sofie och laura skrev 2010-03-24 21:59:04 följande:
Pregga: det undrade jag med på lab, men de sa att vissa saker måste dom se när de tar detta prov och då skall jag vara fastande från 00.00 och de öppmar halv åtta och jag lämmnar ungarna vid nio på morgonen.Kommer vara sur som en bitter hm hm med ingen mat i mig!Det har oxo med att jag blir yr ofta och måste alltid lägga mig ner på marken eller golvet där jag väl befinner mig så att värmen från huvudet försvinner=( skitläskigt... vete tusan vad detta e men ngt är det iaf!Knipa ihop till v 40 ska jag iaf det kommer gå AN MINSANN!!!Ja du har ju UL imorgon HÄÄÄRLIGT
Ok, men oj va jobbigt det där låter...hoppas verkeligen att du mår bättre snart gumman...jo jag har ju det, å jag både längtar å fasar...
hoppas dom kan hjälpa dig snart å komma på vad det kan vara...kram
Malten skrev 2010-03-24 21:59:22 följande:
Jo jag vet hur det är. Vårt första UL (förra graviditeten) fick vi ju veta att den lille var död sedan 2v. bland de värsta ögonblicken i mitt liv. Men denna gång har vi ju varit på 3st VUL/UL där allt sett bra ut, så jag är inte såå orolig. Men jag kommer nog ändå ha svårt att sova imorn...
jo samma här, jag har ju vart på 5 st vul/ul å lyssnade på liten senast i fre...å då har allt vart bra....men jag e orolig nu....känner ju inte den lille så ofta längre....men den kan ju lagt sig bakom typ...