avklätt. jag klär mig i en baddräkt som inte är för urringad varken bak eller fram och dessutom har jag en kjol på mig med (en sån bikiniunderdel med en kjol som döljer rumpan). :)
Men jag väntar nog på att min make kommer hit så kan vi åka nånstans och bada tillsammans. Känns bättre så faktiskt...
Nä, nu ska jag stänga av datorn och lägga mig ner, börjar känna av dagens bravader, i ryggen nu, ajajajaj.
imorgon ska jag till barnmorskan, tjohoooo :)
och idag har vi förresten tvättat en del av prinsessans kläder. sköööönt :)
sydspol var här igår och fixade stoppet i källaren. dyr räkning för hyresvärden men hade han byggt ordentligt från början hade det inte blivit stopp (stoppet beror på att nån pump inte sitter där den ska, sydspol sa att det absolut inte kan vara gjort av någon fackman).. så går det när man anlitar amatörer.
Godnatt tjejer!
God natt å sov så sött