Vi fortsätter, Bf aug 10
God morgon alla!
Åhh korsord, det var länge sedan. Jag och maken brukade lösa ihop. Just för tillfället är det dock mest fotboll på kvällen. Jag och trollet hejar ikapp :)
Lillabambi: Vad roligt med nytt hus. Så mycket man vill göra i början bara. Vi köpte hus för 1,5 år sedan. Helt underbart är det.
Vad gäller diskussionen från igår. Alla har sitt sätt att hantera oro på. Klart att det finns oro hos alla blivande föräldrar men man väljer på vilket sätt man hanterar den. Jag anser att det är upp till mig hur jag hanterar min oro och jag får själv ta ansvar för den. Jag bestämde mig från början att inte oroa mig just eftersom vägen fram till att bli gravid varit så jobbig. Vi har alla våra historier som påverkar oss och ens jävligheter går inte att jämföra med någon annans. I så fall kan vi alla hålla käften för det finns väldigt många som har det väldigt mycket värre än vad vi har det.
Jag vill också säga att jag många gången upplevt tråden som orättvis. Det gäller olika regler för olika männsikro här inne. Vissa saker får man prata om och andra inte och det är inte vi tillsammans som bestämt det utan någon enstaka. Jag ser det dock som vår allas tråd.

äntligen. Ska springa ner i tvättstugan och starta en maskin så man har lite rena kläder med sig på lördag.