-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Det är möjligt att den går att beställa,be butiken kolla om de kan ta hem den gamla Bee.röd chili skrev 2011-01-01 22:39:16 följande:Vet ni möjligen om den gamla modellen finns att köpa hos någon babyaffär i Sverige??
Vill helst köpa en ny.
Tips mottages tacksamt!!
Kram -
Hej hopp från Thailand. Vi har med oss vår Bee+ och den funkar ypperligt. Underbar att köra runt med, även om den ibland kan vara lite svår att få in i en tuktuk. Bee'n var "missing bagage" i hela 8 dagar så vi fick köpa en sulky här och man märker verkligen skillnad på vagn och vagn
. Det var trots allt ingen skitvagn vi köpte för den kostade ca 1600:- (svenska kronor) men Bee'n is the thing
.
-
Nu är jag glad och nöjd ägare till en plusare jag med
-
Grattis!Tant Pruselius skrev 2011-01-02 16:51:36 följande:Nu är jag glad och nöjd ägare till en plusare jag med
-
röd chili skrev 2011-01-01 18:35:32 följande:Nu börjar det närma sig för en ny liten bebis till familjen.
Jag kommer att köpa en Bee men vet inte om jag ska ha den gamla modellen eller +.
Till stor del kommer endast vagnens chassi användas flitigt i början då det blir bilstolen som tar plats. Sedan så är det väl hela vagnen som används under ca 1 år. Har den storra buggan som x-tra. Jag har haft den äldre Bee-modellen förut och var mycket nöjd med den men nu undrar jag om jag hellre ska satsa på + denna gång?
Verkar svårt att få tag på föregående modell.
Jag vet att det är svårt att råda men: Vad tror ni? Vilken ska inköpas?Kan inte hitta den gamla modellen så det lutar väl åt att jag måste köpa +modellen.
Bra pris hos Babytrader!!
-
Tack!!
älskade den gamla så jag hoppas jag ska gilla denna minst lika mkt
Röd chili - vad blir priset där? Här i Sthlm finns en butik som har 20% på 3st plusare ( dem ska sälja ut för flytt) -
Babytrader säljer för 479 Euro - cirka 4500:- + frakt (detta gäller bee +)Tant Pruselius skrev 2011-01-02 19:42:57 följande:Tack!!
älskade den gamla så jag hoppas jag ska gilla denna minst lika mkt
Röd chili - vad blir priset där? Här i Sthlm finns en butik som har 20% på 3st plusare ( dem ska sälja ut för flytt)
Har mycket bra erfarenhet av dem!! Seriösa och hjälpsamma!
Vill du maila mig vilket pris och affär i Sthlm? Kanske de kan skicka?? -
Glömde att berätta att jag vill ha de gama modellen.
Är det någon som vet om någon babyaffär i centrala Sthlm har den gamla modellen Bugaboo Bee hemma???
Min man är på resande fot och kan då ta den hem till oss. Det måste vara inne i centra Shlm då han bara har någon timme på sig för "egen tid". -
Thj,
Vad glad jag blev när jag såg P&Ts liggdel i Bee+
. Vi behöver en liggdel som vi kan lyfta ur och bära och funderar på att köpa Bee+. Hur sätter du fast liggdelen i vagnen? Har du ngr remmar eller liknande för att den inte skall åka av?
Tack. -
Jag har bara lagt i den,men kan tänka mig att den går att sätta fast med selen,kan kolla det om du villksthlm skrev 2011-01-02 23:39:05 följande:Thj,
Vad glad jag blev när jag såg P&Ts liggdel i Bee+
. Vi behöver en liggdel som vi kan lyfta ur och bära och funderar på att köpa Bee+. Hur sätter du fast liggdelen i vagnen? Har du ngr remmar eller liknande för att den inte skall åka av?
Tack.
Kram