• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • mammailund85
    lillabambi skrev 2010-04-28 17:29:31 följande:
    hej tjejerna :) Fasen vad veckorna går fort..*phu* Går in i vecka 24 idag... galet värre. :)
    Grattis till v24! Då ligger du två dagar före mig :) 
  • mammailund85

Sweetlilly vilken härlig magvideo :) Jag testade själv att lägga en liten dosa på magen och visst rörde den på sig lite, fast jag tror dina var kraftigare.

• mammailund85
    lillabambi skrev 2010-04-28 22:35:15 följande:
    Tack tack :) åhh :) alltså har du bf 26 aug ?
    Japp det stämmer, men sen får man väl se när den lille vill kika ut. Inte så ofta det blir på just bf-datumet kanske. 
  • mammailund85

Vad spännande det blir att följa denna tråd när vi väl kommer till aug förresten :) När en efter en får sin lilla knodd. Sen kanske det inte blir så mycket tid och lust att hänga här hehe

• lillabambi
    Malten skrev 2010-04-28 22:44:45 följande:
    Vad spännande det blir att följa denna tråd när vi väl kommer till aug förresten :) När en efter en får sin lilla knodd. Sen kanske det inte blir så mycket tid och lust att hänga här hehe
    haha exakt...blir skoj o se vem som får först o sist o allt :P
  • Bubbis10

Suck, kan inte sova...så mkt tankar som virvlar runt i huvudet på mig nu-e totalt förvirrad.
    Alla människor, eller ja nästan alla kvinnor som män har ju en illusion om hur dom vill att livet ska se ut, vi strävar oftast efter ett mål.

Som liten tjej så skulle en prins komma på sin vita häst å rädda mig fr häxan (min mamma) å jag skulle bli lycklig..vi skulle få barn å leva i idyll..
    Ganska så tidigt så insåg jag att så kommer det inte att bli, jag skulle möta motgångar i livet å hinder som jag vissa stunder inte vetat hur jag skulle klara mig ut ens levande...

Man hör folk säja-jag har levt ett hårt liv...å jag kan inte annat än att undra -vad innebär ett hårt liv för dig? Att du inte fick en ponny i 10 års present? Medans jag som 15 år flyttade hemifrån en misär,å kampen att överleva satte in, jag skulle möta många hinder....hemlöshet,kriminalitet, jaa gu vet allt....

idag e jag en stark tjej/kvinna...men även jag har mina stunder..å nu är det en sådan stund..då jag står helt förvirrad..å inte vet vad.....

Det jag strävat efter under lååååång tid, står ju just nu runt hörnet...men det blev inte som jag trodde...känslan asså..att få det man vill å sen inse att det du strävat efter inte e som du tänkt dig..

Vad gör man ?

• den kära leken

Whiii vecka 25! 111 dagar kvar.

• Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-04-29 06:58:58 följande:
    Whiii vecka 25! 111 dagar kvar.
    Grattis till VÅR nya vecka :) hehe
  • den kära leken

Pregga: Det blir aldrig som man tänkt sig. Pappa brukar säga "om man vill att gudarna ska skratta åt dig så gör planer" haha. Jag tror inte att det leder någon vart att jämföra någon annans trauman med sina egna. I så fall borde vi alla hålla käft för tänk på barnen i afrika. Vissa klarar av att hantera problem och situationer bättre än andra. Du verkar ha hittat ditt sätt att klara dig ur skiten. Det är bra och långt ifrån alla som hade klarat det.

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10