• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-19 18:14:26 följande:
    hade jag haft en sån vän hade jag sagt upp bekantskapen. punkt.
    mja asså....hon e ju bra på alla sätt annars men ville lätta sitt hjärta...asså jag trodde inte mina öron..
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-04-19 18:15:36 följande:
    lungt gumman, va trevligt å få gå till Bm :)sj ska jag ringa min vårdcentral imon, luktar lite sött när jag kissar igen, hoppas att jag inte har uvi igen....
    usch ne de får vi verkligen inte hoppas :(
    ja det var skoj...satt där i 1,5 h jag o sambon o hon är så jävla cool... helt underbar! pratar om allt :)
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-04-19 18:19:56 följande:
    mja asså....hon e ju bra på alla sätt annars men ville lätta sitt hjärta...asså jag trodde inte mina öron..
    ja men jag skulle bli rädd för en sån människa. Jag kan inte se hur en normalt funtad människa kan dränka ett djur i badkaret. men det är bara min åsikt.
    Lilla pyret väntas 100806
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-04-19 18:20:36 följande:
    usch ne de får vi verkligen inte hoppas :(ja det var skoj...satt där i 1,5 h jag o sambon o hon är så jävla cool... helt underbar! pratar om allt :)
    asså jag har ju inte ont eller så,men det luktar som sagt lite sött som sist....åå va mys, det e så viktigt att ha en bra Bm {#lang_emotions_smile}
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-19 18:22:17 följande:
    ja men jag skulle bli rädd för en sån människa. Jag kan inte se hur en normalt funtad människa kan dränka ett djur i badkaret. men det är bara min åsikt.
    jag e som sagt var chockad, hon säjer till sitt försvar att hon inte visste att dom kunde simma.....
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-04-19 18:24:42 följande:
    jag e som sagt var chockad, hon säjer till sitt försvar att hon inte visste att dom kunde simma.....
    spelar ingen roll, att ens tänka tanken och sen slänga ner dte försvarslösa djuret där i, och sen trycka ner den, nej fy fan säger jag bara. Den personen had ejag inte gett mycket för. kan inte finnas mycket empati i den hjärnan.
    När man skaffar djur ansvarar man för dess liv och välbefinnande, samt ett värdigt slut.
    Lilla pyret väntas 100806
  • puchelina88

Hejsan tjejer! har vart på arbetsförmedligen i dag i från kl 13 till halv 5 på ett möt emen som vanligt dom har ju inget att komma med!! Nu lagar vi mat här hemma blir kokt pottais med kotlett och kokta grönsaker med egen brunsås;) får se om man somnar som en gris i kväll är ganska så seg!! jaha snart är det den 29 då är det dags för 2 besöket hos barnmoskan ska bli spännande;) ha en jätte bra kväll alla!!

• lillabambi
    Pregga skrev 2010-04-19 18:22:25 följande:
    asså jag har ju inte ont eller så,men det luktar som sagt lite sött som sist....åå va mys, det e så viktigt att ha en bra Bm
    Okej ja men lika bra att kolla upp det! Jag har haft mycket sånt förrut o då har de inte heller alltid gjort ont!
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-19 18:31:14 följande:
    spelar ingen roll, att ens tänka tanken och sen slänga ner dte försvarslösa djuret där i, och sen trycka ner den, nej fy fan säger jag bara. Den personen had ejag inte gett mycket för. kan inte finnas mycket empati i den hjärnan.När man skaffar djur ansvarar man för dess liv och välbefinnande, samt ett värdigt slut.
    hon sa att hon hört att det skulle vara det finaste sättet å dö på....å drunkna...sj tänker jag bara på paniken det lilla livet måste ha kännt...
    jag finner inte ord....det kommer väl sen när jag har hunnit smälta detta...
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-04-19 18:33:59 följande:
    Okej ja men lika bra att kolla upp det! Jag har haft mycket sånt förrut o då har de inte heller alltid gjort ont!
    näe jag vet, det gjorde ju inte det minsta ont sist..lurigt det där...men just att det luktar sött.....
    va tycker du jag ska göra ang gnagar mördaren? känns ju fruktansvärt...
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10