Malinski79 skrev 2010-07-29 10:20:33 följande:
Morrn morrn!!
Idag är det dax att gå till bm igen,men inte förrän 13.30 ska jag va där..Ska bli spännande att få veta hur den lilla ligger för jag tycker det bökas på nå alldeles enormt, så ska bli ska bli spännande att se om den fortfarande ligger med huvudet neråt...Sen är det eventuellt dags för ny blodgruppering (har nå antikroppar i mitt blod)..Annars är det ett "vanligt" besök

Sen hoppas jag på att ev behöva gå dit bara 1 gång till

Har ett besök inbokat den 12/8, men sen kan den lilla få komma inom 2 v (vi har 2v mellan besöken här).

Kan INTE förstå att det är så pass nära att jag har min prinsessa här
Kollade oxå på Livet på BB igår...Det är TUR man vet att de inte är sååå handlingsförlamade här iaf, här rusar de ju iväg med bebisen om det är något "fel"...För det såg verkligen inte trevligt ut
Nä tacka vet jag att kolla på Sjukhuset istället, det känns mer verkligt där

Imorse va det förlossning igen och tårarna rann lika mycket idag igen

Hon ligger nog säkert neråt fortfarande. Min bökar och stökar också massor men är fortfarande vänd neråt

Lät krångligt det där med blodet, hoppas det går bra!
Jag har också mina besök med 2 veckors mellanrum, nästa besök är den 9:e och om jag föder tidigt så har jag ett till besök 2 dagar innan bf, hihi vi får väl se... Jag tänker att bara för att hon har verkat vara på väg ut tidigare så kommer jag nog gå över tiden. Fast hela min kropp skriker att snart är hon här!! Vilket gör en jätteglad men en vecka till åtminstone vill jag ha henne inne.
Ja tänk att snart är våra flickor här!!