-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Jag tycker vår dotter satt dåligt i gamla Bee'n och då var hon lite över 2 år och ca 92 cm. Hon såg gigantisk ut i den. Nu var Bee'n inte hennes vagn utan vår lilla sons så det spelade ingen roll. Men jag blir lite förundrad varje gång jag läser att ni har "såpass gamla" barn i bee'n. Jag tycker nästen att det ser märkligt ut när hon sitter i Bee+ också.... Kanske är det bara för att jag är så van vid att se lilla Lucas i vagnen
Nu är hon ca 95 cm och vi har inte testat att höja ryggen än för det är som sagt inte hennes vagn.
-
Tullemi skrev 2010-09-24 21:33:44 följande:Jag tycker vår dotter satt dåligt i gamla Bee'n och då var hon lite över 2 år och ca 92 cm. Hon såg gigantisk ut i den. Nu var Bee'n inte hennes vagn utan vår lilla sons så det spelade ingen roll. Men jag blir lite förundrad varje gång jag läser att ni har "såpass gamla" barn i bee'n. Jag tycker nästen att det ser märkligt ut när hon sitter i Bee+ också.... Kanske är det bara för att jag är så van vid att se lilla Lucas i vagnen
Nu är hon ca 95 cm och vi har inte testat att höja ryggen än för det är som sagt inte hennes vagn.
är det inte som du säger för att ni är vana att se lilplutt i kärran, då upplever ni henne som "för stor"?!
-
T.o.m storebror 5 år och 2 månader får plats i Bee+. Även om han väger nåt kilo över rek. maxvikt... Men i nödfall så har det gått... Storleksmässigt helt okej. Lillsyster 2 år och 2 mån (ca 90 cm) har gott om plats kvar. Vi har den fullt utdragen i ryggen, men oftast inte hela sittdelen utdragen mer än när hon sover i den.Tullemi skrev 2010-09-24 21:33:44 följande:Jag tycker vår dotter satt dåligt i gamla Bee'n och då var hon lite över 2 år och ca 92 cm. Hon såg gigantisk ut i den. Nu var Bee'n inte hennes vagn utan vår lilla sons så det spelade ingen roll. Men jag blir lite förundrad varje gång jag läser att ni har "såpass gamla" barn i bee'n. Jag tycker nästen att det ser märkligt ut när hon sitter i Bee+ också.... Kanske är det bara för att jag är så van vid att se lilla Lucas i vagnen
-
Fick vår plussare till ett tokbra pris åxå, annars hade jag nog aldrig kommit till skott....Tant Pruselius skrev 2010-09-24 21:31:27 följande:
jag förstår dig, jag skulle oxå ha köpt den....om jag inte fick denna till et tokbra pris och sedan som sagt gillar jag "vingarna" som ger den en mer ombonad känsla.... -
Mmmm, samma härbohusbebis skrev 2010-09-24 21:39:23 följande:Fick vår plussare till ett tokbra pris åxå, annars hade jag nog aldrig kommit till skott....
-
vad för priser? Nya eller Beg? Bohusbebis - var det du som köpte den med rosa suffla på blocket väll?
-
Jäpp. Fast det blev ett byte... Väldigt förmånligt för min del.Tant Pruselius skrev 2010-09-24 21:42:05 följande:vad för priser? Nya eller Beg? Bohusbebis - var det du som köpte den med rosa suffla på blocket väll? -
Vi köpte ny. En Bee special edition (beige bas med offwhite sufflett) och:Tant Pruselius skrev 2010-09-24 21:42:05 följande:vad för priser? Nya eller Beg? Bohusbebis - var det du som köpte den med rosa suffla på blocket väll?
-en extra sufflett i svart
-en svart sittdyna
-Bugaboo vagnsväska som passar till Bee+
...allt för 6400:-
Jag är en bra kund
-
Fast det är klart, eftersom jag tyckte att jag "tjänade" så mycket på vagnsbytet så har jag "extrautrustat" den Bee:et oförskämt mycket... Så snart kostade den ganska mycket. Men har stor "garderob"...bohusbebis skrev 2010-09-24 21:45:45 följande:Jäpp. Fast det blev ett byte... Väldigt förmånligt för min del.
-
vabohusbebis skrev 2010-09-24 21:45:45 följande:Jäpp. Fast det blev ett byte... Väldigt förmånligt för min del.
?? *nyfiken*