• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • SweetLilly
    SweetLilly skrev 2010-04-29 16:27:35 följande:
    Ja jag har ju inte fastnat i sockträsket, även om det är lätt! men jag kanske har några tips iaf..*Tugga på morot! Det tar bort suget!*Drick vatten med citron*Ät söt frukt just när suget är som allra jobbigast, då får iaf kroppen lite socker men inte så mycket.
    haha "sockträsket" det var nåt nytt hahaha sorry.. socker skulle dte ju va såklart
    Lilla pyret väntas 100806
  • Bubbis10
    {#lang_emotions_heart}Tack alla för grattis till ny vecka :) va goa ni e tjejer.....
  • puchelina88

i dag har man vart hos BM allt va såå bra;)
    hon sa att vi hade en snäll bebis där inne för när vi skulle lyssna på hjärtat så hitta hon det med en gång när hon satte på aparaten;)
    de låg mellan 147/149 slag;)
    det va såå häärligt att höra!
    nästa besök blir den 27 maj då är ja i vecka 29/30!

• knyzzel

Så nu har jag läst alt som sagt sen i MORSE, men va  F*N gör ni upp så tidigt?! Själv går jag upp ½ timme innan jag ska köra till jobbet. Då hinner man precis vakna när man sätter sig i bilen. Skulle man inte hinna så är volymen discohög så DÅ vaknarman när man startar bilen hahahahahaha

Oj, e d redan torsdag.... Shit vad tiden går. Vi har både tyg överdrag å vaxat tygöverdrag till vår skötbädd å så lägger vi alltid på ett rent frotèunderlägg varje morron. tycker dom i plast verkade så kalla när man skulle byta på natten.

• Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-29 16:42:41 följande:
    haha "sockträsket" det var nåt nytt hahaha sorry.. socker skulle dte ju va såklart
    Fick du ngt ida? Typ...brev? kram
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-04-29 17:12:51 följande:
    Fick du ngt ida? Typ...brev? kram
    ja jag fick just in posten, underbart brev var det   {#lang_emotions_flower}
    Lilla pyret väntas 100806
  • Lysmasken

Sitter och letar efter syskonvagn på blocket. Den minsta tösen kommer vara 2 år och 4 mån när bebisen föds. Förra omgången så köpte jag en ståbräda men fy vad jag ångrade mig, hon ville ju inte alls stå. Klumpig och ivägen är den. Nä syskonvagn blir det här även om jag har en enkel oxå. Mest bara för att jag ska kunna komma iväg själv med alla barnen, samt kunna gå i skogen utan att behöva jaga någon.

Isabelle 051204 Filippa 080401 BF 100809
  • carohl

Hej!

Jag är så lycklig! Jag lämnade tillbaka skötbädden som jag skrev tidigare och åkte till IKEA och för nästan samma penning fick jag skötbädd, 4st drag-på-lakan och spjälskydd. Jag behövde bara lägga till 57 kr! Det var ju ingenting!
    Idag har vi skaffat oss en bilbarnstol med isofix då vi har det i bilen så det blir nog smidigt och bra. Vi skulle låna en stol av en kompis men vi har en egen nu istället. Det blev en Brio Primo med basenhet, toppen! Jag är så glad, vi har bara 6 saker kvar att skaffa på listan sen är ALLT klart! {#lang_emotions_laughing} Då är det bara lilla prinsessan som fattas och ett andra namn till henne också såklart haha...

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-29 17:22:01 följande:
    ja jag fick just in posten, underbart brev var det  
    hihi va bra gumman, det glädjer mig {#lang_emotions_flower}
    kram
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10