• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • SweetLilly

Pregga; vad har du gjort av din bild?

Här verkar man vara ensam iaf Gick upp med maken idag - igen. Har så ont i magen på mornarna så det är svårt att somna om. Känns ungefär som när man varit ute och festat eller ätit onyttigheter, då får jag sån här "värk" eller det svider och ömmar snarare.

Hoppas alla får en fin helg och trevlig Valborg idag också!

Lilla pyret väntas 100806
  • puchelina88

god morgon!
    snart ska vi ner till dockan dags för ut-dockning av båtarna i dag;)
    så snart är dom i kanalen igen;)sambons bror har ju en stoor båt ska bli kul nu är det ju äntligen vår;)
    sen får vi häck i dag som vi ska plantera ska bli kul;)
    vart tuhja häck;)
    i kväll blir det väl att grilla lite!
    ha en skön dag alla

• den kära leken

God morgon!
    Här ska det regna hela valborg så vi får väl se. Det kommer iaf en massa folk hem till oss ikväll. Det blir väl en eld och så grillkorv om det inte regnar för mycket.

Sista fredagen jag jobbar på ett bra tag nu :)

• SweetLilly

kul att grilla, men här ska det regna hela dagen, så det blir nog bara mat inne för oss
    Funderar på att laga nåt gott, men kan inte komma på vad, har ju ingen fantasi alls just nu..

• den kära leken

Nej jag har inte heller nån fantasi just nu. Som tur var hade kärleken skrivit inköpslista och lagt på köksbänken till mig igårkväll efter jag hade somnat. Annars hade det nog inte blivit mycket handlat idag. Antagligen får vi steka korven i stekpannan då det ska regna här med, men hoppet är det sista som överger människan :)

SweetLilly skrev 2010-04-30 06:49:46 följande:
    kul att grilla, men här ska det regna hela dagen, så det blir nog bara mat inne för oss Funderar på att laga nåt gott, men kan inte komma på vad, har ju ingen fantasi alls just nu..
  • SweetLilly

hjärnan är som i ett ludd, har svårt att planera och tänka.. sen är jag dödligt trött hela tiden, och kan inte sova på nätterna. Man vaknar ju av att bebis sparkas, ryggen gör ont elle rman är kissnödig..blä blir galen snart..

• Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-30 06:19:54 följande:
    Pregga; vad har du gjort av din bild?Här verkar man vara ensam iaf Gick upp med maken idag - igen. Har så ont i magen på mornarna så det är svårt att somna om. Känns ungefär som när man varit ute och festat eller ätit onyttigheter, då får jag sån här "värk" eller det svider och ömmar snarare.Hoppas alla får en fin helg och trevlig Valborg idag också!
    Godmorgon gumman :)

Mja jag skulle byta men kom på sen att jag har ju inte ett enda foto på den nya datan....
    fy va jobbigt att vakna med ont, stackare....hua
    en annan e uppe med en riktigt sur tonåring typ, där inget duger eller e bra nog..men när hon gått till skolan så ska jag rusa in i sängen igen, haha e såå trött...
    Önskar dig åxå en trevlig helg å valborg..:)
  • Lysmasken

Morrn. Har varit vaken sen kl 6, ska eventuellt ha folk ikväll så då blir det till att städa nedervåningen. Som tur är så dammsög maken och torkade golvet.

Så nu blir det till att äta frukost, sen vika klädhögen, bära upp den. Sen in till maxi och köpa en ny grill. Den som vi har märkte vi att den har rostat upp undertill.

Isabelle 051204 Filippa 080401 BF 100809
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-30 07:09:54 följande:
    hjärnan är som i ett ludd, har svårt att planera och tänka.. sen är jag dödligt trött hela tiden, och kan inte sova på nätterna. Man vaknar ju av att bebis sparkas, ryggen gör ont elle rman är kissnödig..blä blir galen snart..
    haha min lille protesterar hej vilt här med när jag ska lägga mig, hahaha å han e såå envis-ger sig inte heller....men jag älskar det...
    Fyndade böcker på bokrean igår, ett par barnböcker, bla dumbo,micke å molle..hihi
    25 kr st bara, känns som ett fynd :)
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-04-30 07:25:37 följande:
    haha min lille protesterar hej vilt här med när jag ska lägga mig, hahaha å han e såå envis-ger sig inte heller....men jag älskar det...Fyndade böcker på bokrean igår, ett par barnböcker, bla dumbo,micke å molle..hihi25 kr st bara, känns som ett fynd :)
    ja det är mysigt - oftast, meninte de sparkarna man får ner mot blåsan och ner i de regionerna, känns väldigt obehagligt..

Nej nu måste jag försöka vila lite , tar nog med datorn i sängen och ser en film..
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10