Inlägg från: knyzzel |Visa alla inlägg
  • knyzzel

Vi fortsätter, Bf aug 10

Här e den i daxläget...

• knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-04 23:11:04 följande:
    Knyzzel...såå fin gravmage ju :){#emotions_dlg.flower}
    Tack. Kul att höra. fast den e ganska så tung nu hahahahaha, men d gör inget..... Ska se om jag kan lägga upp bilder på dopkorten. Köpte ljusstakarna å duk till dopet i dag oxå förresten.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-04 23:19:50 följande:
    asså den e jättefin ju :) haha tung, ja det kan jag tänka mig ...
    jaså redan? haha snacka om att vara ute i god tid:)
    Ja, asså dem e ju inte beställda, men sen kommer jag nog ha fult upp med en massa annat, som bebisen å Thyra typ... Tror jag hahahaha

• knyzzel
    sofie och laura skrev 2010-07-04 23:27:24 följande:
    Fina magar ni har =)

Knyzzel: Vart köpte du skötbordet som du har ovanför spjälsängen e den tillsammans med sängen kanske
    D e samma märke, men inget så till vida Troll heter d å vi köpte d på Babyproffsen när vi väntade dottern Jätte praktiskt.
  • knyzzel
    sofie och laura skrev 2010-07-04 23:27:24 följande:
    Fina magar ni har =)

Knyzzel: Vart köpte du skötbordet som du har ovanför spjälsängen e den tillsammans med sängen kanske
    Tack. Man blir så glad av att höra dSkrattande Men snart e den borta för denna gången meSolig
  • knyzzel
    Nallepuhmamma skrev 2010-07-05 08:10:18 följande:
    JAG HATAR DENNA VÄRMEN OM NÄTTERNA Grrrrrr

Kan vädret aldrig vara LAGOM?
    Nä antingen är det FÖR kallt eller FÖR varmt, alltså inget där imellan *suck*
    Har fasen inte sovit alls inatt.
    Ögonen ser svullna och röda ut av sömnbristen inatt.
    Tacka vet jag på vintern då det är svalt o skönt så man kan sova men sen skulle de tkunna vara varmt och gött på dagen iaf.

Då var det Måndag idag och har absolut inget planerat för idag mer än att försöka komma ut och gå och handla smör men annars får man nog ta dagen som den kommer idag.

Får nog iaf snart ta det tråkiga med disken,dammsuga iaf... Så jäkla trist sånt göra.

Fy sitter och funderar på hur mycket man gått upp i vikt
    Ska väga mig på Måndag kommande vecka då jag ska till BM men fy fasen vad uselt man mår av tanken att tänka på vikten
    Jag tillhör ju även dom som knapt går ner något efter förlossningen utan bara de kg som barnet osv väger men allt annat jävla fläsk dallrar kvar på kroppen
    Jag e inte heller speciellt lycklig över mina 10 kg extra kg, men dem SKA bort när lillen e ute. Hatar oxå att väga mig hos BM, men jag tänker att d e ifall han vill ut tidigare så ska läkarna veta min NUVARANDE vikt så att dem kan ge rätt mängd smärt stillande... hahahaha Vad löjlig jag e , va?!
  • knyzzel
    Nallepuhmamma skrev 2010-07-05 09:08:31 följande:
    Haha då är vi lika löjliga
    Mne du har ju verkligen inte lång tid kvar nu
    Hur många dagar????
    Jösses det måste ju vara skitspännande för dig/er
    Nä, d e bara 17 dagar kvar nu. Nästan så att man önskar att tiden ska stå stilla en stund. Allt e färdigt  nu här hemma... Bara lite små detaljer som ska bli klart, typ babyskyddet å BB-väskan
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-05 19:41:23 följande:
    En liten fundering jag har asså....
    jag har ju 4 st tatueringar å ska göra 2 st till sen när jag ammat klart, mina barns namn på handleden.
    men iallafall, jag har ju en på muttan åxå å funderar på att "bygga" ut den samtidigit som jag gör namnen?
    japp den gjorde ont, men shit va fin den e asså....

haha min Bm blev helt paff vid mitt första vul..haha
    Ja, gör du d. Själv så ska jag tatuera banen händer på sidan å skriva deras namn. Har ingen sedan innan, så man e ju lite så att d ska göra för ont alltså... hahahaha Hatar smärta av ALLA slag.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-05 20:03:58 följande:
    haha men det gör inte så ont, asså den som gjorde mest ont var den på muttan, sen den uppepå fotbladet...de andra 2 var inget =)
    Okej, but still!!!!!!!!!!!!!! Får väl ta d direkt efter så att man har lite hull att sticka i hahahahaha
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10