• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • den kära leken

God morgon!
    Nya vecka idag! 23+0=vecka 24!

Sofie och Laura: Grattis till ny vecka. Vad skönt det låter att "go back to basic" ett litet tag. Det är så nyttigt ibland och man får lite andra prioiteringar.

Lysmasken: Är det hemma du ska plocka skräp? Annars verkar det ju som varenda kommun har skräpplockardagar nu i veckan.

• carohl
    sofie och laura skrev 2010-04-22 04:49:41 följande:
    godmorgon VERKLIGEN!Har vart bortrest till värmland för att koppla av vissa saker OCH tro mig ingen tele inget ingen data så skööönt!Problemet nu är att man har sömnsvårigheter kan inte sova! Mkt tankar mm.IDAG 24+0 =) whiii Happy!Pregga hur märkte du om din uvi?Måste ringa mvc imorgon och boka ny tid då jag glömde bort  tiden i tisdags.Har det hänt ngt nytt här inne`?pusss
    Grattis till ny vecka! Jag går också in i en ny vecka idag {#lang_emotions_laughing} Jag älskar torsdagar.

Jag fick mig världenschock imorse när jag kollade ut, det har säkert kommit 15cm snö och det snöar än oavbrutet. Man blir lite deppig då det nyss var vår och utemöblerna har tagits fram och så...
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • carohl
    den kära leken skrev 2010-04-22 07:11:05 följande:
    God morgon!Nya vecka idag! 23+0=vecka 24!Sofie och Laura: Grattis till ny vecka. Vad skönt det låter att "go back to basic" ett litet tag. Det är så nyttigt ibland och man får lite andra prioiteringar. Lysmasken: Är det hemma du ska plocka skräp? Annars verkar det ju som varenda kommun har skräpplockardagar nu i veckan.
    Grattis till din nya vecka också
  • den kära leken

Carohl: Snö, snö som ligger kvar! Nä nu får det vara nog med detta. Vi hade ingen snö men rejält kallt. frös om nästippen när jag cyklade till bussen i morse.

Grattis till ny vecka! Visst ät torsdagar underbara :)

• carohl
    den kära leken skrev 2010-04-22 07:49:10 följande:
    Carohl: Snö, snö som ligger kvar! Nä nu får det vara nog med detta. Vi hade ingen snö men rejält kallt. frös om nästippen när jag cyklade till bussen i morse. Grattis till ny vecka! Visst ät torsdagar underbara :)
    Skönt att det inte kommer ny snö för er iaf. Flingorna som faller här är stora som 5 kronor (suck).

Ja jag älskar torsdagar eller alla i min familj gör det. Michelle är lyrisk varje torsdag eftersom att vi är en vecka närmare då och sambon blir lycklig på samma sätt som jag {#lang_emotions_laughing} Så torsdagar här hemma är som många andras lördag haha...

Nu ska jag iväg med min flicka till skolan.
  • carohl
    den kära leken skrev 2010-04-22 07:49:10 följande:
    Carohl: Snö, snö som ligger kvar! Nä nu får det vara nog med detta. Vi hade ingen snö men rejält kallt. frös om nästippen när jag cyklade till bussen i morse. Grattis till ny vecka! Visst ät torsdagar underbara :)
    och tack!
  • puchelina88

Godmorgon tjejer!
    Här skiner solen;)
    Ska snart äta frukost ska på möte i dag mellan 9-10 på Ung Möjlighet igenom arbetsförmedlingen går på et nu i 12 veckor inte så kul men men va ska man göra!!!
    ha en bra dag

• den kära leken

Hoppas att det leder till nåt bra iaf!

puchelina88 skrev 2010-04-22 07:58:56 följande:
    Godmorgon tjejer! Här skiner solen;) Ska snart äta frukost ska på möte i dag mellan 9-10 på Ung Möjlighet igenom arbetsförmedlingen går på et nu i 12 veckor inte så kul men men va ska man göra!!! ha en bra dag
  • Ns mamma

God morgon och grattis Sofie och Laura, den kära leken och Carohl till era nya veckor!

Väldigt skumt väder var det igår, solsken, regn, snö och hagel.. Än så länge skiner solen på en blå himmel, hoppas det håller i sig.

• den kära leken

Tack!

Var bor du? Det var verkligen konstigt väder igår. Men här (västkusten) ser det ut att bli fint i helgen. Bara ett litet regn som ska passera innan.

Ns mamma skrev 2010-04-22 09:00:59 följande:
    God morgon och grattis Sofie och Laura, den kära leken och Carohl till era nya veckor! Väldigt skumt väder var det igår, solsken, regn, snö och hagel.. Än så länge skiner solen på en blå himmel, hoppas det håller i sig.
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10