-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
när jag skulle sälja min gamla bee så tog jag lite t-röd på papper och putsade metallen med. gick finfint. har en busig kille i famnen så jag skriver lite illa :-S
-
ååååå....vad försvinner då?Tullemi skrev 2011-03-16 12:59:29 följande:när jag skulle sälja min gamla bee så tog jag lite t-röd på papper och putsade metallen med. gick finfint. har en busig kille i famnen så jag skriver lite illa :-S
-
märken.... tex ytliga "repor" osv...inget som inte får förvinnaTant Pruselius skrev 2011-03-16 13:05:25 följande:ååååå....vad försvinner då?
-
sen tog jag en sån där silikonsvamp (helst en välanvänd) till de svarta plastdelarna.Tullemi skrev 2011-03-16 13:08:12 följande:märken.... tex ytliga "repor" osv...inget som inte får förvinna
-
Till bilar finns ett medel som heter back to black och gör vad den heter. Sedan vinylglans, gör det snyggt och ger lyster ( låter som schampooreklam
)
Lackrengöring tar svår smuts -
Ah, tack för alla förslag. Nu ska jag prova och se om den blir som ny igen! :)
-
Min egensydda dyna passar som en smäck i Bee:n trots att jag inte hade någon när jag gjorde den.

-
Sydde en jag med nu med eget mönster men får lägga in bild sen kan inte se bilden din heller från iphonen
-
Ny bytte jag till safari! Fint!! Jag skall ha en gul sufflett och sydde min dyna så att det skulle matcha men min är inte knalliga nog tror jag, iphoneappen suger på fl
-
Ja appen är långt ifrån perfekt, man ser inte bilder, man kan inte inboxa trots att det ska gå och en massa annat. Men ska man bara läsa och svara (utan specieltecken för då klipper appen inläggen) så¨funkar den bra.mammageno skrev 2011-03-16 14:37:55 följande:Ny bytte jag till safari! Fint!! Jag skall ha en gul sufflett och sydde min dyna så att det skulle matcha men min är inte knalliga nog tror jag, iphoneappen suger på fl