Inlägg från: den kära leken |Visa alla inlägg
  • den kära leken

Vi fortsätter, Bf aug 10

jasså som rutin v 28. Ska ju till BM imorgon. Är då 27+0 och har inte nästa besök förräns 4 veckor senare och hon har inte nämt nåt om nån glukos.

Malten skrev 2010-05-19 12:15:37 följande:
  • den kära leken

Hej!

Det finns en BF-listetråd men jag kan inte adressen till den.

Välkommen!

Madelenn skrev 2010-05-19 12:35:44 följande:
    Hejsan Tjejer. Skulle vilja lägga till mig på listan hur går jag till väga då? Jag väntar mitt andra barn som är beräknat den 3/8.
  • den kära leken

Om det skulle vara någon fara hade mitt barn varit dött för längesedan och det är det inte!

Pregga skrev 2010-05-19 12:36:06 följande:
    Var inne i duchen å gick lös med häck saxen typ-hatar hår!! nåja, magen e ju ivägen så jag ser ju inte riktigt å fick böja mig fram, kan jag ha klämt prinsen ?
  • den kära leken

Haha, Jag ligger fortfarande nästan på magen och sover. Blir mer och mer sidoläge dock ;)

Pregga skrev 2010-05-19 12:55:15 följande:
    Ok, hihi tack gumman :)
  • den kära leken

Haha, ja det börjar bli lite svårt :)

Kan inte sluta äta morötter idag. Får stoppa in ett tuggumi i munnen snart så att jag inte sprängs.

Pregga skrev 2010-05-19 13:02:58 följande:
    oj, ok...jisses det skulle ju se ut här, som en gungbräda typ..hahahahha
  • den kära leken

Det kan jag tänka mig. Man ser nog rolig ut i många situationer just nu :)

Pregga skrev 2010-05-19 13:09:06 följande:
    hahaha vilken syn, pratade med en Bm nu som sa det till mig när jag berättade om min rakning-vilken syn det där måste ha varit, å skrattade högt...mjo det såg la lite wierd ut kanske...hahaha
  • den kära leken

Kram kram

Pregga skrev 2010-05-19 13:17:22 följande:
    jo, ser la ut som en mupp! haha måste dra..hörs, kram
  • den kära leken

Ja det är riktigt kvavt idag. Kan knappt andas nu för jag ätit för många morötter. Ganska mycket i magen redan :)

SweetLilly skrev 2010-05-19 13:38:15 följande:
    kära leken; såg att du åt morötter, själv är jag hel såld på juice idag. Det är så varmt och kvavt ute och jag blev så sugen på juice, har snart druckit upp en liter hehe
  • den kära leken

Nä just nu är det jobbigt. Blää och då har detta just börjat. Det kommer bli varmare. Hur fan ska detta gå?

SweetLilly skrev 2010-05-19 13:44:37 följande:
    jag har ju astma också, har börjat att känan av den lite nu, det beror säkert på graviditeten, att lungorna pressas lite. Fuktig luft på det är ju ingen höjdare...
  • den kära leken

Jag tror man behöver ganska mycket mindre än vad man tror. Jag har ännu inte köpt ett plagg men har redan fyllt en hel garderob typ :) Behöver bara kompletera med nåt i minsta storleken. Hade visst bara två pyamaser i storlek 56.

SweetLilly skrev 2010-05-19 13:51:24 följande:
    jo förresten..igår var jag in på ellos, för de hade rea, då även på babykläder..shit, jag handlade massor.. hehe. Nu får jag inte köpa en pinal till i klädväg till Pyret! Men det är svårt att veta hur mycket man behöver och hur mycket man får.. jag vill ju inte anta att man får en massa utan vil ju nedå ha så att jag klarar mig endå..så får man ta presenterna som "bonus".
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10