sofie och laura skrev 2010-04-23 11:08:04 följande:
Godmorgon tjejjer!Ja du pregga vissa saker upphör aldrig att förvånas!man blir lite paff sjukt paff bara!Imorse lämmnade jag in mitt urin för antagligen UVI och gbs =/ hoppas inte ....Och igår tog jag skräcken bakom mig för evigt och gick och handlade mitt första kitt till bebisen som vi skall ha på han när vi åker hem =) Jag har alltid handlat saker efter att de har kommit ut till vår värld pga skrock=/ men nu e detta mitt sista barn så min förlossning kommer att vara speciell =)Så han fick ett vitt grönt sett med tillbehör av mössa!Roligt roligt så nu ska det födas barn och inte T'NK OM Efter mitt lilla shopping kap så springer jag och tittar på den som sagt hela tiden!Märkte också att jag gav ju bort alla Leo´s bebis kläder till en väninna som gav det till en annan som också gav det till en annan så jag måste inhandla massvis fram till strl 74 =) Men men Det blir roligt för pojkarna ska alltid ha likadana kläder =)
Hey gumman :)
ja asså jag har bestämt mig för att INTE ta åt mig mer av hennes historier å det e ju inte heller ngn jag umgås med direkt heller.
vad det gäller Uvi, så lämnade jag in prov igår, å min Bm ringde idag å sa att det fanns inget i urinet som tydde på uvi, men att dom skickar iväg det ändå för odling. lika så bra det, hoppas såklart att du med slipper det. va spännande å våga köpa första dressen jag vet att jag fick tvärångest när jag hade gjort det, men nu shoppas det för fullt :) hahaha
SweetLilly skrev 2010-04-23 11:43:38 följande:
Hej på er!Ja Pregga, trist med folk, men man kan inte förstå alla och man ska inte heller bry sig förmycket,om det nu inte är nån som behöver hjälp..Idag ska vi få ställa in de nya sängarna, har legat och längtat hela natten haha.Jösses vilket liv det är på lilla Pyret nu! Det sparkas dygnet runt känns det som, och min blåsa har blivit en rolig leksak , så toalettbesöken är om möjligt ännu tätare nu..Har mått lite dåligt idag, m¨tt illa variit yrslig och väldigt klen. Tog etttag innan jag fick i mig nån frukost också pga detta, men bara jag fick maten i mig så blev det bättre.Har ju haft problem med låga värden på mornarna så det är väl inte bättre nu när man är gravid. Jag har ju sedan många år haft problem med att gå upp hastigt på mornar, då har jag fått svimmningsattacker, illamående och diarre. Inte kul när man vart på jobbet och tanterna har suttit brevid en och klappat på axeln och frågar hur man mår, haha
jo det e trist, men på ett sätt bra för det visar ju att hon inte e pålitlig. lika bra det visar sig redan nu då jag inte känner henne så. haha vad det gäller blåsan så tror nog min lille prins att det e en studmatta, jag får SPRINGA å sist höll jag handen mellan benen för jag trodde inte jag skulle kunna hålla mig, hahahaha så mina toa besök ökar med kraftigt...
Tjejer, jag träffade mitt x igår på mitt intiativ, vi pratade i 4 timmar å hade faktiskt så roligt...det var som om vi for tillbax i tiden till en tid när vi hade det bra.....det väckte blandade känslor, även för han tror jag....men men det återstår ju att se om det håller i sig...jag har inget hopp om det tyvärr,,,,men men mirakel har ju skett...