• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • Tant Pruselius
    thj skrev 2011-01-02 23:40:23 följande:
    Jag har bara lagt i den,men kan tänka mig att den går att sätta fast med selen,kan kolla det om du vill
    Kram
    visst var det väll typ babyproffsens egna lift som va bra oxå?!
  • straw2008

Vi hade babyproffsens egna ligglift, var sjuuukt bra älskade den o ska spara den till nästa baby.

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • straw2008

Den kostade ca 500 o den har en egen liten suflett som går att ta bort vilket var ett måste för oss då dottern föddes i januari o det inte var speciellt lockande att gå omkrin. Med henne med -20 vinande i ansiktet få man bar liften. Finns nya på både tradera o blocket :0)

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • thj
    Tant Pruselius skrev 2011-01-03 00:50:28 följande:
    visst var det väll typ babyproffsens egna lift som va bra oxå?!
    Den ska vara bra har jag hört,likaså funkar teutonia lite står men det går.
    Kram
    Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • Groddansmamma

Hej tjejer! Jag funderar på att köpa en begagnad bee, den är inköpt i augusti tror jag. Kan det då vara bee +? När kom den ut i affärerna? Jag vill nämligen ha en bee+, så att det går att förlänga rygg och sits.

Vad tycker ni är ett rimligt pris att betala för en begagnad vagn som är ca 4-5 månader? Sparsamt använd.

• Tant Pruselius
    Groddansmamma skrev 2011-01-03 19:22:37 följande:
    Hej tjejer! Jag funderar på att köpa en begagnad bee, den är inköpt i augusti tror jag. Kan det då vara bee +? När kom den ut i affärerna? Jag vill nämligen ha en bee+, så att det går att förlänga rygg och sits.

Vad tycker ni är ett rimligt pris att betala för en begagnad vagn som är ca 4-5 månader? Sparsamt använd.
    det kan vara av den äldre också så dubbelkolla med säljaren... finns ju fortfarande den gamla att köpa ny så, som sagt bäst att du dubbelkollar... oftast står det + eller plus i annonsen och om inget står skulle jag ta förgivet att det är av den äldre... finns det ingen bild?
  • Groddansmamma

Tant Pruselius skrev 2011-01-03 22:07:29 följande:
    det kan vara av den äldre också så dubbelkolla med säljaren... finns ju fortfarande den gamla att köpa ny så, som sagt bäst att du dubbelkollar... oftast står det + eller plus i annonsen och om inget står skulle jag ta förgivet att det är av den äldre... finns det ingen bild?
    Står inget om plus i annonsen, men det står att ryggen går att förlänga ser jag nu. Vad tycker ni om pris?
  • Noiis
    Groddansmamma skrev 2011-01-03 22:37:34 följande:

Står inget om plus i annonsen, men det står att ryggen går att förlänga ser jag nu. Vad tycker ni om pris?
    ryggen går inte att förlänga på den vagnen då det är den gamla vagnen!
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6