carohl skrev 2010-06-14 07:02:33 följande:
Godmorgon tjejer!
Jag orkar inte läsa bakåt men jag ser att vi har en ny tjej på tråden, roligt! Välkommen!
Här hemma har det varit full rulle. Igår hade vi besök från mina svärföräldrar hela dagen från morgonen. Det var mycket skoj men jag var ett kolli på kvällen.
Nu ska jag vara lite negativ men vilket skitväder vi har! När ska sommaren infinna sig kan man ju fråga?
Annars så går det framåt för mig som för alla andra

Jag har planerat att börja tvätta upp lillans kläder. I vilken vecka har ni tänkt att börja packa er förlossningsväska?
Nu ska jag hoppa in i duschen för att sen packa Michelles väska som ska på kollo idag, stackarn i regnet...
God morgon.
Åhh själv är jag överlycklig för detta väder. Så länge det håller sig under 20 grader så kommer jag vara så glad.
Mannen min tyckte vi skulle plocka fram en väska och börja lägga ner saker redan nu så man kunde lägga ner dem när vi kom på. Så jag ska väl leta upp en väska och ställa fram ganska snart.
10 arbetsdagar kvar sen en välbehövlig semester innan föräldraledigheten. Ska bli så jäkla gött då jag inte hade någon semester förra sommaren.
Var och träffade syrrans nyfödda i fredags, 5 dar gammal. Åhh det blir ju inte mindre verkligt att man ska ha barn när man håller i en sån liten.