• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • SweetLilly

Morrn morrn på er!

Denna veckan har maken semester så vi ska pyssla hemma med byggnationerna..*pust* men då ska han följa till BM iaf,det var ju trevligt!

Idag ska vi besiktiga gammelchevan, blir en trevlig liten tripp, få se vad vi hittar på efteråt. Ikväll kommer svärpäronen och grillar, svärfar ska hjälpa till att måla fasaden..

Fullt upp idag, jag som annars bara sitter här, haha.

Lilla pyret väntas 100806
  • mammailund85

Pregga- jovisst får jag flyga. From v28 har flybolagen olika gränser för hur länge man får flyga, men jag kommer vara v25 och de vi flyger med hade dessutom en ganska sen gräns. Inga läkarintyg eller så krävs enligt deras hemsida. Men jag ska skaffa fram stödstrumpor

• carohl
    SweetLilly skrev 2010-05-03 09:38:59 följande:
    Morrn morrn på er!Denna veckan har maken semester så vi ska pyssla hemma med byggnationerna..*pust* men då ska han följa till BM iaf,det var ju trevligt!Idag ska vi besiktiga gammelchevan, blir en trevlig liten tripp, få se vad vi hittar på efteråt. Ikväll kommer svärpäronen och grillar, svärfar ska hjälpa till att måla fasaden..Fullt upp idag, jag som annars bara sitter här, haha.
    Hej!

Även om det låter som att ni har mycket att göra så låter det mysigt att man gör sakerna tillsammans iaf! {#lang_emotions_laughing}
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • puchelina88

hejsan!! jaha vecka 26 i dag;) den sparkar massor där inne;) undrar va de är för nått ny bild kommer senare på magen. nu blir det mys ute i de underbara vädret med sambon

• carohl
    puchelina88 skrev 2010-05-03 10:38:44 följande:
    hejsan!! jaha vecka 26 i dag;) den sparkar massor där inne;) undrar va de är för nått ny bild kommer senare på magen. nu blir det mys ute i de underbara vädret med sambon
    Grattis till din nya vecka! {#lang_emotions_wink}
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • elinnnnn

puchelina: grattis till ny vecka. gick du inte in i en ny precis? Känns som om jag grattade dig typ i går hahaha. Jag går också in i ny vecka idag. Vecka 27 tjoho!!!!!!!! Malten: jasså ni ska till paris :) Jag ska flyga på måndag. Först till heathrow(mellanlandning) sen till kastrup. Kommer ta mer än 12 timmar från hemmets lugna vrå härborta till hemmets lugna vrå därborta. JAG är väldigt nervös, undrar så hur det kommer kännas, särskilt vid lyft och landning. det blir ju oftast ett tryck på magen :S och jag kommer då samma dag gå in i v.28, men jag har fixat flygintyg från min läkare, så det borde inte vara några problem. Hur länge ska ni vara borta? Pregga: Ja, jag har uppklippt lite längre än axlarna bara, klippte jättekort förra året. Så nu ska jag klippa bort uppklippningen i nån pageliknande frisyr. Börja om från början så att säga :) Vill gärna ha långt hår men det går inte med så mycket uppklippning som jag har nu i och med att jag har rättså tunt hår. Ser verkligen framemot klippningen. Men gud vad dyrt det är att klippa sig i sverige!!! 450kr kostar mitt. det är bara klippning och styling! :(

BF 100809
  • mammailund85

Grattis puchelina och elinnn till nya veckor! Haha jo det känns som om alla byter veckor konstant. 

elinnn vi åker fre-tis. Ska först hälsa på en kompis utanför paris och sen paris 2 nätter. Förstår att det känns jobbigt med så lång flygning också, men det kommer säkert gå bra. Ska bli rätt skönt att komma hem till Sverige va? :)   
    oj nu dunkar det på ordentligt innifrån magen, mysigt :) 
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-05-03 08:40:49 följande:
    God morgon!Idag är jag ledig! Jag älskar lediga dagar fast å andra sidan vem gör inte det?Jag sitter och väntar på en golvkille nu som förhoppningsvis ska bedömma att vi ska få nytt golv i vardagsrummet (jag ska bråka till mig det)Sen ska jag vänta på att fläktgubbarna ska komma och sätta upp fläkten jag hade ner i lördags, hihi....Igår var vi iväg och shoppade nya skor till mig, till sessan och till min sambo. Jag som har ett skomissbruk så det sjunger om det såg ett par skor med skyhöga klackar och suckade lite, min karl såg mig och sa: -vi köper de! Jag sa: -jaha och när ska jag ha de? Nä jag har så många skor och jag blir bara deprimerad av att ha nya skor utan att få använda de.Han köpte de skitsnygga skor åt mig iaf (min prins) jag kommer ju inte att vara gravid för alltid och som sagt vi har inte långt tid kvar så sen kan jag sätta på mig alla mina skor (inklusiver de nya)
    haha du hormonstinna kvinna, jag e med sko galen, haha ÄLSKAR skor :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10