• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • SweetLilly
    elinnnnn skrev 2010-04-24 16:28:00 följande:
    lyxigt värre hehe. Jag ska följa med min make till tandläkaren. stackarn har så ont, dessutom har han tandläkar skräck ..... samma byggnad som tandläkaren finns i finns också privat klinik som sägs utföra 3d/4d ultraljud! Tror ni jag ska höra mig för om jag kan få komma dit snart eller? Hahaha spännande :D
    oj det lät ju inte lika kul :-S Men hoppas du kan få en tid där då! kul!
    Lilla pyret väntas 100806
  • Mandy86

Hej på er!

Har precis kört min sambo till stan så nu skall jag ha myskväll för mig själv!

Jag har lagt upp en ny profilbild samt en bild på magen från idag i mitt bildgalleri =)

Ang. förkylning..ja, jag åkte på det i 14 dagar!! har precis blivit av med lortet..
    Det tar verkligen alla krafter!! Men nu efteråt så har det även slutat med näsblod, skönt!

• carohl

Sweetlilly: Jag blev tokförkyld i början. Den höll inte i sig länge men jag har annars inte varit sjuk nå mer. Jag är annars en superfrisk tjej som inte tagit ut en enda sjukdag så länge jag haft Michelle och hon fyller 9 år om en månad.

Malten: Jag ska söka HP. Man måste börja med att skicka in sitt moderskapsintyg till fk. Sen kommer de att skicka info till dig. Du har ett sånt jobb där du borde få. Jag kommer helt säkert att få det då det gick en tjej från mitt jobb för ett år sen och nu är det ännu tyngre.

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • elinnnnn
    SweetLilly skrev 2010-04-24 17:36:37 följande:
    oj det lät ju inte lika kul :-S Men hoppas du kan få en tid där då! kul!
    njae jag skulle vara tvungen att flytta över min journal från min ordinarie barnmorska... det är alltså 2 helt olika kliniker, den överföringen skulle ta typ 2 veckor och då kommer jag ju vara på väg till sverige ;) så vi struntade i det.

fast vi fick göra ett ultraljud iallafall och hon kollade blodtryck osv och skrev även ut intyg till flygbolaget, jag kommer ju nyss gå in i v.28 när det är dags för mig att resa och då måste jag ha intyg. så nu är det färdigt iallafall. och jaaaa barnmorskan sa att vårt lilla busfrö till hela 90% är en flicka :) Så nu får vi väl tro på det. Nu har dem iallafall sagt vid 2 tillfällen att det är en flicka, förra gången med 80% säkerhet redan i v.17...

Fast jag hade gärna gjort ett 3d/4d :D
    Vår älskade bebis har BF 100809
  • carohl

elinnnnn: Grattis till din flicka. De kan ju aldrig säga till 100% men är det två st som säger det med sån stor procenthalt tycker jag också att man ska tro på det.

Nu blir det att kika på film med min sambo. Farsan ska vi titta på... kram kram

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • knyzzel

Hej hej alla runda å GOA. Hoppas att ni hråttnjuta av d fina vädret idag. Själv har jag jobbat å varit hos min morfar med familjen å ätit PIZZA! Inte så gott, men jag slapp att laga mat ialla fall. I morron ska vi till Skånes djurpark med ett par bekanta å deras 2 döttrar å grilla korv. Jag kommer väl att röra mig i ett rullande snigeltempo hahahahaha

Tänkte lägga upp en bild på magen nu ikväll faktiskt. Den första som tagits nu när jag väntar lillkillen. Fick en super fin lön denna månaden så NU SKA JAG SHOPPPPPPPPPA!

har bara 100 dagar kvar till BF på måndag så då börjar med räkningen på riktigt lixom. WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII{#lang_emotions_laughing}{#lang_emotions_tongue_out}{#lang_emotions_sunny}

• Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-24 23:29:44 följande:
    Hej hej alla runda å GOA. Hoppas att ni hråttnjuta av d fina vädret idag. Själv har jag jobbat å varit hos min morfar med familjen å ätit PIZZA! Inte så gott, men jag slapp att laga mat ialla fall. I morron ska vi till Skånes djurpark med ett par bekanta å deras 2 döttrar å grilla korv. Jag kommer väl att röra mig i ett rullande snigeltempo hahahahahaTänkte lägga upp en bild på magen nu ikväll faktiskt. Den första som tagits nu när jag väntar lillkillen. Fick en super fin lön denna månaden så NU SKA JAG SHOPPPPPPPPPA!har bara 100 dagar kvar till BF på måndag så då börjar med räkningen på riktigt lixom. WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
    hej hej babe :)

asså jag har haft såå kul med min underbara väninna madde idag, haha men det krävs nog lite humor för att fatta det roliga i en sak vi gjorde :) Hennes relativt nya kille hyrde sin läg i andrahand å hade nyligen ingenstans å ta vägen så hon lät han flytta hem till henne, snäll som hon är...MEN han sitter dagarna i ändå å tittar på porrfilmer, den ena värre än den andra..hon sa att det var extrema saker...å hon sa med, jag skiter i det så, OM jag inte e hemma å han e ensam osv..men när jag e där lixom?! å filmer som hon tycker e grova....såå

Vi kom överrens om att "hämnas" hahahahaahahha
    han har inte vart hemma idag å har lite bögfobi...så vi besökte olika webb sidor där det var gay porr mellan män..så han kan se sista besökande sidor sen la vi upp lite olika bilder som skrivbordsbakgrund, hahahaha vi skrattade som attans när vi höll på å pratade om hans reaktion, hon ska ju typ..låtsas som ingenting, å sen när han slår på datan så ska hon utbrista-men vad e det du tittar på???

har du ngt å berätta typ...hahahahahahahah

Vilken syn asså.....
  • knyzzel
    knyzzel skrev 2010-04-24 23:29:44 följande:
    Hej hej alla runda å GOA. Hoppas att ni hråttnjuta av d fina vädret idag. Själv har jag jobbat å varit hos min morfar med familjen å ätit PIZZA! Inte så gott, men jag slapp att laga mat ialla fall. I morron ska vi till Skånes djurpark med ett par bekanta å deras 2 döttrar å grilla korv. Jag kommer väl att röra mig i ett rullande snigeltempo hahahahaha Tänkte lägga upp en bild på magen nu ikväll faktiskt. Den första som tagits nu när jag väntar lillkillen. Fick en super fin lön denna månaden så NU SKA JAG SHOPPPPPPPPPA! har bara 100 dagar kvar till BF på måndag så då börjar med räkningen på riktigt lixom. WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
    nedräkningen- ska d stå förstås
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-25 00:08:20 följande:
    nedräkningen- ska d stå förstås
    hahaha mjo ....förstod det ;)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10