• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10

hahaha min son e sjövild idag ju, låg på sidan i sängen...å känner hur han sparkar rakt ner i madrassen så hårt att hans lilla fot studsade upp igen, hahaha jag kände min hud nudda madrassen typ. gu som jag älskar han redan :)
    han kommer nog få svart lockigt hår, bruna ögon...min haka å näsa, men pappas kindben å mun :) hihihi

• Bubbis10

jisses, kaninen höll på å riva allt inne i buren så jag skulle gå över inhägnaden, ett staket runt själva buren så han har springyta hela tiden, å snubblade nästan över det....FLÄMT!! tror hjärtat satte sig i halsgropen, jag är INTE smidig längre så det gör jag inte om....va rädd jag blev....

• SweetLilly
    Pregga skrev 2010-04-23 23:21:08 följande:
    jisses, kaninen höll på å riva allt inne i buren så jag skulle gå över inhägnaden, ett staket runt själva buren så han har springyta hela tiden, å snubblade nästan över det....FLÄMT!! tror hjärtat satte sig i halsgropen, jag är INTE smidig längre så det gör jag inte om....va rädd jag blev....
    hejhej =P

Jo jag snavar hela tiden.. jag har ju taskig balans sen innan så nu är det riktigt kass.. man får hjärtat lite i halsgropen emellanåt!

Nu har vi fått upp sängen, ska bli så sköööönt att sova inatt
    Lilla pyret väntas 100806
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-23 23:23:52 följande:
    hejhej =PJo jag snavar hela tiden.. jag har ju taskig balans sen innan så nu är det riktigt kass.. man får hjärtat lite i halsgropen emellanåt!Nu har vi fått upp sängen, ska bli så sköööönt att sova inatt
    hey :)

jo jag skulle ju slänga över ena benet löite elegant, men foten tog i staketet å jag tappade fotfästet helt, å blev skiträdd ju....tror jag drog en muskel lite, suck..men hellre det än å ramla...va gött å få upp en ny säng, asså jag älskar min säng, den e underbar...haha näe nu ska jag sova gumman..natti natt..sov gött :)
    Kram
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-23 22:23:54 följande:
    knyzzel; get the fu*ck in here!!!
    sorry dataklödd. Lovar att vara här i morronkväll. Pråmmes. Har fått hem min babybox nu  wwwwwiiiii å sen så har första åretboken oxå kommit. Nu börjar allt falla på plats.... Ska till BM på måndag..... spännande{#lang_emotions_laughing}

Nått annat jag har missat denna VECKAN grrrrrrrrr{#lang_emotions_undecided} Hatar att missa saker i denna tråden
  • Familjen Mu
    Pregga skrev 2010-04-23 21:19:29 följande:
    haha me like ceazy women :) haha vad det gäller Sd så känner jag åxå av det mer å mer spiciellt om jag jäktar, eller går för fort. Pratade med min Bm om detta idag, sen har jag bokat upp mig på en tid den 7 maj för blivande mammor med en sjukgymnast på 2 timmar, efter kursen så får man prova ut ett gravidbälte å låna så länge som det behövs :) kursen kostar bara 50 kr :)Sen e mina känslor lite upp å ner, men det ger la med sig....blev lite hm..mer känsloladdat än jag trodde å träffa x.et igår....
    Jo de blir ju lätt så när man stressar eller går fort! Jag är så van vid att gå just fort sedan jag ville ner i vikt (innan graviditeten) men får försöka lugna ner mig lite {#lang_emotions_tongue_out}
    Fru till min älskade fru och mamma till en prinsessa född 0707 & en prins i magen med BF 100819
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-23 23:41:34 följande:
    sorry dataklödd. Lovar att vara här i morronkväll. Pråmmes. Har fått hem min babybox nu  wwwwwiiiii å sen så har första åretboken oxå kommit. Nu börjar allt falla på plats.... Ska till BM på måndag..... spännandeNått annat jag har missat denna VECKAN grrrrrrrrr Hatar att missa saker i denna tråden
    hihi ok, see you tonight :) va roligt, jag har åxå hämtat min babybox..å som du säjer, allt faller på plats nu ju..syns ju riktigt i hemmet nu att en liten ska bo här med oss..:)
    Familjen Mu skrev 2010-04-23 23:42:48 följande:
    jo men exakt, jag har ju åxå alltid gått i ett högt tempo, å har la inte riktigt insett än att man inte e lika smidig.

tjejer, igår när jag skulle kliva över staketet å inte fick över benet, e ju som sagt inte så smidig som man tror längre...så slog jag i vristen typ, det gjorde i sig inte ont-MEN det drog till sig i ljumsken å idag e jag öm där...la mig på sängen efter detta inatt å då knäppte det till????
    Är det så att jag kan ha sträckt en muskel? men varför knäppte det till en gng när jag la mig ner med benen rakt ner? ngn som vet?
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-04-24 09:49:30 följande:
    Är det så att jag kan ha sträckt en muskel? men varför knäppte det till en gng när jag la mig ner med benen rakt ner? ngn som vet?
    Ja du kan ha sträckt dig, sen så knäpper dte ju lätt i fogar och leder nu när man är gravid!

Jag sov iaf suuper i sängen i natt
    Lilla pyret väntas 100806
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-24 09:54:38 följande:
    Ja du kan ha sträckt dig, sen så knäpper dte ju lätt i fogar och leder nu när man är gravid!Jag sov iaf suuper i sängen i natt
    ok, så det som knäppte kan ha varit en sträckt muskel som gick tillbax? e ju lite öm i ljumsken idag, inte ont....men öm...
    åå va gött å sova i ny säng, hihii göttans att du fick sova ordentligt...känns inte som om jag vaknat riktigt än...

men det jag undrar över e ju mer-jag kan väl inte ha skadat ngt som påverkar lille bebisen?
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10