-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Jätteenkelt att få bort tyget., ta bort hela sitsen så du ser ordentligt.
-
måste fråga om någon vet om maxicosi adaptrarna till bee även passar bee+? tycker de ser exakt lika ut på bild iaf
-
Fridus2 - är det andra adaptrar till bee/bee+ än till CAM?
-
Ja där är dte ju olika men på bee och bee+ tycker jag de ser eaxakt lika ut. Vågar inte chansa på att köpa beg innan jag vet. Annars får det väl bli nya.Tant Pruselius skrev 2011-02-05 07:50:24 följande:Fridus2 - är det andra adaptrar till bee/bee+ än till CAM? -
Ja, då har de köpt in och delar på delarna tydligen. Som sagt, de kan bara beställas från Bugaboo i ett helt "paket" numera....Tullemi skrev 2011-02-03 12:16:56 följande:Jag måste bara fråga var du fått denna info ifrån? När jag beställde tyget i söndags så bläddrade han i en splitter ny prislista och då är ju det svarta sittdelstyget med. Och nu när jag pratade med barnbutiken så sa de att de inte kunde tänka sig att det stämmer, dels pga av den nya prislistan och dels pga att de borde fått sep info om en sådan viktig sak.
-
Attans!Kajsan skrev 2011-02-05 10:09:31 följande:Ja, då har de köpt in och delar på delarna tydligen. Som sagt, de kan bara beställas från Bugaboo i ett helt "paket" numera....
-
tristFridaLee skrev 2011-02-05 09:14:11 följande:Ja där är dte ju olika men på bee och bee+ tycker jag de ser eaxakt lika ut. Vågar inte chansa på att köpa beg innan jag vet. Annars får det väl bli nya.
misstänkte att så var fallet men man hade ju alltid kunnat hoppas, har för cam men kanske ska köpa till bee+ oxå då..... faste + är mer storesystersvagn....
-
Funderar lite på en sak och tänkte kolla med er om någon upplevt samma.
Min son är snart 1,5 år och har hittils suttit bakåtvänd i sin bee+. Tycker inte att han sitter riktigt bra utan han hasar ner och det ser obekvämt ut! Igår vände vi vagnen så att han sitter framåtvänd och då satt han mycket bättre. Någon annan som tycker att barnet sitter bättre framåtvänd? Blir det en annan vinkel på sitsen?
Vill ju att sonen ska sitta bekvämt men samtidigt är det trist att han honom framåt för så kan man ju inte prata på samma sätt på promenaderna.. -
större barn sitter bättre frammåt för att vagnen är tänkt att vara frammåtvänd för större barn. dessutom sitter ju fotstödet i fram bakåt finns de inget som tar emot fötterna.Ellisizza skrev 2011-02-08 13:24:30 följande:Funderar lite på en sak och tänkte kolla med er om någon upplevt samma.
Min son är snart 1,5 år och har hittils suttit bakåtvänd i sin bee+. Tycker inte att han sitter riktigt bra utan han hasar ner och det ser obekvämt ut! Igår vände vi vagnen så att han sitter framåtvänd och då satt han mycket bättre. Någon annan som tycker att barnet sitter bättre framåtvänd? Blir det en annan vinkel på sitsen?
Vill ju att sonen ska sitta bekvämt men samtidigt är det trist att han honom framåt för så kan man ju inte prata på samma sätt på promenaderna.. -
Tror inte det har med fotstödet att göra för han är inte ens 80 cm lång så han når inte ner dit. Men det är väl så att de sitter bättre framåt. Synd, för det är ju så mysigt att ha honom mot mig.Sjukhus Mamman skrev 2011-02-08 16:37:27 följande:större barn sitter bättre frammåt för att vagnen är tänkt att vara frammåtvänd för större barn. dessutom sitter ju fotstödet i fram bakåt finns de inget som tar emot fötterna.