Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

love86fia skrev 2010-03-24 19:17:19 följande:
    hejsan ny här  hur har ni de och så  hur  mår ni jag är  i  v 20 mår kanon  inte haft sån illa mående som amn kan få  någon som vill prata
    Hey tjejen å välkommen in =) svarade dg just i inboxen, japp jag ska ta reda på det :)
    lillabambi skrev 2010-03-24 19:11:46 följande:
    hahaha galning :P säter nästa min mage är större på kvällarna än dagarna...skumt de dära:) Lite avis att du ska få se din liten i morgon :)
    hehe aa det ska bli så mys å få se liten imon, jag tror att aset kommer dyka upp.....
    lillabambi skrev 2010-03-24 19:25:21 följande:
    hmm liten kanske har lagt sej längre bak helt enkelt.. det är ingen fara gummsan :)
    Hoppas du har rätt....suck, ska vräka i mig lite mer mat....hahahaha
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-24 19:30:07 följande:
    haha är du me en matgalning som mej tro ? tur jag inte går upp så mycket i vikt trots att jag äter massor :PMen får han vara med o har sagt att han ska det eller hur e de sagt? man kanske inte kan hindra..?
    haha ja asså jag ätre mängder, men det har inte vart lika mkt idag efter att chilli con carnen brände sår i röven asså....
    jo jag kan hindra han fr att vara med, sålänge inte ngt faderskap e påskrivet så har han INGA rättigheter. men om han dyker upp så ska jag låta han vara med ändå, jag behöver ju inte bete mig som ett lika stort svin som han, detta e den största händelsen i hans liv, å sen skulle han kunna använda det emot mig vid en ev vårdnadstvist, att jag inte samarbetet osv. gäller å ligga ett steg före. =)
  • Bubbis10
    Malten skrev 2010-03-24 19:45:59 följande:
    Nu kittlas den lille i magen igen, myys :)  Har framkallat 174 kort som jag håller på att sätta in i album, kommer nog ta en stund. Från vårt bröllop bla, så tjusiga vi är :)
    åå va mys ju :) min lille har gömt sig igen så det ska bli skönt med Rul imon men samtidigt oroligt.....åå bröllopskort? ska du lägga in ngt här?
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-24 19:49:32 följande:
    förstår vad du menar... Jag hoppas det kommer lösa sej mellan er iallafall till de bästa för litens skull :)  Du är en stark mamma så inga tvivel finns :) Fortsätt kämpa :)
    naaw tack, mjo jag e stark..men det kommer aldrig bli bra mellan oss 2...men kanske vi kan komunicera för lillens skull..tack gumman {#lang_emotions_wink}
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-24 19:56:15 följande:
    jo precis... allt går inte alltid att lösa men får göra de på bästa sätt :)Nu ska jag umgås med min älsk innan han åker till jobbet... Kommer tebax lite senare:) Kram så länge :)
    hellu darling, jag e inne...hahaha
    kraam
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-03-24 20:23:07 följande:
    Go kväll mina damer!!!Om exakt en vecka så vet jag hur min lilla i magen mår...Känns väldigt pirrigt måste jag säga,eftersom jag verkligen inte har en aning om hur allt står till...Hoppas allt går bra för er som har Rul imorrn oxå,själv har jag 6 lååååånga dagar kvar då =(Måste få beklaga mig lite här bara...När jag stekte hamburgare här idag så tappade jag två hamburgare rätt ner i stekpannan så det stänkte upp massa skit från pannan som rann över min handled och....Helvetes jävla skit sååååå ont det gjorde!!!!!! Satt i 1,5 tim med kyla på det för så fort jag tog bort det så sved å värkte det nå så fruktansvärt =( Sitter å tycker synd om mig själv
    ojoj tycker synd om dig med....{#lang_emotions_undecided}
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-24 21:19:21 följande:
    Jag har gått upp 6 kg hittills =) Och går in i v 19 imorgon...
    jag har gått upp ca 9 kg å är i v 20 :)

sofie och laura skrev 2010-03-24 20:55:49 följande:
    Godkväll damer!Ja idag var jag hos BM och blev ivägskickad till Lab, då mitt hb är ovanligt lågt. När jag kom till Lab så visades det sig att jag skall vara fastande sen 00.00 dagen innan suck!Bebis mår bra fina hjärtljud min lille HERRE I MAGEN
    men oj, varför ska du fasta??
    Malten skrev 2010-03-24 21:00:52 följande:
    Jag har ju inte lagt in några kort här alls, men kanske ska ta och göra det. Först ville jag inte vara officiell här, men nu spelar det ingen roll längre när jag gått så långt.  tror du att du kan sova inatt då inför RUL? Du har ju iof både sett din lille flera ggr och hört hjärtat nyligen, så du har ju inget att vara nervös för egentligen :) Men det är man ju ändå förstås...  
    asså det kommer bli svårt å sova inatt, jo jag har sett min lille flera gng nnan å allt har vart bra...men jag känner den inte lika tydligt, å det ser ut som om mitt x kommer vara med....å sist han var med på ett ul.....så var det för att höra-jag beklagar men den e borta...så det känns lite oroligt, e livrädd för en deja vu......Jo men lägg upp fota vettja, hihi
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-24 21:52:16 följande:
    tjena snyggo :) jag me hahah a:D
    haha men guu vilken tur för mig asså.....e så orolig för imon ju...hua....ska tröstäta lite glass....
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-24 21:49:46 följande:
    Idag har vi varit och hämtat vaggan hos svärföräldrarna! Den var jättefin! Ska lägga upp bild på den imorgon!
    åå men lägg upp bild så vi får se :)
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-03-24 21:59:04 följande:
    Pregga: det undrade jag med på lab, men de sa att vissa saker måste dom se när de tar detta prov och då skall jag vara fastande från 00.00 och de öppmar halv åtta och jag lämmnar ungarna vid nio på morgonen.Kommer vara sur som en bitter hm hm med ingen mat i mig!Det har oxo med att jag blir yr ofta och måste alltid lägga mig ner på marken eller golvet där jag väl befinner mig så att värmen från huvudet försvinner=( skitläskigt... vete tusan vad detta e men ngt är det iaf!Knipa ihop till v 40 ska jag iaf det kommer gå AN MINSANN!!!Ja du har ju UL imorgon HÄÄÄRLIGT
    Ok, men oj va jobbigt det där låter...hoppas verkeligen att du mår bättre snart gumman...jo jag har ju det, å jag både längtar å fasar...
    hoppas dom kan hjälpa dig snart å komma på vad det kan vara...kram
    Malten skrev 2010-03-24 21:59:22 följande:
    Jo jag vet hur det är. Vårt första UL (förra graviditeten) fick vi ju veta att den lille var död sedan 2v. bland de värsta ögonblicken i mitt liv. Men denna gång har vi ju varit på 3st VUL/UL där allt sett bra ut, så jag är inte såå orolig. Men jag kommer nog ändå ha svårt att sova imorn...
    jo samma här, jag har ju vart på 5 st vul/ul å lyssnade på liten senast i fre...å då har allt vart bra....men jag e orolig nu....känner ju inte den lille så ofta längre....men den kan ju lagt sig bakom typ...
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10