• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-30 07:37:41 följande:
    ja det är mysigt - oftast, meninte de sparkarna man får ner mot blåsan och ner i de regionerna, känns väldigt obehagligt..Nej nu måste jag försöka vila lite , tar nog med datorn i sängen och ser en film..
    haha DET känner jag med igen, min prins verkar ta min blåsa för en studsmatta...hahahahaha
    ska med krypa ner i sängen, min dotter gick just till skolan :) Kram sålänge...
  • Lysmasken

Min är kanon lugn på kvällarna när jag går och lägger mig. Där emot är den ganska aktiv på fm/em.

Isabelle 051204 Filippa 080401 BF 100809
  • augustibarn10

Go morron alla pigga å glada :)
    Igår köpte vi en ny bil som vi prutade ned 14 000 för det va massa stenskott på motorhuven. Min lillebror känner någon som lackar så vi får göra det för en billig peng :) Den är riktigt fräsch och fin invändigt (är bara tre år gammal). När vi skulle köra så frågade försäljaren om vi ville ha fyra vinterdäck på plåtfälgar också och det tackar man ju inte nej till. Så vi är väldigt nöjda med gårdagen.

Idag blir det en tripp till Ullared med min mamma och två av mina bröder för min man kunde tyvärr inte följa med :( Men jag får ju bärhjälp ändå ;) Jag har aldrig köpt så mycket i Ullared innan som jag ska göra idag och min mamma blev helt chokad när hon såg min långa lista :P

Idag går jag in i vecka 25 :) Tiden går väldigt fort! Nu är det bara en månad kvar i skolan sen är det sommarlov för första gången på väldigt många år :)

• carohl
    augustibarn10 skrev 2010-04-30 07:48:30 följande:
    Go morron alla pigga å glada :)Igår köpte vi en ny bil som vi prutade ned 14 000 för det va massa stenskott på motorhuven. Min lillebror känner någon som lackar så vi får göra det för en billig peng :) Den är riktigt fräsch och fin invändigt (är bara tre år gammal). När vi skulle köra så frågade försäljaren om vi ville ha fyra vinterdäck på plåtfälgar också och det tackar man ju inte nej till. Så vi är väldigt nöjda med gårdagen. Idag blir det en tripp till Ullared med min mamma och två av mina bröder för min man kunde tyvärr inte följa med :( Men jag får ju bärhjälp ändå ;) Jag har aldrig köpt så mycket i Ullared innan som jag ska göra idag och min mamma blev helt chokad när hon såg min långa lista :PIdag går jag in i vecka 25 :) Tiden går väldigt fort! Nu är det bara en månad kvar i skolan sen är det sommarlov för första gången på väldigt många år :)
    Grattis till din nya vecka!

God morgon! Här skiner solen, jag hoppas att det fortsätter så... {#lang_emotions_sunny}
    Min dotter skulle åka till sin pappa men vill inte så hon ska vara hemma så det blir väl att gå och se en brasa för oss och kanske grilla, nice nice! {#lang_emotions_laughing}
    Nu ska jag rusa till min dotters skola.

Kram
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • Lysmasken

lillabambi: aldrig roligt med fk, ams samt a-kassan

Arbetsförmedlingen ringde. Ska på möte på måndag för planering inför tills jag ska gå på mammaledighet. Längtar så oerhört dit...

Ser nog ut som om vi inte får några gäster ikväll då deras ena son har 39,4 i feber och dom ska ha barndop på söndag.

Men men jag får väl städa endå, för här ser ut som kriget

Just det fick mina pengar idag från fk tack att jag ringde och klagade på dom

Isabelle 051204 Filippa 080401 BF 100809
  • mammailund85

Augustibarn, grattis till ny vecka! Jag byter också vecka idag till v24 :) 

Är såå trött, kan det vara järnbrist kanske. Måste bli bättre på att ta järntabletterna. Min lille håller igång så fort jag tar det lugnt typ och särskilt när jag ska sova. 
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-04-30 09:22:16 följande:
    hej tjejer :)Hoppas att allt är bra med er?Själv här är det helt okej galet trött o har precis suttit i bråk med försäkringskassan...Blää:.!!
    Tjo ma babe :) wats up?
  • Malinski79

Go morgon!!!

Har haft fullt upp senaste tiden så har bara hunnit läsa vad ni skrivit men inte hunnit skriva själv..Men idag kommer det finnas tid! Är nämligen hemma med dottern idag,hon spydde ner hela vår säng igår kväll när hon sov {#lang_emotions_frown} Så här har vi valborg med magsjuka *blääää* Men som tur är så spydde hon bara den omgången (änsålänge iaf) Men det är inte kul när man måste börja tvätta både barn, säng å sängkläder,golv, kläder m.m. sååå sent!! Vi som dessutom va bortbjudna till vänner som det va ett tag sen vi träffade,men vad gör man {#lang_emotions_frown}

Annars är det toppen här,känner lilla prinsessan mer och mer för varje vecka,å det är ju såååå mysigt!!!! {#lang_emotions_laughing} Hoppas ni andra mår bra oxå!

Ella 070911
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10