Inlägg från: den kära leken |Visa alla inlägg
  • den kära leken

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-06-10 13:52:16 följande:
    jaså?? hm, den tanken slog mig aldrig....kanske e det då...
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-10 13:48:20 följande:
    Aha tack för hjälpen hihi. Snacka om att vara nollstäld på räkningen
    Fattade som bäst nu hur du räknade hihi....

Pregga sötnos är du rädd så kontakta din bm ang att du blöder där bak,men som plåster på såren kan jag säja du kan nog vara 250% lugn för jag har så med och VARJE dag.
    mja jag e inte rädd att det blöder därbak, hihi utan vill bara vara säker på att det e därifrån, men det tror jag för det kommer bara när jag gör nr 2 ju...:/
    Jo jag var på nån sån info om rygg/fogbesvär på MVC för ett par månader sen. Då hade hon med sig ett bäcken och visade och det var bra för nu förstår jag lite mer vad det är som ska lossas på :)
  • den kära leken
    SweetLilly skrev 2010-06-10 13:59:14 följande:
    ja visst ja, vad beror det på? jag kommer inte ihåg nåt som folk säger, total guldfisk..
    Men förstår att du är lite extra spänd då!
    :) Det beror på om moderkakan följt med upp när livmoder växt eller om den sitter för själv öppningen. Då blir det KS. Själv lider jag av teflonminne ;)
  • den kära leken
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-10 14:02:24 följande:
    Kommer garanterat från hål nr 2.

har sån jäkla huvudvärk nu och denna jäkla halsbrännan lever rövare
    Ja jag blir galen på halsbrännan. Ingen sur mat så som frukt eller jos, ingen stark mat och inte äta innan man går och lägger sig längre. Är skithungrig på morgonen när jag vaknar.
  • den kära leken
    Mandy86 skrev 2010-06-10 14:02:40 följande:
    oh vad nervös jag blev nyss efter mitt toa besök..avföringen var svart!

har läst nu att det är pga. järntabletterna jag äter (niferex) som jag började med förra veckan.
    jag tar endast 1 tablett om dagen

så..nu kan jag lugna mig igen..men en del ska man va med om
    Haha, ja vet man inte om det kan man bli lite skraj. Jag blir dessutom lös i magen av järntabletterna. Svart racerbajs kan vara ganska skrämmande ;)
  • den kära leken
    Pregga skrev 2010-06-10 14:01:01 följande:
    ok, tack så mkt för att du delar med dig, känns ju lite mer tryggt nu då...tack {#emotions_dlg.flower}
    Så lite så. Vi delar ju med oss alla hela tiden. :)
  • den kära leken
    SweetLilly skrev 2010-06-10 14:06:15 följande:
    aaah då är jag med..ett tag iaf, jag kanske frågar igen sen
    Haha, ett var i guldfisksskålen bara så ;)
  • den kära leken
    carohl skrev 2010-06-14 07:02:33 följande:
    Godmorgon tjejer!

Jag orkar inte läsa bakåt men jag ser att vi har en ny tjej på tråden, roligt! Välkommen!

Här hemma har det varit full rulle. Igår hade vi besök från mina svärföräldrar hela dagen från morgonen. Det var mycket skoj men jag var ett kolli på kvällen.
    Nu ska jag vara lite negativ men vilket skitväder vi har! När ska sommaren infinna sig kan man ju fråga?

Annars så går det framåt för mig som för alla andra Skrattande Jag har planerat att börja tvätta upp lillans kläder. I vilken vecka har ni tänkt att börja packa er förlossningsväska?

Nu ska jag hoppa in i duschen för att sen packa Michelles väska som ska på kollo idag, stackarn i regnet...
    God morgon.

Åhh själv är jag överlycklig för detta väder. Så länge det håller sig under 20 grader så kommer jag vara så glad.

Mannen min tyckte vi skulle plocka fram en väska och börja lägga ner saker redan nu så man kunde lägga ner dem när vi kom på. Så jag ska väl leta upp en väska och ställa fram ganska snart.

10 arbetsdagar kvar sen en välbehövlig semester innan föräldraledigheten. Ska bli så jäkla gött då jag inte hade någon semester förra sommaren.

Var och träffade syrrans nyfödda i fredags, 5 dar gammal. Åhh det blir ju inte mindre verkligt att man ska ha barn när man håller i en sån liten.
  • den kära leken
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-14 07:38:35 följande:
    Godmorgon snyggingar

Jösses har nu imorse försökt raka benen och vist det gick men man höll ju på att spy när man fick kläma ihop sig som en havande höna i skitande ställning.
    HUR bär ni er åt?
    Att raka det mera heligare stället är ju verkligne inget jag kan göra nu alls och be mannen tar ju tid.
    Vill inte komma in till förlossningen med en stor skogsdunge juh.
    Hur fixar ni allt det där?

Ang bb väskan så har vi redna börjat fixa det lite grann
    Vi är ute i goooood tid
    Jag har inga tips. Har inte rakat/vaxat/epilerat på många år nu. Det är väldigt skönt att slippa.
  • den kära leken

HAr ni skrivit era förlossningsbrev ännu? Har ni något speciellt med där?

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10