Inlägg från: den kära leken |Visa alla inlägg
  • den kära leken

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-06-07 08:41:03 följande:
    ok, hm jag kan ju äta hur mkt som helst utan stopp, men som du säjer dock så kan jag åxå få svårt å andas men har inte kopplat det till mat intaget..hm, det ska jag tänka på nästa gng...
    men det skrämmer mig när det kommer blod, men jag tog en tampong å kikade efter å jag ser inget fr muttan...suck, men blod skrämmer slag på mig nu...får en extrem flashback..
    JAg kan verkligen förstå det. Så klart man blir rädd för minsta lilla bloddroppe när man varit med om det du varit med om. Men det kommer ju antagligen från anus och det är ju ingen fara utan en vanlig åkomma hos gravida.
  • den kära leken
    Pregga skrev 2010-06-07 08:47:07 följande:
    Du milde tid......ja dessa polacker, haha men dom jobbar bra. Efter att polisen bröt upp min dörr (nej ingen razzia) utan oro för mig så fick jag med en ny ytterdörr, haha jag hade en sån där säkerhets dörr innan så att dom ens fick upp den, dörren kostar ju 15.000 men det kom ett par samma dag å fixade det, trodde jag skulle få betala den själv å blev smått nervös, men inte...hihii
    Nej sådana utgifter är aldrig roliga så det var tur att du slapp betala själv.
  • den kära leken
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-07 08:56:58 följande:
    Hej era " tjockisar"  Hur är det med magarna????
    Halloj. Jorå här börjar det blir trångt samt att sparkarnas kraft börjar tillta.

hur är det själv?
  • den kära leken

Kollade nyss min mobil och såg då att jag fått mess från syrran vid 2-tiden inatt. 3 minuter mellan onda värkar så de har åkt till förlossningen. Åhh vad spännande.

• den kära leken
    Pregga skrev 2010-06-07 09:15:15 följande:
    ååhh det e verkeligen spännande ju :) haha ska du bli moster nu då ju, kanske igen....guu va man längtar nu, samtidigt som det e såå skönt å mys att vara gravid:)
    Ja det är spännande och skönt för henne som haft värkar i 3 veckor nu. Var visst öppen 4 cm när de kollade henne i veckan så jag kan mycket väl vara moster nu för vad blir det sjunde gången haha. Lika roligt varje gång. Ja jag njuter av att vara gravid och veta var jag har min unge haha. Men den får gärna titta ut runt mitten av augusti.
  • den kära leken
    Pregga skrev 2010-06-07 09:27:24 följande:
    ok, men va skönt för henne att det satt igång nu då ju, Grattis till att bli moster igen då, haha ja visst e det mys att vagga fram de små, men som du säjer jag tror det blir skönt i aug när dom kikar ut :)

Tjejer

jag tror bestämt att jag har en liten discoprins i magen, spelar en viss låt på youtube nu å han kickar loss direkt, hahahaha
    Min dansar också så fort vi spelar musik. :)
  • den kära leken

Jag hoppas med vi slipper gå över tiden men räknar med att göra det. Eller förbereder mig på att göra det. Annars tror jag ingeting om när den kommer. Mamma har haft alla varianter och även syrrorna. Bara jag slipper 3 veckor lång förlossning som syrran haft nu. Phuu

• den kära leken

Nu fick jag mess igen. Nu är hon öppen 8 cm och har slutat kräkas så snart blir det bäbisgos :) Haha vad roligt att allt verkar gå bra för dem.

• den kära leken
    Mandy86 skrev 2010-06-07 10:07:28 följande:

Godmorgon!

BM besök lite senare idag..allt går så fort just nu =)

Lillan sparkar inte alls lika kraftigt eller ofta längre, tror bebisen fixerar sig lite..mest underligt när man är van att känna av rörelser med jämna mellanrum hela dagen

Kram på er

JA det kommer nog kännas superskumt när man inte känner den lika mycket längre och ännu märkligare när den är ute.

Vi ska till BM först om 3 veckor men då har vi UL med. Längtar så jag håller på att dö efter det.
  • den kära leken
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-07 10:10:59 följande:
    Fy har hon haft förvärkar så länge? Gud vad jobbigt för henne.
    Ja ganska jobbigt. Att inte få sova ordentligt verkar nästan värst. Men hon är en riktigt fighter.
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10