Inlägg från: den kära leken |Visa alla inlägg
  • den kära leken

Vi fortsätter, Bf aug 10

SweetLilly skrev 2010-06-07 11:38:32 följande:
    ang sammandragningar; mina har börjat att kännas en del ibland. Det verkligen stränar och drar och ömmar lite. Det är just om jag rör mig, tex om jag står upp länge.
    men jag sitter ju oftast på baken så de flesta känns inte
    Haha, ja stå upp orkar man inte göra för länge.
  • den kära leken
    Pregga skrev 2010-06-07 12:11:28 följande:
    hahahaha ja man kan ju hoppas att dom sett värre än en själv så det inte blir en WOW, det där va rejält! haha då dör jag nog av skam asså....
    den kära leken skrev 2010-06-07 10:06:36 följande:
    Min dansar också så fort vi spelar musik. :)
    haha sedär ja, vi har ngt gemensamt :)
    Ja inte verkar det vara många saker vi har gemensamt annars ;)
  • den kära leken
    Pregga skrev 2010-06-07 12:21:59 följande:
    hahaah hon kanske protesterar, HEY wtf is that??!! bäst å trycka sig bortåt, hahahahahaha
    Haha. Ja kanske den gör med men de trycken kommer oftast när vi inte har sex :) Det är riktiga sammandragningar när jag får orgasm. Har bara haft då
  • den kära leken
    SweetLilly skrev 2010-06-07 12:34:32 följande:
    lycko er som har sex Här har det bara blit en enda gång sen december!
    Tapapr sugen när man liksom får vända och luta och knappt kan röra sig.
    "vänta lite.." "ta bort där.." Vänta så ska jag.." "aj inte där.." nej det blir bara ett besvär.
    Men lusten har ökat, drömmer helt galna drömmar haha. kan inte ens tänaka mig hur maken känner det!
    En gång sen i december!? Oj då hade jag dött. Här är det var och varannan dag :) Klart vi har ändrat på ställningarna något haha
  • den kära leken

Så blev jag moster igen då :) Allt har gått bra och de var så lyckliga. Efter 3 veckors värkar var 20 minut så kan man ju förstå att det är ganska skönt just nu haha.

• den kära leken

Och angående viktökning så har jag lagt på mig 13 kg än så länge. Blir väl en 5 kg till om man ska tro det man läser :)

• den kära leken
    elinnnnn skrev 2010-06-07 15:55:41 följande:
    den kära leken: grattis till dig, nyblivna moster, igen :D och grattis till din syster. blev det en pojke eller flicka? :D
    En pojke på nästan 4 kg och 50 cm. Helt underbart. Jag är så glad.
  • den kära leken
    SweetLilly skrev 2010-06-07 16:50:17 följande:
    hehe jo jag hade mycket väl velat ha oftare men jag har så ont i kroppen att det blir besvärligare än skönt tyvärr..
    Jag förstår det. Ni får ta igen det senare :)

Tack för alla grattis :)
  • den kära leken
    ssssssss8 skrev 2010-06-07 20:57:33 följande:
    Är det någon av er som planerat att använda tygblöjor? Är faktiskt lite intresserad själv men vet faktiskt inte om jag kommer att palla att tvätta så mycket.
    Japp vi planerar att använda det. Orkar inte dra hem så mycket blöjor eller springa med soppåsar. Men vi väntar kanske 1-2 månader så det finns nån rumpa att sätta på :) Har hört att de i början kan va lite svåra att få att passa när ungen när nyfödd.
  • den kära leken

Nallephumamma: Jag har en kompis som slutade snusa och då använde riven ingefära under läppen. Det går bra att krama samt att det ger samma brännande känsla som snus.

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10