• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10
    Ns mamma skrev 2010-04-19 22:47:45 följande:
    Vilken attityd den bm hade då..skit i henne..Tycker din dotter att det skall bli kul att bli storasyster?Tror sonen börjar förstå lite mer vad det kommer innebära nu och känner sig stolt som ska visa lillebror hur man gör och hjälpa till att sköta honom osv (han är 3,5 år nu)..Min söta prins :)
    ja hon hade en skit taskig attityd, å skrattade som om det hela va skitkul..grrr
    ååhhh jo min dotter e inte bara glad, snarare lyrisk å redan mkt överbeskyddande, haha  hon säjer ju det, jag ska minsann byta blöjor å passa han när du går på ärenden, haha men jag e lite orolig att hon tar på sig för mkt. då pappan inte finns med nu så tror jag hon tar på sig ett ansvar som hon inte ska å jag INTE vill emellanåt. hon hjälper mig väldigt mkt, å ibland så får jag ångest övet det....jag har sagt åt henne att hon inte ska hjälpa till såå mkt även om jag såklart uppskattar det, men jag e inte handikappad, typ.....(inget illa menat emot dom som e) men du förstår vad jag menar..men då kan hon ta illa upp å säja, men mamma jag VILL hjälpa dig.
    haha va gölligt av lillkillen, haha 3,5 år å redan så medveten som sagt, en liten prins ju....hihi
    asså som jag sagt innan, jag hart glömt allt hur det va med lillan under grav, förutom en foglossning som var HEMSKL å kräkningar...sen e det tomt, så allt känns så nytt nu...å förlossningen då, den kan man ju inte glömma även om man nästan önskade, hahahaha
  • Bubbis10
    Ns mamma skrev 2010-04-19 22:49:59 följande:
    Ska logga av nu, datorn är brännhet men vi hörs imorgon..God natt!
    Ok, natti natt...sov så gött..sj ska jag äta lite till här å dricka citron vatten, haha
    kram
  • den kära leken

God morgon!
    Igår var jag på MVC och fick information om rygg och bäckenproblem som kan uppkomma under garviditeten. Faktiskt riktigt bra information. Fick med en gäng övningar så det är väl bara att ta plats på golvet varje kväll för att förebygga eventuella problem.

• SweetLilly

morrn morrn!

Jag vaknade tidigt idag, kunde inte sova, kommunen kommer ju idag så då kan inte jag sova. Börjar redan planera vad som ska sägas och göras..jaja.

Tycker det känns  lite läskigt när folk ska komma och bedöma en, känns inte riktigt bekvämt ska jag säga..

Hoppas ni andra får en fin dag iaf!

Lilla pyret väntas 100806
  • den kära leken

Usch det låter jobbigt att bli bedömd. Hoppas det går bra!

SweetLilly skrev 2010-04-20 08:40:08 följande:
    morrn morrn! Jag vaknade tidigt idag, kunde inte sova, kommunen kommer ju idag så då kan inte jag sova. Börjar redan planera vad som ska sägas och göras..jaja. Tycker det känns  lite läskigt när folk ska komma och bedöma en, känns inte riktigt bekvämt ska jag säga.. Hoppas ni andra får en fin dag iaf!
  • tetta

Idag är det en sån dag som man vill bara krypa ner under täcket och skrika.{#lang_emotions_cry}
    Har en timanst som inte funkar. Jag får inte vara sjuk "för du förstår att du inte får ngra pengar då va?" Här går man med feber och frossa och inte får vara sjuk. Ska bli riktigt kul att höra vad arbetsgivaren säger idag.
    Nu har min höft totalt ballat ur. Får släpa benet efter mig. Fick en tid till mvc läkaren imorgon...Underbart med foglossning och ischias(välkommen){#lang_emotions_wink}
    Vad jag är uppåt i humöret idag! {#lang_emotions_dreamer}
    Hoppas ni andra får en toppen dag! Solen skiner....himlen är blå...

• den kära leken

Tetta: Nej det låter ju inte bra alls. Tur att du är vid gott mod iaf! Solen skiner här med, ännu så länge. Ska tydligen regna lite sen.

• tetta
    den kära leken skrev 2010-04-20 08:56:30 följande:
    Tetta: Nej det låter ju inte bra alls. Tur att du är vid gott mod iaf! Solen skiner här med, ännu så länge. Ska tydligen regna lite sen.
    Just nu känns det som modet försvinner...Att orka är just frågan.
  • mammailund85
    SweetLilly skrev 2010-04-20 08:40:08 följande:
    morrn morrn! Jag vaknade tidigt idag, kunde inte sova, kommunen kommer ju idag så då kan inte jag sova. Börjar redan planera vad som ska sägas och göras..jaja. Tycker det känns  lite läskigt när folk ska komma och bedöma en, känns inte riktigt bekvämt ska jag säga.. Hoppas ni andra får en fin dag iaf!
    Lycka till idag! Förstår att det inte känns bekvämt att bli bedömd på det sättet
  • SweetLilly
    tetta skrev 2010-04-20 09:27:13 följande:
    Just nu känns det som modet försvinner...Att orka är just frågan.
    Det jag gör för att orka, är att ta en dag i sänder.. och när man lägger sig  på kvällen tänker man "ännu en dag gjord, en dag mindre av pina"
    Men man får liksom se målet, att där framme i tunneln kommer dte en vacker belöning!
    Lilla pyret väntas 100806
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10