• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10

hahahaha när jag skrattar så skriker hon-jag ska flytta utomlands så kan du stanna här med lennart som du tycker e så söt!!!!!!!!!!! hahahahahahahah
    hon e tvärförbannad, nu slog dörren igen å hon vrålar-jag kommer inte hem förens imorgon, tjuter av skratt här.....

• Bubbis10

nej nu skulle inte tanken ens slå mig att dränka lille lennart...bara så jag e tydlig med det, jag gillar den lille rabiata idioten :)

• SweetLilly
    Pregga skrev 2010-04-19 19:21:47 följande:
    haha jag älskar åxå katter, tyvärr så e lillan kraftigt allergisk....underligt nog så tål hon kaninen å hamstern, men asså nu e hon riktigt arg på lennart, hon stoppade ner handen å skulle flytta på hans stege som hängde lite löst i buren, han springer fram å hugger henne i handen, hon går här hemma å svär nu å e riktigt förbannad...hahahaha jag dööör av skratt, hon kallar han den rabiata jä***haha men han e såå söt ändå, då skriker hon-ta du hand om han då....det får mig å tänka på reklamen där hamsten attackerar...haha har du sett den? det e lennart i ett nötskal...hahahahahahahha
    haha jo jag har sett den reklamen, hehe
    Lilla pyret väntas 100806
  • Mandy86

vet inte om ni har diskuterat ämnet innan men är det någon av er som har fått ont i svanken?

har gått med det nu i ett par dagar

• SweetLilly
    Mandy86 skrev 2010-04-19 19:52:47 följande:
    vet inte om ni har diskuterat ämnet innan men är det någon av er som har fått ont i svanken?har gått med det nu i ett par dagar
    ja oja, jag har ont i hela ländryggen!
    Lilla pyret väntas 100806
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-19 19:52:38 följande:
    haha jo jag har sett den reklamen, hehe
    :)
    Mandy86 skrev 2010-04-19 19:52:47 följande:
    vet inte om ni har diskuterat ämnet innan men är det någon av er som har fått ont i svanken?har gått med det nu i ett par dagar
    jo om jag går lite längre sträckor så får jag riktigt ont typ i röv skåran å uppåt, eller fr blygbenet å ner i ljumskarna....spiciellt om jag gått i trappor..
  • Mandy86

SweetLilly: Vad gör du för att underlätta eller minska smärtan?

har ett 8-16 jobb i butik/lager i danmark  var jag står och går och bygger om och lyfter hela dagarna =)

så alla tips är välkomna

• barnlängtan 09
    Pregga skrev 2010-04-19 18:07:01 följande:
    jag befinner mig i en chock....en väninna kan kalla henne tess, ja hon hade ett marsvin..som skrek i ett, hon tröttnade fett...å berättade nu att hon dränkte den i badkaret!!!!!!!!!!! det va hennes pojkes marsvin, å hon tog hårtorken efteråt för att pojken inte skulle se att den va blöt.... hon berättade att den simmade runt å ville inte sjunka, å hon blev som galen å tog ett föremål å tvingade ner stackarn under ytan... jag e chockad.....föremålet hon använde var en toaborste..... hon va visst lättad att slippa höra skriket fr djuret..... hon tyckte det var mer humant å dränka han än att ge han råttgift..... finner inte ord....
    Nu är det dags för mig att skriva här, har ju läst denna tråd i flera månader då jag också väntar barn i augusti. 
    Hade det varit min väninna så hade hon inte varit vattenvärd, hade aldrig klarat av att fortsätta träffa en sån OND människa. 
    Det finns så mycket jag skulle kunna skriva just nu, men tänker inte göra det här. 
    Världen är fylld med ONDA människor och dom stackars djuren kan inte försvara sig.
  • knyzzel

Hej alla runda å goa. Tänkte bra säga ett snabbt hej. Ska snart natta dottern å sen e d plugga som gäller. Tittar in igen efter d. kram på er så länge

• Bubbis10
    barnlängtan 09 skrev 2010-04-19 20:06:42 följande:
    Nu är det dags för mig att skriva här, har ju läst denna tråd i flera månader då jag också väntar barn i augusti.  Hade det varit min väninna så hade hon inte varit vattenvärd, hade aldrig klarat av att fortsätta träffa en sån OND människa.  Det finns så mycket jag skulle kunna skriva just nu, men tänker inte göra det här.  Världen är fylld med ONDA människor och dom stackars djuren kan inte försvara sig.
    jo det e fruktansvärt att ge sig på ett försvarslöst litet djur......hon menade på att han hade 4 stora jätte tänder...jaa va säjer man, hon sa det-jag måste ju försvara mig emot hans ständiga skrik.....
    som du säjer, vissa e ju bara onda....
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10