• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • thj
    röd chili skrev 2011-01-01 22:39:16 följande:
    Vet ni möjligen om den gamla modellen finns att köpa hos någon babyaffär i Sverige??
    Vill helst köpa en ny.
    Tips mottages tacksamt!!
    Det är möjligt att den går att beställa,be butiken kolla om de kan ta hem den gamla Bee.
    Kram
    Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • Tullemi

Hej hopp från Thailand. Vi har med oss vår Bee+ och den funkar ypperligt. Underbar att köra runt med, även om den ibland kan vara lite svår att få in i en tuktuk. Bee'n var "missing bagage" i hela 8 dagar så vi fick köpa en sulky här och man märker verkligen skillnad på vagn och vagn . Det var trots allt ingen skitvagn vi köpte för den kostade ca 1600:- (svenska kronor) men Bee'n is the thing  .

Milea 080217 Lucas 100202
  • BeeWee
    Tant Pruselius skrev 2011-01-02 16:51:36 följande:
    Nu är jag glad och nöjd ägare till en plusare jag med
    Grattis!
  • röd chili
    röd chili skrev 2011-01-01 18:35:32 följande:
    Nu börjar det närma sig för en ny liten bebis till familjen.

Jag kommer att köpa en Bee men vet inte om jag ska ha den gamla modellen eller +.

Till stor del kommer endast vagnens chassi användas flitigt i början då det blir bilstolen som tar plats. Sedan så är det väl hela vagnen som används under ca 1 år. Har den storra buggan som x-tra. Jag har haft den äldre Bee-modellen förut och var mycket nöjd med den men nu undrar jag om jag hellre ska satsa på + denna gång?
    Verkar svårt att få tag på föregående modell.

Jag vet att det är svårt att råda men: Vad tror ni? Vilken ska inköpas?

Kan inte hitta den gamla modellen så det lutar väl åt att jag måste köpa +modellen.

Bra pris hos Babytrader!!

• Tant Pruselius

Tack!! älskade den gamla så jag hoppas jag ska gilla denna minst lika mkt Röd chili - vad blir priset där? Här i Sthlm finns en butik som har 20% på 3st plusare ( dem ska sälja ut för flytt)

• röd chili
    Tant Pruselius skrev 2011-01-02 19:42:57 följande:
    Tack!! älskade den gamla så jag hoppas jag ska gilla denna minst lika mkt Röd chili - vad blir priset där? Här i Sthlm finns en butik som har 20% på 3st plusare ( dem ska sälja ut för flytt)
    Babytrader säljer för 479 Euro - cirka 4500:- + frakt  (detta gäller  bee +)

Har mycket bra erfarenhet av dem!! Seriösa och hjälpsamma!

Vill du maila mig vilket pris och affär i Sthlm? Kanske de kan skicka??
  • röd chili

Glömde att berätta att jag vill ha de gama modellen.

Är det någon som vet om någon babyaffär i centrala Sthlm har den gamla modellen Bugaboo Bee hemma???

Min man är på resande fot och kan då ta den hem till oss. Det måste vara inne i centra Shlm då han bara har någon timme på sig för "egen tid".

• ksthlm

Thj,

Vad glad jag blev när jag såg P&Ts liggdel i Bee+Glad. Vi behöver en liggdel som vi kan lyfta ur och bära och funderar på att köpa Bee+. Hur sätter du fast liggdelen i vagnen? Har du ngr remmar eller liknande för att den inte skall åka av?

Tack.

• thj
    ksthlm skrev 2011-01-02 23:39:05 följande:
    Thj,

Vad glad jag blev när jag såg P&Ts liggdel i Bee+Glad. Vi behöver en liggdel som vi kan lyfta ur och bära och funderar på att köpa Bee+. Hur sätter du fast liggdelen i vagnen? Har du ngr remmar eller liknande för att den inte skall åka av?

Tack.
    Jag har bara lagt i den,men kan tänka mig att den går att sätta fast med selen,kan kolla det om du vill
    Kram
    Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6