Vi fortsätter, Bf aug 10
Lysmasken: Varför ska du ha tillväxt-UL? Och 2 stycken?
Lysmasken: Varför ska du ha tillväxt-UL? Och 2 stycken?
aha då förstår jag :) I vårt landsting är det bara ett UL som alla går på.
Då har vi ju samma landsting så jag antar att det är det som väntar mig med då. Fast inte de extra UL:en då jag är normalviktig. Glukos testar man i urinen eller?
Japp mitt torkar också in och blir som små hårda klumpar som luktar lite gammal mjölk typ :)
Det låter skitjobbigt. Varför skulle man spy? Hoppas jag slipper sitta där i två timmar. Men fram för allt åka någonstans utan frukost i magen låter ju livsfarligt. Det finns ju risk att jag slår ihjäl någon på vägen haha. Har en extrem mat och sovklocka nu. Får jag inte mat när jag är hungrig så är det bäst att hålla sig undan :)
När gjorde du det och fanns det någon speciell anledning till varför?
:)
Jag håller med. Hjärnan är som en deg. Blir knäpp av att inte kunna tänka och använda den som normalt. Allt tar så mycket längre tid för att jag inte kan planera längre.
Och ingen bättring är väl att vänta föörän man slutar amma. Haha. Tur att maken är så bra på att organisera :)
Det förstår jag. Katten väckte mig vid ungefär samma tid men hon är nog lättare att underhålla än sonen. Klia lite bakom örat så somnar hon om. Och jag med för en gångs skull :)
Nu LUNCH!