-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Tack Milea ;), ska bli intressant ;). Kajsa, jag har beställt genom Bugababy o dom har inte sagt att det var några problem med sittdelstyget... Får se
-
Vad säger du? Tänk om jag inte kan få mitt svarta tyg nu?

-
Men du hade väl redan beställt av dem? då borde de ju inte vara några problemTullemi skrev 2011-02-03 09:44:51 följande:Vad säger du? Tänk om jag inte kan få mitt svarta tyg nu?
-
Jo, men han vet väl först när han gör själva beställningen om den kommer eller inte. Just nu så är min beställning bara nedskriven på ett vanligt A4, den har ju inte gått iväg till leverantör änSjukhus Mamman skrev 2011-02-03 11:20:42 följande:Men du hade väl redan beställt av dem? då borde de ju inte vara några problem
. Kanske ska be att han ringer och kollar om den finns.....
-
ah! ja men det tycker jag men säg inte såTullemi skrev 2011-02-03 11:35:23 följande:Jo, men han vet väl först när han gör själva beställningen om den kommer eller inte. Just nu så är min beställning bara nedskriven på ett vanligt A4, den har ju inte gått iväg till leverantör än
. Kanske ska be att han ringer och kollar om den finns.....
utan ring och fråga när den kommer då du behöver ha den snarast
så löser han det kanske!
om du säger att du vet att bugaboo slutat sälja dom löst så vet han ju att du är medveten om problemet och kanske då helt enkelt säger så! så de e bättre att spela dum
tror jag iaf!
-
-
Mja, vi känner varandra ganska så bra, jag och ägaren så det är nog bara till att ställa frågan rakt ut :-S. Annars köper jag från Bugababy. Vill ha svart nu när jag ställt in mig på det.Sjukhus Mamman skrev 2011-02-03 11:39:39 följande:ah! ja men det tycker jag men säg inte så
utan ring och fråga när den kommer då du behöver ha den snarast
så löser han det kanske!
om du säger att du vet att bugaboo slutat sälja dom löst så vet han ju att du är medveten om problemet och kanske då helt enkelt säger så! så de e bättre att spela dum
tror jag iaf! -
jaha ja men då såTullemi skrev 2011-02-03 11:47:48 följande:Mja, vi känner varandra ganska så bra, jag och ägaren så det är nog bara till att ställa frågan rakt ut :-S. Annars köper jag från Bugababy. Vill ha svart nu när jag ställt in mig på det.
får hålla tummarna för att de går vägen då!
Bugababy verkar ju ta in både sits och tyg så dom kanske separerar på dom?! man kan ju hoppas iaf
-
Det verkar väldigt konstigt att de skulle ta bort ett sådant tillbehör/reservdel eller vad man ska kalla det för.
-
ja faktiskt, tanken e ju att man ska kunna byta ut delar som går sönder eller blir slitna. bara för att tyget blir slitet behöver ju inte ryggen bli de... jädrans märkligt faktiskt!Tullemi skrev 2011-02-03 12:01:40 följande:Det verkar väldigt konstigt att de skulle ta bort ett sådant tillbehör/reservdel eller vad man ska kalla det för.