-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Eller rosa! Den är ganska skarpt rosa och kan vara läcker för att "tjeja" till vagnen med ljusblå åkpåse...
-
Har beslutsånget. Ska köpa en begagnad Bee. Men ska jag ta den gamla modellen eller nya Bee+? Vilka är Bee+ fördelar?
Min bebis är 5 månader så än så länge är hon liten. Men de växer ju fort... ;) -
Tack för alla bra tips!! Har varit och hämtat vagnen och det blev en röd. Min Cam är blå och jag ville ha variation och maken vägrade rosa... = röd. Sen hade jag sån tur att jag sprang på en röd åkpåse från Babytravel som matchar perfekt för en hundring på loppis. Funkar helt OK till att börja med, så slipper jag växla åkpåse mellan Bee och Cam.
Ska prova att få ner Been i en gammal resväska imorgon och se om det funkar. Vore skönt att slippa köpa ett resefodral... -
Vi har införskaffat Bee's vagnväska, men endast pga att väskan har så bra andrahandsvärde. Förutsatt att den klarar vår kommande resa oskadd så ska vi nog få tillbaka en del när vi säljer den senRenstjärna skrev 2010-09-25 18:56:12 följande:Tack för alla bra tips!! Har varit och hämtat vagnen och det blev en röd. Min Cam är blå och jag ville ha variation och maken vägrade rosa... = röd. Sen hade jag sån tur att jag sprang på en röd åkpåse från Babytravel som matchar perfekt för en hundring på loppis. Funkar helt OK till att börja med, så slipper jag växla åkpåse mellan Bee och Cam.
Ska prova att få ner Been i en gammal resväska imorgon och se om det funkar. Vore skönt att slippa köpa ett resefodral...
- hoppas jag iaf *harkel*
-
Hur ska du använda den? Ska du resa med den? Då skulle jag välja en billig Bee. Vill du ha den länge skulle jag absolut välja Bee+.resemamman skrev 2010-09-25 16:59:25 följande:Har beslutsånget. Ska köpa en begagnad Bee. Men ska jag ta den gamla modellen eller nya Bee+? Vilka är Bee+ fördelar?
Min bebis är 5 månader så än så länge är hon liten. Men de växer ju fort... ;) -
Är det någon som haft problem med ryggstödet på sin Bee plus eller bee? Min har fastnat i liggläge och går inte att ta upp eller ner och då kan jag ju inte fälla ihop vagnen... Någon som vet om jag råkat göra något som låst knappen?

-
Oj, låter knepigt. Är du säker på att gnen är helt uppfälld (kan du se de gröna plupparna på varje sida av handtaget som indikerar på att vagnen är uppfälld) Jag har aldrig haft liknande problem, kanske kan du ringa till Bugaboo service avdelning imorgon för att höra vad du kan göra.YayasMami skrev 2010-09-26 13:07:00 följande:Är det någon som haft problem med ryggstödet på sin Bee plus eller bee? Min har fastnat i liggläge och går inte att ta upp eller ner och då kan jag ju inte fälla ihop vagnen... Någon som vet om jag råkat göra något som låst knappen?

-
Awww tack! Jag hade råkat ha den i det läget som du beskriver, tyckte väl att den kändes lite vinglig haha...Stargirl skrev 2010-09-26 13:18:21 följande:Oj, låter knepigt. Är du säker på att gnen är helt uppfälld (kan du se de gröna plupparna på varje sida av handtaget som indikerar på att vagnen är uppfälld) Jag har aldrig haft liknande problem, kanske kan du ringa till Bugaboo service avdelning imorgon för att höra vad du kan göra.
-
jäklar vad PF åkpåsen luddar
de vill jag inte minnas att min förra gjorde
nu e den iaf tvättad och ska köra ett ryck över den med en klädborse.... tror ni den kommer sluta ludda?
-
Hehhe.....ja lätt hänt. Men bra hålla koll på det. Funkar det nu eller är ryggstödet fortfarande fast?YayasMami skrev 2010-09-26 13:35:33 följande:Awww tack! Jag hade råkat ha den i det läget som du beskriver, tyckte väl att den kändes lite vinglig haha...