Vi fortsätter, Bf aug 10
jasså som rutin v 28. Ska ju till BM imorgon. Är då 27+0 och har inte nästa besök förräns 4 veckor senare och hon har inte nämt nåt om nån glukos.
jasså som rutin v 28. Ska ju till BM imorgon. Är då 27+0 och har inte nästa besök förräns 4 veckor senare och hon har inte nämt nåt om nån glukos.
Hej!
Det finns en BF-listetråd men jag kan inte adressen till den.
Välkommen!
Om det skulle vara någon fara hade mitt barn varit dött för längesedan och det är det inte!
Haha, Jag ligger fortfarande nästan på magen och sover. Blir mer och mer sidoläge dock ;)
Haha, ja det börjar bli lite svårt :)
Kan inte sluta äta morötter idag. Får stoppa in ett tuggumi i munnen snart så att jag inte sprängs.
Det kan jag tänka mig. Man ser nog rolig ut i många situationer just nu :)
Kram kram
Ja det är riktigt kvavt idag. Kan knappt andas nu för jag ätit för många morötter. Ganska mycket i magen redan :)
Nä just nu är det jobbigt. Blää och då har detta just börjat. Det kommer bli varmare. Hur fan ska detta gå?
Jag tror man behöver ganska mycket mindre än vad man tror. Jag har ännu inte köpt ett plagg men har redan fyllt en hel garderob typ :) Behöver bara kompletera med nåt i minsta storleken. Hade visst bara två pyamaser i storlek 56.