Vi fortsätter, Bf aug 10
Haha, vad mys. Vad ett par veckor sen jag kolla till vår vagn. Ska ta en flukt när jag kommer hem från jobbet!
Haha, vad mys. Vad ett par veckor sen jag kolla till vår vagn. Ska ta en flukt när jag kommer hem från jobbet!
Tafsar och pratar med dem som om det vore en bäbis i kläderna ;) Haha
3 kg? Det var inte mycket.
Ny vecka här med :) Nu rullar det på minsann!
Haha. IQ-fiskmås. De är omöjliga att övertala barnmorskorna :)
Usch otohet är inte roligt. Fast jag är inte det minsta svartsjuk. Inte i det förhållande jag är nu iaf. Skulle nog ha större problem med ifall mannen undanhöll saker för mig och inte paratade med mig om hur han känner än om han hade sex med nån. Men så är jag ganska så öppen vad gäller sånt. Men det är själva ljugandet jag inte klarar av.
Med mitt ex så var jag som galen. Litade inte en sekund på honom. Kunde knappt tolerera att han pratade med en annan kvinna. Nu har jag inga problem med att min man åker på semester med sin kompis (som är kvinna) över helgen. Det är så otroligt skönt att kunna känna så. Jag vet att om det är nåt som inte fungerar mellan oss så pratar vi om det.
Pregga: Haha med mitt ex så hade jag haft problem med att han åkte iväg med en killkompis :) Men nu känns det som helt naturligt. Haha. Kan inte förklara det. Vet att det finns en del som tycker vi har lite konstigt förhållande men vi mår kanonbra båda två. Inte jämt, vi bråkar ju ibland med men vi löser ju det :)
Har för mig att man brukar säga att det inte finns något som är gratis ;)
God morgon!
Här är en till som vaknar hela tiden av minsta lilla. I morse vaknade jag kl 3 och kunde inte somna om förrän 5. KUL! Men jag har baar 21 dagar kvar att jobba. Fy farao vad gött det ska bli att av lite ledig. Trött på det här nu.
Lysmasken: Jag har inga tips. Själv sitte rjag och planerar för vilka musikfestivaler vi ska åka till i sommar :) Fast jag tog med mig 4 syskonbarn på Liseberg i lördags haha