-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Jag måste bara fråga var du fått denna info ifrån? När jag beställde tyget i söndags så bläddrade han i en splitter ny prislista och då är ju det svarta sittdelstyget med. Och nu när jag pratade med barnbutiken så sa de att de inte kunde tänka sig att det stämmer, dels pga av den nya prislistan och dels pga att de borde fått sep info om en sådan viktig sak.Kajsan skrev 2011-02-03 08:29:38 följande:Ja, fast det svarta sittdelstyget går inte längre att köpa på det sättet. Om inte nån återförsäljare har på lager redan.
Som en inflikning, lite OT kanske
-
En liten inflikning i diskussionen bara. Om det är så att vissa delar säljer mkt så kan tillverkaren sätta stopp för lös försälning så att de har lagerdelar till eventuella reklamationer. Iaf har det varit så när det gäller andra tillverkare, jag kan ju inte svära på att det är samma hos Bugaboo men det känns ju logiskt.
-
Skulle väl vara det isf.Asereht skrev 2011-02-03 12:19:33 följande:En liten inflikning i diskussionen bara. Om det är så att vissa delar säljer mkt så kan tillverkaren sätta stopp för lös försälning så att de har lagerdelar till eventuella reklamationer. Iaf har det varit så när det gäller andra tillverkare, jag kan ju inte svära på att det är samma hos Bugaboo men det känns ju logiskt. -
Tror han kanske köper in delarna o säljer de var o en för sig? Jag frågade på kidzshop o där kunde de absolut inte dela på mjuk o hårdsits utan sålde de bara ihop vilket blir 1600 kr o då står jag hellre ut med min sandfärgade :0) även jag ska beställa ett sittyg från bugababy ikväll :0)
-
Är vingarna på gamla bee hårda eller mjuka?
-
De är av tyg men med plast i, vi tog jätternkeöt bort vingarna, då får vagnen samma bredd på sittytan som bee +
-
Det har jag förstått att man kan göra.straw2008 skrev 2011-02-03 13:32:15 följande:De är av tyg men med plast i, vi tog jätternkeöt bort vingarna, då får vagnen samma bredd på sittytan som bee +
-
det finns 2 varianter har jag sett en som är lite mindre vingar och en med lite större....Asereht skrev 2011-02-03 13:10:10 följande:Är vingarna på gamla bee hårda eller mjuka? -
Nu behöver jag hjälp, hur får jag bort tyget på suffletten på gamla bee så jag kan tvätta det, går det inte?
-
jooo men jag har för mig att man får lov att ta i lite.... om jag inte mins helt fel...EliasMamma09 skrev 2011-02-04 21:07:57 följande:Nu behöver jag hjälp, hur får jag bort tyget på suffletten på gamla bee så jag kan tvätta det, går det inte?