-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
visst var det väll typ babyproffsens egna lift som va bra oxå?!thj skrev 2011-01-02 23:40:23 följande:Jag har bara lagt i den,men kan tänka mig att den går att sätta fast med selen,kan kolla det om du vill
Kram -
Vi hade babyproffsens egna ligglift, var sjuuukt bra älskade den o ska spara den till nästa baby.
-
Straw - vad kostar den cirkus? Du har ingen bild på den i been?
-
Den kostade ca 500 o den har en egen liten suflett som går att ta bort vilket var ett måste för oss då dottern föddes i januari o det inte var speciellt lockande att gå omkrin. Med henne med -20 vinande i ansiktet få man bar liften. Finns nya på både tradera o blocket :0)
-
Den ska vara bra har jag hört,likaså funkar teutonia lite står men det går.Tant Pruselius skrev 2011-01-03 00:50:28 följande:visst var det väll typ babyproffsens egna lift som va bra oxå?!
Kram -
Hej tjejer! Jag funderar på att köpa en begagnad bee, den är inköpt i augusti tror jag. Kan det då vara bee +? När kom den ut i affärerna? Jag vill nämligen ha en bee+, så att det går att förlänga rygg och sits.
Vad tycker ni är ett rimligt pris att betala för en begagnad vagn som är ca 4-5 månader? Sparsamt använd. -
det kan vara av den äldre också så dubbelkolla med säljaren... finns ju fortfarande den gamla att köpa ny så, som sagt bäst att du dubbelkollar... oftast står det + eller plus i annonsen och om inget står skulle jag ta förgivet att det är av den äldre... finns det ingen bild?Groddansmamma skrev 2011-01-03 19:22:37 följande:Hej tjejer! Jag funderar på att köpa en begagnad bee, den är inköpt i augusti tror jag. Kan det då vara bee +? När kom den ut i affärerna? Jag vill nämligen ha en bee+, så att det går att förlänga rygg och sits.
Vad tycker ni är ett rimligt pris att betala för en begagnad vagn som är ca 4-5 månader? Sparsamt använd. -

Står inget om plus i annonsen, men det står att ryggen går att förlänga ser jag nu. Vad tycker ni om pris?Tant Pruselius skrev 2011-01-03 22:07:29 följande:det kan vara av den äldre också så dubbelkolla med säljaren... finns ju fortfarande den gamla att köpa ny så, som sagt bäst att du dubbelkollar... oftast står det + eller plus i annonsen och om inget står skulle jag ta förgivet att det är av den äldre... finns det ingen bild? -
det där är den gamla...
vad har dem satt för pris -
ryggen går inte att förlänga på den vagnen då det är den gamla vagnen!Groddansmamma skrev 2011-01-03 22:37:34 följande:
Står inget om plus i annonsen, men det står att ryggen går att förlänga ser jag nu. Vad tycker ni om pris?